Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

GEZVerdienen feedbacks

Joris
moderator
Geplaatst op: 23 Apr 2008, 21:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoi... iemand die ik ken heeft al enkele keren tientallen Euro's op zn bank gestort gekregen door een site waar je andere sites moest gaan keuren. Voor het keuren kreeg je een paar dollar o.i.d. en na $75 betalen ze je uit (of iets in die richting). Kent iemand die site?

Thnx.

BaXiess
Geplaatst op: 23 Apr 2008, 21:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

vraag het aan diegene die je kent??

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 23 Apr 2008, 21:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Euroclix o.a. betaalt je na het klikken of invullen van enquetes, heb zelf gisteren een request gedaan, was maar 10 euro maar kan wel even laten weten of ik het ook echt heb gekregen. Zo ja, dan kunnen we hier wel een leuk topic beginnen over dit soort sites. Heb nog een bux.to account te koop voor de geinterreseerden. Staat 2 dollar op.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 23 Apr 2008, 21:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Euroclix o.a. betaalt je na het klikken of invullen van enquetes, heb zelf gisteren een request gedaan, was maar 10 euro maar kan wel even laten weten of ik het ook echt heb gekregen. Zo ja, dan kunnen we hier wel een leuk topic beginnen over dit soort sites. Heb nog een bux.to account te koop voor de geinterreseerden. Staat 2 dollar op.

Zo'n topic met de plusjes en de minnetjes zou inderdaad wel heel erg handig zijn, maak jij 'm ?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 23 Apr 2008, 21:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
Zo'n topic met de plusjes en de minnetjes zou inderdaad wel heel erg handig zijn, maak jij 'm ?

Doe jij maar, vul ik wel aan. Als je het nu doet loop ik er vanavond nog even doorheen om wat dingen erin te plempen.

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 23 Apr 2008, 22:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

tvp

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 23 Apr 2008, 22:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Doe jij maar, vul ik wel aan. Als je het nu doet loop ik er vanavond nog even doorheen om wat dingen erin te plempen.

IS het goed als ik het morgen doe?
Want ik heb mijn slaap nodig vannacht.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 23 Apr 2008, 22:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
IS het goed als ik het morgen doe?
Want ik heb mijn slaap nodig vannacht.

Ja is goed, maken we wel een verzameling van sites, of mensen hier er ervaringen mee hebben, waarin ze uitbetalen, bij welk bedrag en hoelang dat ongeveer duurt.

Rian
Geplaatst op: 23 Apr 2008, 22:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb al meerdere keren van EuroClix uitbetaald gekregen btw

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 23 Apr 2008, 22:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Op mijn site http://johan.next27.com, kun je kijken voor spaarsite's.

Jaapje
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 07:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

Op mijn site http://johan.next27.com, kun je kijken voor spaarsite's.


403 Forbidden

Euroclix vind ik zelf niet zo goed. Aangezien je alleen maar clix krijgt als je producten test etc. bovendien vind ik de vergoedingen voor het invullen van die (soms heel erg grote) enquete's veel te laag.

Bux.to werkt wel goed, maar jammer dat je hier heel moeilijk referrals krijgt.

Joris
moderator
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 07:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hier heb ik er 2:

- Surfrace: ik heb al op een stuk of 10 sites geklikt en zit al op €1,10 (1100 waves). Vanaf €5 betalen ze uit

- MoneyMiljonair: MoneyMiljonair is slecht vanwege de lage uitbetalingen per e-mail die je leest, en de hoge uitbetaling bij een tegoed van €12,50

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 09:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

[...]
[...]

Euroclix vind ik zelf niet zo goed. Aangezien je alleen maar clix krijgt als je producten test etc. bovendien vind ik de vergoedingen voor het invullen van die (soms heel erg grote) enquete's veel te laag.

Bux.to werkt wel goed, maar jammer dat je hier heel moeilijk referrals krijgt.


Bij euroclix heb je sneller geld bij elkaar dan bux.to hoor, aangezien je bij euroclix vaak minimaal 1 euro per enquete etc krijgt.

Ruttie
Heeft gesproken.
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 10:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hmm, heb een tijdje ZinnGeld gebruikt, schiet echt niet op.

Heb nu Bux.to, en zit nu op $1,7

Agh, je hebt wel dingen die zorgen dat het een beetje op schiet.

Ik weet alleen niet hoe het nou precies zit met de betaling. Dat gaat dus over AlertPay, hoe werkt dat precies?

Jaapje
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 14:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Bij euroclix heb je sneller geld bij elkaar dan bux.to hoor, aangezien je bij euroclix vaak minimaal 1 euro per enquete etc krijgt.

Waar zie jij die enquete's staan dan? Ik zie op de 'snel verdiend' pagina wel wat enquete's staan waar je dan 15 clix mee verdiend, maar zie nergens een enquete van 100 clix staan.

1000 clix = 10 eur
100 clix = 1 eur
10 clix = 0,1 eur
5 clix = 0,05 eur

dus 15 clix = 0,15 eur = 15 eurocent per enquete.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 15:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

[...]
Waar zie jij die enquete's staan dan? Ik zie op de 'snel verdiend' pagina wel wat enquete's staan waar je dan 15 clix mee verdiend, maar zie nergens een enquete van 100 clix staan.

1000 clix = 10 eur
100 clix = 1 eur
10 clix = 0,1 eur
5 clix = 0,05 eur

dus 15 clix = 0,15 eur = 15 eurocent per enquete.

Ik krijg altijd belachelijk veel van die dingen per mail. Check die site helemaal nooit, krijg ze al jaren per mail.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 15:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

kheb al 25 dollaartjes op me bux.to, eerste betaling zo'n 2 maanden gelede aangevraagd, 2e betaling kan nog niet omdat de 1e nog bezig is

Tadnecty
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 17:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

kan iemand niet een goede autoclicker voor bux.to/euroclicker maken? Ik heb er wel eens op gezocht, maar nooit echt iets gevonden

Jaapje
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 17:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@ hierboven:
klik. nog niet getest, ben nu zelf aan het wachten voordat ik kan downloaden.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 17:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

kan iemand niet een goede autoclicker voor bux.to/euroclicker maken? Ik heb er wel eens op gezocht, maar nooit echt iets gevonden

ik heb er een voor bux.to, je krijgt m als je me reaffeal wordt (en nee ik overtreed nu niet de regels door me link te posten)

Tadnecty
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 17:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

pas op, er zijn ook van die dingen die je password aflezen en doorsturen naar de maker

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 18:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ga werken dan.

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 18:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zijn referrallinks (of reaffeallinks niet verboden op deze site??? Of houden jullie je weer niet aan de regels XP

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Taan schreef:
--------------------------------------------------------------------------------
Ja ik ben kut, en ja ik heb gelijk.

Ja Taan je bent idd kut, maar je hebt niet altijd gelijk. Dan had je die reaffeal direct verwijderd

[Laatst bewerkt door Timm op donderdag 24 april 2008, om 18:13]
Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 18:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

^ NSB'er!

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 19:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

^ Is dat geen vorm van "De medeforumleden niet met respect behandelen"? Ook niet volgens de regels

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login