Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

GTA 4

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 21:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Verhaal
Het verhaal draait om de Oost-Europeaan Niko Bellic, die op aandringen van zijn neef Roman naar Liberty City in de Verenigde Staten emigreert. Roman, die al eerder naar Amerika vertrok, stuurde zijn neef e-mails waarin hij vertelde dat hij het helemaal had gemaakt in Liberty City. Niko besluit het voorbeeld van zijn neef te volgen om ook de American Dream te beleven. Aangekomen in Liberty City blijkt dat Roman hem voorgelogen heeft: in plaats van een succesvol leven te leiden runt hij een vervallen taxibedrijf in Broker en heeft hij problemen met een aantal criminele organisaties.

Omgeving
GTA IV speelt zich af in een hedendaags Liberty City. Liberty City speelde al eerder een grote rol in GTA, maar is voor GTA IV geheel opnieuw ontworpen. De stad is hevig, veel meer dan voorheen, geïnspireerd op New York. Liberty City bestaat nu uit vier boroughs verdeeld over drie eilanden, plus het eiland Alderney dat is gebaseerd op New Jersey.

Behalve het uiterlijk wordt ook de sfeer van New York geparodieerd. Liberty City is evenals New York een stad die nooit slaapt. Iedere buurt heeft een eigen sfeer, variërend van het overdreven commerciële Algonquin tot en met de achterbuurten in Bohan. Criminaliteit speelt vanzelfsprekend een grote rol in de stad. Niko krijgt onder andere te maken met een aantal Russische criminelen in Broker en corrupte agenten van het LCPD. In het begin van het spel zijn sommige bruggen van Liberty City afgesloten wegens een terroristische dreiging.

Overige gameplay informatie

Met dank aan: WikiGTA

Saven members online
Als jij GTA4 online speelt en je wilt samen met andere members spelen, meld dan je naam bij mij, dit kan door mij een bericht te sturen op welke console je speelt en je game naam en dan zet ik je erbij.

PS3: - T3X4-NL
XBOX360: - Varesh

[Laatst bewerkt door Johan op zondag 4 mei 2008, om 11:26]
Rinaldo
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 21:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ziet er wel goed uit, miss toch maar een xdoos of ps3 aanschaffen .

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 21:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

PS3 FTW!, door die kut Xdoos is GTA4 al gelekt

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 21:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik ga hem niet halen. Anders ga ik niet over jwz

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 21:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

Ik ga hem niet halen. Anders ga ik niet over jwz

Diepgaand.

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 21:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

Ik ga hem niet halen. Anders ga ik niet over jwz

Gelukkig heb ik 21 mei 4 maandjes vakantie

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 21:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

GEIL!

Headshot
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 21:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik wou hier al een topic over maken. Maar Jonathan als jij GTA 4 gaat kopen paas dan ff je username dan kunnen we online

BaXiess
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 22:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Oww deze game ga ik zo halen in de mei vakantie <3

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 24 Apr 2008, 23:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

[url]http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/8460/gta-iv-mag-morgen-verkocht-worden-brief-helaas-nep/[/url]

BaXiess
Geplaatst op: 25 Apr 2008, 21:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

[...]
dawg you gay?

wat in deze post maakt me nou weer gay?? ik uit gewoon mijn liefde voor de GTA reeks

Melvin
Geplaatst op: 25 Apr 2008, 22:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Is het eigenlijk al bekend dat ie voor de pc komt?

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 25 Apr 2008, 22:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Melvin schreef:

Is het eigenlijk al bekend dat ie voor de pc komt?

Nog niet bekend.

Paul
Geplaatst op: 25 Apr 2008, 22:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik ben bang dat deze game te opgehyped wordt, aangezien hetgeen wat ik tot nu toe heb gezien qua gameplay niet heel erg vernieuwend is. Wel vind ik de locatie iets prettiger, New York(Liberty City) past perfect bij GTA. GTA SA was maar een enorme gangster-yoyo game(maar wel vermakelijk).

[Laatst bewerkt door Paul op vrijdag 25 april 2008, om 22:26]
Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 25 Apr 2008, 22:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Ik ben bang dat deze game te opgehyped wordt, aangezien hetgeen wat ik tot nu toe heb gezien qua gameplay niet heel erg vernieuwend is. Wel vind ik de locatie iets prettiger, New York(Liberty City) past perfect bij GTA. GTA SA was maar een enorme gangster-yoyo game(maar wel vermakelijk).

