Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Bux To

Jesse
House<3
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 18:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat denken jullie van Bux.to ?

Betalen ze je echt, Verlies je er geld mee, of meot je het gewonnen geld aan bux.to betalen ?

Dit zijn mijn vragen, een paar vrienden van mij hebben een account op bux.to en hebben al verschillende keren geld op hun bankrekening gezet maar toch..

Wat denken jullie er van ( enkel als je evraring hebt)

Zou dit fraude zijn of is het echt ?

Bedankt

Bone
^,^
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 18:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik ben op dit moment ook lid van Bux.to en ik heb laatst een uitbetaling aangevraagd, helaas ben ik nog niet uitbetaald omdat dit 60 werkdagen (= ong. 3 maanden) duurt.
Ik denk wel dat ze uit betalen..., anders waren er toch ook niet zoveel mensen lid van Bux?

Ik wacht gewoon totdat ik een uitbetaling heb gekregen, en als ik die niet krijg stop ik er gewoon mee.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 18:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mij lijkt dat je voor zulke dingen beter eerst kan google'n, omdat er volgensmij weinig/geen gebruikers hier op saven zijn, die van die dienst gebruik maken.

Verder is die discussie al vaker gevoerd, hier op Squidoo een uitgebreid duidelijk artikel, ik denk dat je daar meer aan hebt dat door te lezen.

De neeste berichten die ik tegenkom, zijn toch wel berichten van mensen die vinden dat 't fraude is

[Laatst bewerkt door Badeendje op donderdag 27 maart 2008, om 18:31]
Jesse
House<3
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 18:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

Mij lijkt dat je voor zulke dingen beter eerst kan google'n, omdat er volgensmij weinig/geen gebruikers hier op saven zijn, die van die dienst gebruik maken.

Verder is die discussie al vaker gevoerd, hier op Squidoo een uitgebreid duidelijk artikel, ik denk dat je daar meer aan hebt dat door te lezen.

De neeste berichten die ik tegenkom, zijn toch wel berichten van mensen die vinden dat 't fraude is

Bedankt voor dit bericht ik zal even de berichten lezen.
Wat is de fraude dan ? Gewoon je krijgt geen geld of jij moet betalen ?

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 18:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jesse schreef:

[...]

Bedankt voor dit bericht ik zal even de berichten lezen.
Wat is de fraude dan ? Gewoon je krijgt geen geld of jij moet betalen ?


Dat je gewoon niks krijgt, anders waren ze al lang aangeklaagd/gestopt watevah.

Jesse
House<3
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 18:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Dat je gewoon niks krijgt, anders waren ze al lang aangeklaagd/gestopt watevah.

Dr heb je wel een punt .. DUs ik zou er eigenlijk wel mee kunnen beginnen ?

Bone
^,^
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 19:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jesse schreef:

[...]

Dr heb je wel een punt .. DUs ik zou er eigenlijk wel mee kunnen beginnen ?


Niet geschoten is altijd mis... .

BaXiess
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 19:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zou best kunnen dat het echt is, het princiepe zou best kunnen werken, mensen betalen bux.to geld om hun website voor 30 seconden aan allemaal mensen te laten zien, ze hoeven maar per keer dat de website bezocht word aan die website zelf 2 cent te vragen en ze hebben al winst.. is opzich geen slecht marketings idee..

EDIT: typo

[Laatst bewerkt door BaXiess op donderdag 27 maart 2008, om 20:36]
Jesse
House<3
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 20:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ja inderdaad

Ruttie
Heeft gesproken.
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 21:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik registreer me maar eens, ik kijk wel of het wat is.

Edit:

Om te kijken of het werkt zouden jullie eigenlijk even op mijn link moeten klikken, dus, wie zo lief is. Hier

[Laatst bewerkt door Ruttie op donderdag 27 maart 2008, om 21:11]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 21:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bone schreef:

Ik ben op dit moment ook lid van Bux.to en ik heb laatst een uitbetaling aangevraagd, helaas ben ik nog niet uitbetaald omdat dit 60 werkdagen (= ong. 3 maanden) duurt.
Ik denk wel dat ze uit betalen..., anders waren er toch ook niet zoveel mensen lid van Bux?

Ik wacht gewoon totdat ik een uitbetaling heb gekregen, en als ik die niet krijg stop ik er gewoon mee.


me 2, maar ik vind 60 dagen wel verdacht lang...
heb zelf om 12-2-2008 21:32 betaling aangevraagd dus over een maand of 2 zal ik het jullie wel melden

ohja of jullie allemaal bij reaffeal sandr in willen vullen

[Laatst bewerkt door sandr op donderdag 27 maart 2008, om 21:11]
Jeffrey122
JeffreySoftware.nl
Geplaatst op: 27 Mar 2008, 22:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maar, eigenlijk vraag ik me af hoe zo'n site blijven bestaan. Hoe geven die geld weg? Krijgen ze geld door een klik op hun site ofzo? Of zijn die gewoon euromiljonair?

