Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

MSN+ ?? CiD kanker popups :r

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 10 Feb 2008, 16:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb sinds een paar dagen popups van CiD ofzo Om de 10 minuten opeens paar popups over ringtone shizzle enzo vet gaar . Ik heb gekeken waar het aan lag, en gezocht en op een site staat dat ik waarschijnlijk MSN+ met sponsor () heb geïnstaleerd. Ik heb MSN+ al half jaar geinstalleerd en nu pas krijg ik die popups dus lijkt me sterk . Verder gaat het via IE en niet via Firefox. Ik heb al met 4 progamma's geprobeerd het proces van IE te killen (iexplorer.exe) maar dan gaat hij weg en 1 sec daarnaa komt hij er weer bij. (Virus?/Spyware?). Ze zeggen op die sites ook dat ik een of ander progje moet laten draaien, heb ik gedaan maar is nog steeds niet weg. Iemand ervaring ofzo?

Bvd

voorbeeld van popup url:
[url]http://www.content-hoster.nl/f3/?an=1027[/url]

[Laatst bewerkt door Sharp op zondag 10 februari 2008, om 16:04]
Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 10 Feb 2008, 16:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Die titel is overbodig maar verder lijkt het me handig als je gewoon MSN opnieuw instaleerd.

Maarten
Geplaatst op: 10 Feb 2008, 16:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Misschien niet een of ander programma geïnstalleerd wat misschien de oorzaak is?

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 10 Feb 2008, 16:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Die titel is wel nodig En het gaat niet om MSN zelf maar om MSN+ (dat weet ik niet eens zeker).

Stel je krijgt een virus via M$ Word, je delete Word, maar het virus is er nog. Dan instaleer je Word opnieuw, is het dan weg? Nee.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 10 Feb 2008, 16:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gewoon SpybotSD draaien en klaar, had ik ook pas geleden, en het was weg.

Heb je last van storageprotector dan zit er niks anders op dan opnieuw te installeren (XP/VISTA)

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 10 Feb 2008, 16:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb Spybot gister 2x laten draaien zonder resultaat, ook geimuniseerd en ook geen resultaat.

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 10 Feb 2008, 16:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb gekeken waar het aan lag, en gezocht en op een site staat dat ik waarschijnlijk MSN+ met sponsor () heb geïnstaleerd.

Dus even alles wat je hebt van msn verwijderen en opnieuw installen

[Laatst bewerkt door Gkhn op zondag 10 februari 2008, om 16:35]
Jaapje
Geplaatst op: 10 Feb 2008, 20:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
WinPX/Vista opnieuw installeren?

Misschien even kijken bij je geinstalleerde prog's en kijken of er een bij staat die je niet kent, zoja die verwijderen. Anders moet je even een spyware prog installeren en je PC laten scannen.

Succes

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 10 Feb 2008, 20:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lol wtf Mijn pc viel zonet uit en toen reboote hij, toen kreeg ik melding:
"Systeem is hersteld van ernstige fout" . Nu is het weg

Ruttie
Heeft gesproken.
Geplaatst op: 10 Feb 2008, 20:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als het aan msn+ licht, dan zou het moeten weggaan bij deinstaleren van msn+.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 10 Feb 2008, 20:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ruttie schreef:

Als het aan msn+ licht, dan zou het moeten weggaan bij deinstaleren van msn+.

Sharp schreef:

Stel je krijgt een virus via M$ Word, je delete Word, maar het virus is er nog. Dan instaleer je Word opnieuw, is het dan weg? Nee.

Alsof een virus direct gekoppelt is aan het programma. Het is meestal met het programma meegekomen, en daarnaa standalone zegmaar. Deistallen van het programma werkt dus vaak niet.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login