Qua gameplay.. vind ik het een enorme vooruitgang, de bewegingen zijn realistischer geworden en je hebt meer mogelijkheden.
Vooral de extra's die ze toegevoegd hebben vind ik een dikke plus punt, voorbeeld is dat je nu dood kan gaan in een auto wanneer je te hard ergens tegen aan rijd.
De 'omstanders' in het spel vind ik ook een goede voortuitgang dan bij GTA SA, ze bewegen meer, ze doen meer, en ze reageren wat er rond hun afspeelt.

Misschien kan je hier nog ff kijken voor live beelden (wanneer de stream online is) van GTA4 gehackte versie.

[Laatst bewerkt door Johan op vrijdag 25 april 2008, om 22:56]
Melvin
Geplaatst op: 26 Apr 2008, 07:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

[...]
Qua gameplay.. vind ik het een enorme vooruitgang, de bewegingen zijn realistischer geworden en je hebt meer mogelijkheden.
Vooral de extra's die ze toegevoegd hebben vind ik een dikke plus punt, voorbeeld is dat je nu dood kan gaan in een auto wanneer je te hard ergens tegen aan rijd.
De 'omstanders' in het spel vind ik ook een goede voortuitgang dan bij GTA SA, ze bewegen meer, ze doen meer, en ze reageren wat er rond hun afspeelt.

Misschien kan je hier nog ff kijken voor live beelden (wanneer de stream online is) van GTA4 gehackte versie.


Kan je de gehackte versie ook al downloaden

Headshot
Geplaatst op: 26 Apr 2008, 07:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mijn username is Headshot1293.
Dus als jij hem dinsdag koopt kunnen we samen online.

Lotus
o.0
Geplaatst op: 26 Apr 2008, 11:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat is het doel van deze topic? o.O

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 26 Apr 2008, 11:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lotus schreef:

Wat is het doel van deze topic? o.O

Wat dacht je van een discussie topic over GTA4? Maar je hebt gelijk dat is nutteloos. Eigelijk zijn alle discussies nutteloos, en zullen we op jouw aanraden de hele site en eigelijk alle bestaande fora's maar meteen sluiten.

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 26 Apr 2008, 11:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Melvin schreef:

[...]
Kan je de gehackte versie ook al downloaden

Ja, alleen ik heb zelf geen link.. maar denk dat die wel op piratebay te vinden is.

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 03 May 2008, 15:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bump, mijn GTA 4 blijft bij STARTING A NEW GAME hangen/laden.. hoelang duurt dit .. want ik wacht nu al 6 minuten

[Laatst bewerkt door Johan op zaterdag 3 mei 2008, om 15:52]
Paul
Geplaatst op: 03 May 2008, 21:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

Bump, mijn GTA 4 blijft bij STARTING A NEW GAME hangen/laden.. hoelang duurt dit .. want ik wacht nu al 6 minuten

Er schijnen problemen te zijn met freezes, en ik heb ook al gehoord over mensen waarvan hun GTA 4 meteen gaat laggen, zelfs offline.
Rockstar is al aan een patch aan het werken. Toch blijft het schandalig.
Way to go Rockstar..

[Laatst bewerkt door Paul op zaterdag 3 mei 2008, om 21:31]
Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 04 May 2008, 00:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Er schijnen problemen te zijn met freezes, en ik heb ook al gehoord over mensen waarvan hun GTA 4 meteen gaat laggen, zelfs offline.
Rockstar is al aan een patch aan het werken. Toch blijft het schandalig.
Way to go Rockstar..

Jup, vriend had het aan me verteld wel klote, ik had het spel opnieuw geinstaleerd op me PS3, en toen deed die het.. heb online gespeeld en 5 missie, alleen nu blijft die weer hangen wanneer die de missie wilt starten.
Dus ik hoop dat er snel een oplossing komt want ik heb al zo lang gewacht om is lekker te spelen

Mikee
MIDNR
Geplaatst op: 11 May 2008, 00:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heet Dagendy. Add me zeg wel dat je van Saven.nl ben dan.

Jeffrey122
JeffreySoftware.nl
Geplaatst op: 11 May 2008, 10:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nou, omdat dit topic bestaat zal ik geen nieuw openen. Maar, ik heb een probleem. Nu mijn probleem is: Telkens als ik een missie speel en hem uitspeel autosave hij het. Dit is goed. Maar, als ik dan mijn xbox 360 afleg dan staat het gewoon niet op mijn xbox. Nu, dan moet ik naar mijn savehous gaan, en dit lukt dan wel. Maar nu, heb ik hetzelfde probleem als ik naar mijn savehous loop. Hoe kan ik dit oplossen?

Bedankt

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login