Jesse
House<3
Geplaatst op: 28 Mar 2008, 12:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Neen, per click verdienen zei 2 cent en wij 0.02 ofzo en en zei komen hoger in google enzo

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 28 Mar 2008, 14:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jesse schreef:

Neen, per click verdienen zei 2 cent en wij 0.02 ofzo en en zei komen hoger in google enzo


wij krijgen 1 cent, maar als je een reaffeal hebt krijg je ook 1 cent voor zijn klik

Tadnecty
Geplaatst op: 28 Mar 2008, 14:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

je krijgt dus lekker niet uitbetaalt. Je moet namelijk je PP account verifieren door je creditcard (of watevah) in te voeren.

Jesse
House<3
Geplaatst op: 28 Mar 2008, 15:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je moet AlertPay hebben MAar je kan evengoed alertpay gebruiken om internetzaken te betalen hé

En met alertpay kan je refferals kopen voor je account

Plectrum
Geplaatst op: 20 Apr 2008, 14:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bux.to is volgens mij wel betrouwbaar: ik heb al een paar keer 10 euro gecasht. Het duurt inderdaad wel een eeuwigheid, ongeveer 3 maanden en soms langer. Ik ben ook bezig via whoehoe.nl dat is eigenlijk hetzelfde alleen hoef je maar 20 seconden te kijken. De betalingen binnen 24!! uur.. nadeel is wel dat er nog niet zoveel advertenties zijn.. het heeft allemaal voor- en nadelen... daarom wed ik dus op 2 paarden! langzaam + langzaam is een stukje sneller

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 20 Apr 2008, 14:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Plectrum schreef:

Bux.to is volgens mij wel betrouwbaar: ik heb al een paar keer 10 euro gecasht. Het duurt inderdaad wel een eeuwigheid, ongeveer 3 maanden en soms langer. Ik ben ook bezig via whoehoe.nl dat is eigenlijk hetzelfde alleen hoef je maar 20 seconden te kijken. De betalingen binnen 24!! uur.. nadeel is wel dat er nog niet zoveel advertenties zijn.. het heeft allemaal voor- en nadelen... daarom wed ik dus op 2 paarden! langzaam + langzaam is een stukje sneller

bumpert

Interweg
Geplaatst op: 14 Jun 2008, 12:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik klik op:

- 07bux (snelle betalingen)
- bux.to (jullie bekend)
- neobux (nieuwe site, mooi en directe betalingen)
- whoehoe.nl (door deze site aangemeld, ziet er goed en fijn dat het nederlands is)
- xclix (de minste vind ik)
- extra10 (ben ik net nieuw, kan ik nog niets van zeggen)

Ja... ik klik wat af, maar daar staat tegenover dat ik ook flink wat ermee verdien.

Sander
Geplaatst op: 14 Jun 2008, 13:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bux.to is zo fake als wat, ik had voor 100 euro referrals gekocht maar die namen kunnen nooit echt zijn. Welke referrals blijven nou elke dag steeds 7 ads klikken..
Ze betalen dan misschien wel uit, maar dat doen ze van mensen die referrals kopen.. Daarom duurt het zo lang. Een normale bux is eigenlijk geen piramide, maar bux.to heeft er een piramide van gemaakt.

Jesse
House<3
Geplaatst op: 14 Jun 2008, 13:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Interweg schreef:

Ik klik op:

- 07bux (snelle betalingen)
- bux.to (jullie bekend)
- neobux (nieuwe site, mooi en directe betalingen)
- whoehoe.nl (door deze site aangemeld, ziet er goed en fijn dat het nederlands is)
- xclix (de minste vind ik)
- extra10 (ben ik net nieuw, kan ik nog niets van zeggen)

Ja... ik klik wat af, maar daar staat tegenover dat ik ook flink wat ermee verdien.

Hoeveel heb je al verdiend ?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 14 Jun 2008, 13:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sander schreef:

Bux.to is zo fake als wat, ik had voor 100 euro referrals gekocht maar die namen kunnen nooit echt zijn. Welke referrals blijven nou elke dag steeds 7 ads klikken..
Ze betalen dan misschien wel uit, maar dat doen ze van mensen die referrals kopen.. Daarom duurt het zo lang. Een normale bux is eigenlijk geen piramide, maar bux.to heeft er een piramide van gemaakt.

dus een reaffeal pak van 100 reaffeals van $98?
100 X 0.07 = $7.00 per dag
98 / 7 = 14 dagen voordat je het terug hebt verdient
sandr schreef:

[...]
me 2, maar ik vind 60 dagen wel verdacht lang...
heb zelf om 12-2-2008 21:32 betaling aangevraagd dus over een maand of 2 zal ik het jullie wel melden

ohja of jullie allemaal bij reaffeal sandr in willen vullen


wacht dus nog steeds op die betaling

[Laatst bewerkt door sandr op zaterdag 14 juni 2008, om 13:23]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login