Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Ben sim only met Samsung E900

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 01 Apr 2008, 22:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ey,

Ik heb vanaf december 2006 een Samsung E900. Ik heb altijd al prepaid gehad, zonder enige problemen. Tot vandaag. Zondagavond heb ik een sim only abonnement van Ben besteld. Vandaag is die binnengekomen. Maar nu komt het: Als ik die simkaart in m'n telefoon doe dan start m'n telefoon meerdere malen automatisch opnieuw op. Ook krijg ik na ongeveer een minuut een simkaart in het midden te zien die draait. Ik denk dan dat m'n telefoon naar de simkaart zoekt of zo.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik heb in ieder geval Ben en Samsung al een mailtje gestuurd, dus daar wacht ik ook nog op. Ook heb ik de simkaart in de telefoon van m'n moeder gedaan, en daar deed ie het gewoon. Dus het ligt niet aan de simkaart neem ik aan..

Bvd, -Alex.

[Laatst bewerkt door Alex op dinsdag 1 april 2008, om 22:13]
Jaapje
Geplaatst op: 01 Apr 2008, 22:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Is dat poortje waar je 'm in doet niet vies? Heb je goed om in gedaan? Is je telefoon simlock?

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 01 Apr 2008, 22:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

Is dat poortje waar je 'm in doet niet vies? Heb je goed om in gedaan? Is je telefoon simlock?

Dat ding heb ik schoongemaakt. Natuurlijk heb ik em er goed in gedaan, ben geen 11 of zo. En m'n telefoon is simlockvrij..

[Laatst bewerkt door Alex op dinsdag 1 april 2008, om 22:11]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login