Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Check GommyDesign V3

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 27 Jan 2008, 20:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Voor de 2e keer het is niet afkomstig van een tut, en meestal heb je van die standaard revoluties hea? Niks mis mee hoor.

@Rik, ja ik ga er mischien nog een kleurrijke header ingooien, want zo is het wel aardig saai hea?

Maarten
Geplaatst op: 27 Jan 2008, 20:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gommy schreef:

Voor de 2e keer het is niet afkomstig van een tut, en meestal heb je van die standaard revoluties hea? Niks mis mee hoor.

@Rik, ja ik ga er mischien nog een kleurrijke header ingooien, want zo is het wel aardig saai hea?


Dus je hebt het idee gehaald uit die tut want ik weet 100% zeker dat je er niet zelf opgekomen bent.

Melvin
Geplaatst op: 27 Jan 2008, 20:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dus je hebt de tut van een andere site?

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 27 Jan 2008, 20:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gommy schreef:

Voor de 2e keer het is niet afkomstig van een tut, en meestal heb je van die standaard revoluties hea? Niks mis mee hoor.

@Rik, ja ik ga er mischien nog een kleurrijke header ingooien, want zo is het wel aardig saai hea?


Ik vind de resolutie totaal NIET standaard. Meestal is het rond de 1024 x 768 omdat de meeste computers hierop draaien.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 27 Jan 2008, 20:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]
Ik vind de resolutie totaal NIET standaard. Meestal is het rond de 1024 x 768 omdat de meeste computers hierop draaien.

de meeste pc's hebben wel meer tegenwoordig
maar verder snap ik niet wat jullie dr allemaal zo geript aan vinden, de afmetingen zijn bijna hetzelfde en het lijkt een beetje op elkaar, so?
dr staan zo veel tuts van layouts op het internet dat deze er een beetje op lijkt is als je het mij vraagt gwoon toeval

DJVG

Geplaatst op: 28 Jan 2008, 01:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Leg ze eens naast elkaar...zoveel vind ik het niet op elkaar lijken hoor..

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 28 Jan 2008, 17:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dankjullie wel voor de steun .

Maar ik vind hem persoonlijk ook nog wat te donker en misch te saai. Mischien een super kleurijke logo erin? Dat ga ik nog wel proberen. Ben nu wel hard met school bezig dus heb dr nu geen tijd voor

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 28 Jan 2008, 22:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gommy schreef:

Dankjullie wel voor de steun .

Maar ik vind hem persoonlijk ook nog wat te donker en misch te saai. Mischien een super kleurijke logo erin? Dat ga ik nog wel proberen. Ben nu wel hard met school bezig dus heb dr nu geen tijd voor


Tip: Copyright doe je met © (ALT+0169) .

Stfn
1th
Geplaatst op: 28 Jan 2008, 22:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
Tip: Copyright doe je met © (ALT+0169) .

of gewoon CTRL + ALT + C

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 28 Jan 2008, 22:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

paupers hier die zich druk maken dat het van een tutorial is _"!

Als die gummy zegt dat t niet zo is dan is t niet zo .
hij is onschuldig tot het tegendeel bewezen is .

Stfn
1th
Geplaatst op: 28 Jan 2008, 22:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

paupers hier die zich druk maken dat het van een tutorial is _"!

Als die gummy zegt dat t niet zo is dan is t niet zo .
hij is onschuldig tot het tegendeel bewezen is .


Lijkt mij niet dat beide layouts toevallig precies dezelfde grootte kwa pixels hebben. Aangezien het niet de meest gangbare resolutie is ofzo.

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 28 Jan 2008, 22:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

DayDreamer schreef:

[...]
Lijkt mij niet dat beide layouts toevallig precies dezelfde grootte kwa pixels hebben. Aangezien het niet de meest gangbare resolutie is ofzo.

so what?
dat is nog geen bewijs dat hij t heeft geript.
dus als iemand een vierkant maakt van 2,3434 cm bij 2,31413 cm, en ergens anders op de wereld is er hetzelfde vierkantje met dezelfde afmetingen. is het dan meteen geript?

zorg maar dat je een psd file van hem hebt waar je de stappen kan volgen en dan kijken of ze overeenkomen met die van de tut.

BaXiess
Geplaatst op: 28 Jan 2008, 23:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Al die mensen die komen met blaat blaat geript moeten nu echt ff stoppen ofzeuw als die dude zegt dat het niet zo is en jullie alleen maar kunnen komen met de afmetingen zijn hetzelfde en blaat dan geloof ik toch echt hem. Kom eerst maar met harde bewijzen. Verder over de layout zelf, wat meer blauw, en inderdaad een beetje opvallende header, ik vind de layout best goed, kan alleen wel wat beter

Bob
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 09:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Design voortaan op 1000px x nog wat.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 13:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ze zijn niet eens dezelfde resolutie
gommy: 760 X 550
tut: 760 X 500
dus nog altijd 50 pixels hoogteverschil

Verder zie ik behalve het bovenste stuk niet egt iets dat geript zou moeten zijn

[Laatst bewerkt door sandr op dinsdag 29 januari 2008, om 13:39]
Died
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 14:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik snap dus echt niet waarom ieand hier een 3 of hoger voor kan geven.
Anyway, ik denk niet dat ie geript is.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 14:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mooi, jullie snappen het .

@Bob, nee dat lijkt me geen goed idee, want er draaien nog veel mensen op 1024×768 dus dan zou je nog een wat te grote website hebben.

Idd, de revolutie is bijna hetzelfde dan kan ik ook begrijpen dat het misch geript leek, maar ik heb meestal van zulke revoluties, en alles behalve standaard heb ik meestal

Saven
admin
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 14:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik vind het ook totaal geen rip.. Bijna elke website lijkt tegewoordig op elkaar...
En daarbij lijkt hij er niet eens op, behalve het feit dat het een donkere layout is
Dus die paupers die zeggen dat het een rip is zijn zelf een rip ofz

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 14:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Ik vind het ook totaal geen rip.. Bijna elke website lijkt tegewoordig op elkaar...
En daarbij lijkt hij er niet eens op, behalve het feit dat het een donkere layout is
Dus die paupers die zeggen dat het een rip is zijn zelf een rip ofz

Kudos naar Saven

btw, hij is updated
En hij is nu een andere revo, anders pastte er geen header bij

[Laatst bewerkt door Gommy op dinsdag 29 januari 2008, om 14:55]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 15:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

kvind de header er niet echt bij passen

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 15:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik vind zo'n vector style er wel artig uitzien = erbij passen .

Maarja das joun mening hea

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 15:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Doe dat zwarte onderaan ajb weg , veel te donker en niet mooi. Header is raar vergelijken met de rest.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 15:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zal geen commentaar geven of de layout wel of niet via tutorial is gedaan, maar inderdaad van vrijwel elke layout heb je wel dingen die je terugziet in andere.

Verder is de header niet echt een spletterende toevoeging, de layout wordt er iets mooier op maar meer ook niet. Ik zou toch even overnieuw beginnen en met wit gaan werken

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 15:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Ik zal geen commentaar geven of de layout wel of niet via tutorial is gedaan, maar inderdaad van vrijwel elke layout heb je wel dingen die je terugziet in andere.

Verder is de header niet echt een spletterende toevoeging, de layout wordt er iets mooier op maar meer ook niet. Ik zou toch even overnieuw beginnen en met wit gaan werken

Bedankt voor de tip, maar ik denk niet dat ik dat ga doen

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 29 Jan 2008, 16:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik vind de header vet
voor de rest wel leuk alleen klein qua maat...
voor de rest best goed
8/10

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login