Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Muis klikt vanzelf

RobiN
Geplaatst op: 16 Mar 2008, 17:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ja het is een beetje vage titel, maar het is een enorm hinderlijk probleem. Ik heb een USB-muisje in me laptop, omdat ik dat makkelijker vindt werken. Maar als dus een stukje tekst aan het typen ben, klikt me muis automatisch waar mijn cursor staat.

dus bijvoorbeeld als ik aan het typen ben, typ ik in een keer dwars door het begin wat ik al getypt heb heen, omdat mijn cursor daar nog stond.

dit is waarschijnlijk doordat mijn touchpad nog aanstaat als ik de USB-muis erin heb zitten.

het is verschrikkelijk irritant(en t kost fucking veel tijd) dus ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

BVD Rob!N

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 16 Mar 2008, 17:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Probleem:

RobiN schreef:

dit is waarschijnlijk doordat mijn touchpad nog aanstaat

Meest voor de hand liggende oplossing:
Touchpad uitzetten.

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 16 Mar 2008, 17:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik kan mijn touchpad en usb-muis zonder problemen tegelijk gebruiken dus lijkt me sterk dat het daar aan ligt.

Probeer is een andere usb-muis (als je die heb )

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 16 Mar 2008, 17:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je weet zeker dat het door de usb muis komt?

Saven
admin
Geplaatst op: 16 Mar 2008, 17:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Waarschijnlijk is je muis naar de knoppe heb zelfde probleem gehad met mijn oude muis.. later bleef de muis steeds hangen en ging hij automatisch verschuiven enz

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 16 Mar 2008, 17:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik neem aan dat hij bedoeld dat hij het touchpad aanraakt terwijl hij typt, dan verspringt je muis enz.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 16 Mar 2008, 17:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@ Thaan:
Dat is toch normaal?

Digital
Animestyle.nl
Geplaatst op: 16 Mar 2008, 17:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Ik neem aan dat hij bedoeld dat hij het touchpad aanraakt terwijl hij typt, dan verspringt je muis enz.

Hij zei dat ie automatisch klikte, niet dat ie versprong toch.

RobiN
Geplaatst op: 16 Mar 2008, 18:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Ik neem aan dat hij bedoeld dat hij het touchpad aanraakt terwijl hij typt, dan verspringt je muis enz.

het zou best kunnen dat ik het touchpad per ongeluk aanraakte onder het typen, want je hangt er toch overheen, maar ik heb nu een sneltoets op een site gevonden voor het blokkeren van de touchpad(Fn+F7). ik heb een stukje getypt en nog nergens last van gehad dus ik denk dat t is opgelost.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 16 Mar 2008, 18:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

@ Thaan:
Dat is toch normaal?

Het is ook normaal dat je touchpad reageert als je hem aanraakt, maar zodra je hem onbedoeld aanraakt is het irritant.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 16 Mar 2008, 19:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heb ik vaker @ laptop.
Typ je en dan is opeens alles weg, zoals eerder vermeld; touchpad uitzetten

Santi
Geplaatst op: 19 Mar 2008, 17:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

uhmm misschien, als je draadloos USB hebt, is het ontvangst van je muis naar de usb niet goed (te ver van elkaar). Ik weet niet of het bij jou het geval is?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 19 Mar 2008, 17:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Santi schreef:

uhmm misschien, als je draadloos USB hebt, is het ontvangst van je muis naar de usb niet goed (te ver van elkaar). Ik weet niet of het bij jou het geval is?

Zijn er überhaupt al Wireless USB muizen in de omgang?

RobiN
Geplaatst op: 19 Mar 2008, 18:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Santi schreef:

uhmm misschien, als je draadloos USB hebt, is het ontvangst van je muis naar de usb niet goed (te ver van elkaar). Ik weet niet of het bij jou het geval is?

ik heb gewoon een usb muis met draad, maar als je boven jouw post even had gelezen, had je kunnen zien dat dit topic drie dagen geleden al opgelost was.

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 19 Mar 2008, 18:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Zijn er überhaupt al Wireless USB muizen in de omgang?

Ja.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login