Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Wordpress SMS

QnB
Geplaatst op: 06 Apr 2008, 14:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey,

Weet iemand misschien of deze plugin voor wordpress bestaat?
Dat als ik een sms'je stuur met de tekst die ik wil erin, op mijn blog komt te staan? Het moet wel gratis zijn! Dus geen extra kostten dan mijn sms kostten! Weet iemand of dat bestaat? Ik hoop het,!

Bedankt!!!

P.S. Kom niet me internet op je telefoon, want mijn telefoon is kapot en de gene die ik nu heb (een hele oude) ondersteund geen internet!

[Laatst bewerkt door QnB op zondag 6 april 2008, om 14:46]
Nanne
Doe een wens!
Geplaatst op: 06 Apr 2008, 14:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Laat het iemand doen. Je smst je blog naar iemand en die zet het erop.
Dit is de goedkoopste oplossing. Want een sms protocol zal wel veels te duur zijn.

Bartyow
van TwyLight gejat
Geplaatst op: 06 Apr 2008, 14:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nanne schreef:

Laat het iemand doen. Je smst je blog naar iemand en die zet het erop.
Dit is de goedkoopste oplossing. Want een sms protocol zal wel veels te duur zijn.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 06 Apr 2008, 14:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Het is te doen, denk alleen niet dat het al gemaakt is.
En nee, dit zal nooit goedkoop zijn. Je zal namelijk iets moeten hebben dat aangesloten is op het internet protocol, en ook nog eens smsjes moet kunnen ontvangen. Dat is dus zowieso een 2e telefoonnummer met bijkomende kosten, laat staan de kosten van zo'n service om dat bericht door te lussen naar het internet.
Kortom, geef op dat vind je niet zo simpel. Is iets ingewikkelder dan jij je voorstelt. Wat moet je trouwens met die max. van 160 tekens in een sms? Kun je 2 zinnen schrijven, ja echt een goede blog.
Zorg gewoon voor een i-net abbo'tje op je telefoon, mailen kan namelijk wel via wordpress. Kun je ook meteen foto's online zetten via je mailtje.

Bartyow schreef:

[...]


Wat is dit voor kutpost?

QnB
Geplaatst op: 06 Apr 2008, 15:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

En met e-mail?

Santi
Geplaatst op: 06 Apr 2008, 15:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

QnB schreef:

En met e-mail?

email is toch internet?

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 06 Apr 2008, 15:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maybe via Hyves, daar kun je mobiel bloggen. Als je via Hyves dan vrolijk die pagina laat uitlezen op je website

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 06 Apr 2008, 15:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Maybe via Hyves, daar kun je mobiel bloggen. Als je via Hyves dan vrolijk die pagina laat uitlezen op je website

Gaat dat niet alsnog via een internet verbinding, of kun je daar een sms heensturen?

Alsof hij een pagina kan maken die zen hyves blog uitleest, de tekst eruit filtert en die op zijn pagina plaatst, als hij hier al geen oplossing voor kan bedenken.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 06 Apr 2008, 16:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Denk niet dat dit goedkoop gaat lukken zoals Thaan al zei.

Of je neemt een Nokia N-Serie mobiel die op Flickr en allemaal blog systemen kan posten met foto en al .

Stijn
<b>Neuker</b>
Geplaatst op: 06 Apr 2008, 17:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik weet dat er bij de vorige versies een systeem in zat om te smsen enzo.
Maar ik dacht dat dat als iemand reageerde op je blog dan kreeg je sms.
je moets wel aan enkele voorwaarden voordoen

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 06 Apr 2008, 17:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoe kan je nou (gratis?) een sms krijgen als iemand op je blog reageert Weetje hoeveel dat Wordpress kost?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 06 Apr 2008, 19:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Of je neemt een Nokia N-Serie mobiel die op Flickr en allemaal blog systemen kan posten met foto en al .

maar dan heb je wel internet nodig, en dat wil jij juist niet

Headshot
Geplaatst op: 06 Apr 2008, 19:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Gaat dat niet alsnog via een internet verbinding, of kun je daar een sms heensturen?

Alsof hij een pagina kan maken die zen hyves blog uitleest, de tekst eruit filtert en die op zijn pagina plaatst, als hij hier al geen oplossing voor kan bedenken.


Dit is een historisch moment in de Saven Geschiendenis. Thaan heeft een emoticon geplaatst !

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 06 Apr 2008, 20:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
maar dan heb je wel internet nodig, en dat wil jij juist niet

Uhm, gaat via mms dacht ik

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 06 Apr 2008, 22:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Uhm, gaat via mms dacht ik

Via mail is makkelijker, hoef je geen ingewikkeld systeem te hebben om MMS/SMS berichten te kunnen ontvangen en via email zou je het zelfs zo op saven.nl kunnen posten.

@QNB:
Waarom stel je via email voor, als je zelf zegt dat je het niet via internet wilt doen?

DJVG
&#61514;
Geplaatst op: 07 Apr 2008, 00:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Aan mijn monitor server hangt een mobiel die kan smsjes ontvangen en verzenden, tegen een laag bedrag per maand kan ik een script schrijven wat automatisch je smsje wegschrijft naar je DB.

Stfn
1th
Geplaatst op: 07 Apr 2008, 07:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

Aan mijn monitor server hangt een mobiel die kan smsjes ontvangen en verzenden, tegen een laag bedrag per maand kan ik een script schrijven wat automatisch je smsje wegschrijft naar je DB.

Als hij nou heel even wacht en al die kosten die die anders aan jou betaald uitgeeft aan een nieuwe telefoon heeft die internet op z`n mobiel en dan is het allemaal stukken makkelijker. Internet op je mobiel is ook zeker wel handig

Robertenzo
Geplaatst op: 07 Apr 2008, 17:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Internet @ Mobiel?
Maak pagina voor nieuws adden en zorg dat die mobiel berijkbaar is..

Ook oplossing tog?

Nick1994
Geplaatst op: 17 Apr 2008, 19:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Er is een plugin van wordpress

waar het mee kan...

zoek ff op google sms plugin wordpes \\

Saven
admin
Geplaatst op: 17 Apr 2008, 19:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nick1994 schreef:

Er is een plugin van wordpress

waar het mee kan...

zoek ff op google sms plugin wordpes \\


Welkom Maar post in het vervolg graag rechtstreekse links. "Zoek op google" heeft ie niet echt wat aan

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login