Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Xfire + WLM 8.5

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 08 Mar 2008, 17:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hi.

Ik doe veel met Xfire maar ook met WLM 8.5.
Ik vraag me daarom af of er ook een programma is om deze 2 met elkaar te laten werken.

Bijv:
Ik ga ingame, en ik zie als er iemand op msn wat tegen mij zegt (via dat Xfire popupje).

Ik ken Xfire PLUS al, dit werkt niet.

Heeft iemand zoiets?

Matt

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 08 Mar 2008, 17:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Het zijn 2 concurrende programma's . Denk niet dat er goed programma is om ze samen te laten werken. Maar je kan via XFire toch ook chatten enzo? Dus als je je game-matties (om het zo maar te zeggen) gewoon via XFire toevoegd kan je zo met ze praten. Lijkt me niet dat je met kinderen uit je klas wilt praten als je aant gamen bent

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 08 Mar 2008, 17:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Het zijn 2 concurrende programma's . Denk niet dat er goed programma is om ze samen te laten werken. Maar je kan via XFire toch ook chatten enzo? Dus als je je game-matties (om het zo maar te zeggen) gewoon via XFire toevoegd kan je zo met ze praten. Lijkt me niet dat je met kinderen uit je klas wilt praten als je aant gamen bent

Ik vraag gewoon of er een addon/extension is om ze samen te laten werken, niet wie er allemaal willen chatten met mij.

Santi
Geplaatst op: 08 Mar 2008, 22:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
Ik vraag gewoon of er een addon/extension is om ze samen te laten werken, niet wie er allemaal willen chatten met mij.

nee, die is er niet.. maak er zelf een als je het kan

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login