Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Wake-Up lichtsterkte

Joris
moderator
Geplaatst op: 14 Feb 2008, 21:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb vandaag een Philips Wake-Up Light gekocht, de nieuwste met 400 lux. Ik ga hem vandaag (eigenlijk morgen) dus echt testen.
Ik zoek naar reacties hier van mensen die er ook eentje hebben, en ik wil graag weten op welke lichtsterkte jullie hem hebben staan.

Hij staat nu ca. 1.8mtr opgehoogd van mn bed af op lichtsterkte 8... zou dat voldoende zijn? En vogelgeluid op sterkte 7.

Wat hebben jullie?
greetz

Died
Geplaatst op: 14 Feb 2008, 21:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb iig niet zo'n ding, maar vind hem wel nice. Waar heb je hem gekocht, en hoe duur was ie?

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 14 Feb 2008, 22:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Died schreef:

Ik heb iig niet zo'n ding, maar vind hem wel nice. Waar heb je hem gekocht, en hoe duur was ie?


Volgens mij het grootse prul ever
Een lichtje dat steeds feller wordt.. dat merk je toch niet, want je hebt je ogen dicht. En dat de vogels fluiten, tja?
Hij was 80 euro dacht ik.
Koop gewoon een wekker bij de Blokker voor 5 euro die gewoon zoemt

KoiSashuu
Geplaatst op: 14 Feb 2008, 22:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wout schreef:

[...]
Volgens mij het grootse prul ever
Een lichtje dat steeds feller wordt.. dat merk je toch niet, want je hebt je ogen dicht. En dat de vogels fluiten, tja?
Hij was 80 euro dacht ik.
Koop gewoon een wekker bij de Blokker voor 5 euro die gewoon zoemt

Als jij je ogen dichtheb, en een lamp tegen je oog schijnt (je dichte oog)
Dan zie je toch geel, oranje, rood en zwart enzo?

Door die lamp krijg je dan een uur voordat je wekker gaat een beetje rood en dn word het steeds geler.
En dan hoor je die vogeltjes steeds harder.
En dan word je natuurlijk wakker, en dat schijnt beter te zijn dan wakker schrikken van n wekker.

Nanne
Doe een wens!
Geplaatst op: 14 Feb 2008, 22:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wout schreef:

[...]
Volgens mij het grootse prul ever
Een lichtje dat steeds feller wordt.. dat merk je toch niet, want je hebt je ogen dicht. En dat de vogels fluiten, tja?
Hij was 80 euro dacht ik.
Koop gewoon een wekker bij de Blokker voor 5 euro die gewoon zoemt

Dan ken jij het gevoel niet van het wakker worden midden in de winter dat alles nog donker is en dat je dan denkt dat het midden in de nacht is. Maar dat je moet wakker worden omdat je naar school moet. Niks is erger dan dat.

Met die lamp heb je tenminste dat je weet dat je moet opstaan. En dat licht schijnt door je ogen heen. Kijk maar eens met je ogen dicht naar de lamp. En doe daarna je hand ervoor.

Paul
Geplaatst op: 15 Feb 2008, 07:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zal het uitleggen. De lamp zorgt ervoor dat je lichaam gaat denken dat het tijd is om op te staan. Je lichaam maakt dan een hormoon aan die daar voor zorgt. Zo wordt je beter wakker.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 15 Feb 2008, 08:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Precies Paul, en het werkt idd.
Ik heb hem op minder dan een meter achter m'n hoofd staan (in het verlengde van m'n bed, achter m'n kussen dus), met lichtsterkte 16 en vogelgeluidsterkte 5. Die lichtsterkte kan vast wel wat naar beneden, maar ik word er zo heerlijk door wakker dus ik vind t goed.

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 15 Feb 2008, 13:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Is het echt zo'n groot verschil met normaal wakker worden?

Paul
Geplaatst op: 15 Feb 2008, 17:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Digital schreef:

Is het echt zo'n groot verschil met normaal wakker worden?

Dat is wat ik me ook afvraag. Zit er ook over te denken om er eentje te kopen.

Rakka
Heb je mij weer
Geplaatst op: 15 Feb 2008, 17:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ja ik wil er ook een, want ik weet dat ze werken, me pa heeft er wel een en vind hem kei fijn

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 15 Feb 2008, 18:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik vind mijn manier van wakker worden ook goed: *piep piep piep* *drukt op snooze* 5 min later *piep piep piep* *drukt weer op snooze en daarna kom ik eruit

Maar je moet gewoon proberen, test een nacht met deze instelling en zie wat er gebeurt

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 15 Feb 2008, 22:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

*tuut tuut tuut* is goeg genog, €80,-, kom op zeg get a life

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 15 Feb 2008, 22:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

*tuut tuut tuut* is goeg genog, €80,-, kom op zeg get a life

Het is net als die iPod's. Je kan net zo goed voor 50 euro een mp3 speler kopen. Het gaat toch om de muziek?
Maar toch koopt iedereen een iPod.

[Laatst bewerkt door Gkhn op vrijdag 15 februari 2008, om 22:47]
Fatihtjuh
Geplaatst op: 15 Feb 2008, 22:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

[...]
Het is net als die iPod's. Je kan net zo goed voor 50 euro een mp3 speler kopen. Het gaat toch om de muziek?
Maar toch koopt iedereen een iPod.

Bullshite, sommige mensen kiezen voor het kwaliteit.

Paul
Geplaatst op: 15 Feb 2008, 22:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

*tuut tuut tuut* is goeg genog, €80,-, kom op zeg get a life

Jammer dat je overkomt als een randdebiel met je 'goeg genog', jou hoeft niemand serieus te nemen.
Hoe dan ook, het ding is prijzig, maar ja, beter kwaliteit en beter opstaan is dan ook het resultaat.
Fatihtjuh schreef:

[...]
Bullshite, sommige mensen kiezen voor het kwaliteit.


De iPod is een ander verhaal, er zijn zat andere producten die prima kwaliteit en een een prima prijs afleveren. iPod wordt gewoon veel gekozen omdat de meeste mensen niet verder kijken dan hun neus lang is, en meteen de iPod kopen zonder naar andere betere opties te kijken.

[Laatst bewerkt door Paul op vrijdag 15 februari 2008, om 22:57]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 15 Feb 2008, 22:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zou het fijn vinden als je zo ding 1 week kon uitproberen ofzo kijken of het wel geschikt voor je was weetje...

Joris
moderator
Geplaatst op: 15 Feb 2008, 23:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb hem dus voor het eerst uitgeprobeerd, en ik moet zeggen dat hij zeker werkt! Ik werd echt heel relaxt wakker en kon gelijk uit bed. Ik voelde me echt superfit, alsof je de hele dag geslapen hebt! Bovendien hoefde ik niet in mn ogen te wrijven die voelden gewoon aan alsof het middag was!

Prijs: €129 in de Kijkshop. Je hebt ze ook goedkoper.

Lichtsterkte 13 en geluidssterkte 6 is voor mij voldoende

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 16 Feb 2008, 00:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Fatihtjuh schreef:

[...]
Bullshite, sommige mensen kiezen voor het kwaliteit.


Snap je het echt niet?

Ik bedoel dat je zeker een wekker voor 5 euro kan kopen, maar dat je dan slecht wakker wordt. Zo ook met de MP3's, een iPod heeft heus wel betere geluidskwaliteit dan een standaard mp3speler.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 16 Feb 2008, 08:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

Zo ook met de MP3's, een iPod heeft heus wel betere geluidskwaliteit dan een standaard mp3speler.

[off]Hangt ook af van het liedje zelf [/off]

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login