Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
Klacht Crew houdt zich niet aan regels

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 09 Mar 2008, 19:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Uit de regels:

Er mag geen grove en/of obscene taal worden gebruikt, en leden moeten medegebruikers met respect te behandelen. (+30%)

Nu heb ik met een ander lid even voor de lol dezelfde avatar als saven geupload en ook hetzelfde onderschrift gebruikt. Nu is mijn avatar verwijderd. Dit is oke, een prima maatregel voor een crewlid.
Maar nu komt het: De crew overtreedt de regels!

Ze heben mijn onderschrift veranderd naar "ikbenook***" met i.p.v. "***" een woord als scheldwoord gebruikt. En niet zomaar een woord, een woord waar veel mensen die dat echt zijn (en niets mis mee is, weet niet hoe de crew daarover denkt) mee gepest/uitgescholden worden!!!

Ik vind dat het crewlid wie dat gedaan heeft zich in dit topic bekend moet maken en zijn excuses moet aanbieden. En niet aan mij, maar aan iedereen die zijn leven lang met dat woord gepest wordt omdat hij dat echt is.

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 09 Mar 2008, 19:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

EDIT:

IN JE LAATSTE POST STOND: "LIKE I CARE?".
DUS HET KAN JOU NIETS SCHELEN DAT HET LEVEN VAN SOMMIGE MENSEN DIE GAY ZIJN GERUINEERD WORDT (MEDE DOOR JOU)?????

WAT EEN WEBMASTER ZEG

WEL FIJN DAT JE EERLIJK ZEGT HOE JE OVER DOODGEWONE MENSEN DENKT EN DAT JE ZE NIET RESPECTEERT WAT WEL IN DE REGELS STAAT!!!!!!!!

-----Einde edit-----

Even ter verduidelijking:

Dit doe ik niet voor mijzelf, ik heb iets gedaan wat saven niet leuk vindt. Dat het verwijderd is is dus terecht.

MAAR IK DOE DIT VOOR DE MENSEN DIE HIER HUN LEVEN LANG MEE GEPEST WORDEN OMDAT ZE DAT ECHT ZIJN!

Had het dan veranderd naar "ikbenookzielig" o.i.d. als je echt "wraak" wilt nemen, dit is kinderachtig en zielig voor iedereen die dat echt is.

[Laatst bewerkt door Timm op zondag 9 maart 2008, om 19:36]
Gio
Geplaatst op: 09 Mar 2008, 19:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik was het en als het je niet aanstaat ga je maar ergens anders de huilie uithangen

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 09 Mar 2008, 19:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Doe eens normaal, alleen een crewlid kan dat doen, jij hebt net zo veel/weinig rechten als ik.

Saven
admin
Geplaatst op: 09 Mar 2008, 19:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

It was I
omdat je mn avatar ripte

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 09 Mar 2008, 19:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kan je niet lezen? Het maakt voor mij niets uit, maar wel voor de mensen die het echt zijn en hier hun hele leven lang mee gepest worden (mede door jou).

Die mensen wil ik dus steunen/iig niet laten afkraken door jou.

[Laatst bewerkt door Timm op zondag 9 maart 2008, om 19:28]
Saven
admin
Geplaatst op: 09 Mar 2008, 19:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Like I care

Saven
admin
Geplaatst op: 09 Mar 2008, 19:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven
admin
Geplaatst op: 09 Mar 2008, 19:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

verander hem gewoon weer terug dan want stel je voor dat hij geindexeerd wordt door google

[lock]

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 09 Mar 2008, 23:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik vind dat diegene een ban verdient.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login