Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
De nieuwe Uri Geller

Saven
admin
Geplaatst op: 03 Mar 2008, 19:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

jullie zijn juist fakking dom, sure kan begrijpen dat je er niet in gelooft ofzow, maar om dan meteen iedereen die er wel in gelooft zo af te kraken vind ik echt fakking zwak.. Je hoeft er niet naar te kijken, je hoeft het niet te geloven, maar ga niet iemand zoals koisashuu die het wel gelooft en dergelijke mensen dan uitschelden en afkraken dat ze het geloven. Owja ook nog even dit in het algemeen, als bijvoorbeeld Bavaria of Thaan hier met een mening komt zijn de meeste hier zo fakking lelijk om die gene dan blind te volgen

Maar het is toch fucking lame als je die onzin gelooft, zelfs als er bewijzen zijn van hoe fake die wel niet is

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 03 Mar 2008, 19:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

KoiSashuu schreef:

[...]

Het was geen magneet, je moest je handen boven haar hoofd houden en dan met een vinger onder dr benen, onder dr armen en dan omhoogtillen.
Normaal kun je een mens niet optillen met een vinger, en nu dus wel.

Offtopic:
[...]

Habelmachelcha



Oh wacht even, nu veranderd het verhaal al, eerst kon ze zweven, en nu stoppen ze een vinger in haar.. tillen ze haar op met een vinger?

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 03 Mar 2008, 19:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

jullie zijn juist fakking dom, sure kan begrijpen dat je er niet in gelooft ofzow, maar om dan meteen iedereen die er wel in gelooft zo af te kraken vind ik echt fakking zwak.. Je hoeft er niet naar te kijken, je hoeft het niet te geloven, maar ga niet iemand zoals koisashuu die het wel gelooft en dergelijke mensen dan uitschelden en afkraken dat ze het geloven. Owja ook nog even dit in het algemeen, als bijvoorbeeld Bavaria of Thaan hier met een mening komt zijn de meeste hier zo fakking lelijk om die gene dan blind te volgen

Toppunt van kansloos als je mij gaat volgen .

BaXiess
Geplaatst op: 03 Mar 2008, 19:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Maar het is toch fucking lame als je die onzin gelooft, zelfs als er bewijzen zijn van hoe fake die wel niet is

Juah sure, ik geloof er ook niet in enzeuw, maar als hij dat graag wel wilt geloven, kan je er wel over discussiëren enzeuw maar ga hem dan niet de grond in boren, dat is gewoon zielig, met 5 man op internet iemand uit lullen

Bavaria schreef:

[...]

Toppunt van kansloos als je mij gaat volgen .


Achja, het gebeurt wel

Martijn
Geplaatst op: 03 Mar 2008, 19:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
Oh wacht even, nu veranderd het verhaal al, eerst kon ze zweven, en nu stoppen ze een vinger in haar.. tillen ze haar op met een vinger?

Op je foto had je koptelefoon op toch? anders had je vast rooie oortjes

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 03 Mar 2008, 20:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Martijn schreef:

[...]

Op je foto had je koptelefoon op toch? anders had je vast rooie oortjes



Ya sure, maar dit is over een ander ondw...
Uri geller fake.

Varianten:
Uri smeller *fart*
Uri sneller..JA...SNELLER!!!AH

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 03 Mar 2008, 20:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

jullie zijn juist fakking dom, sure kan begrijpen dat je er niet in gelooft ofzow, maar om dan meteen iedereen die er wel in gelooft zo af te kraken vind ik echt fakking zwak.. Je hoeft er niet naar te kijken, je hoeft het niet te geloven, maar ga niet iemand zoals koisashuu die het wel gelooft en dergelijke mensen dan uitschelden en afkraken dat ze het geloven. Owja ook nog even dit in het algemeen, als bijvoorbeeld Bavaria of Thaan hier met een mening komt zijn de meeste hier zo fakking lelijk om die gene dan blind te volgen

Wat heeft lelijkheid nou met iemand volgen te maken . Oh vandaar dat ik niemand volg

BaXiess
Geplaatst op: 03 Mar 2008, 20:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Figuurlijk gesproken dat snapte je zelf ook wel

Stfn
1th
Geplaatst op: 03 Mar 2008, 20:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
Ya sure, maar dit is over een ander ondw...
Uri geller fake.

Varianten:
Uri smeller *fart*
Uri sneller..JA...SNELLER!!!AH


[off]HAHAHAHA~!
GOEIE GRAP [/off]

Voor de rest geloof ik die hele vent toch niet en dat verhaal van de grootste Saven noob hier ook niet

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 03 Mar 2008, 20:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Of jij bent gewoon de grootste teringnoob die er rondloopt

krijg ik nu procenten?

Ja! +10%!!

Stauwte Saven!

Offtopic:
Toen mijn broer er achter kwam dat het nep was reageerde hij net als een kleuter die te horen krijgt dat sinterklaas niet bestaat !!!

[Laatst bewerkt door Digital op maandag 3 maart 2008, om 21:00]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 03 Mar 2008, 21:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Digital schreef:

Offtopic:
Toen mijn broer er achter kwam dat het nep was reageerde hij net als een kleuter die te horen krijgt dat sinterklaas niet bestaat !!!


wtf vanwaar die lock???

[Laatst bewerkt door sandr op maandag 3 maart 2008, om 21:38]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 03 Mar 2008, 21:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Digital schreef:

[...]

Ja! +10%!!

Stauwte Saven!

Offtopic:
Toen mijn broer er achter kwam dat het nep was reageerde hij net als een kleuter die te horen krijgt dat sinterklaas niet bestaat !!!


z0mgwtfbbqhax0rn00bleetpwnown1337rofllmao
zie hierboven.

Saven
admin
Geplaatst op: 03 Mar 2008, 21:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login