Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
Habbo making

Paul
Geplaatst op: 06 May 2008, 11:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lotus schreef:

[...]

Niet in me eentje ik heb al paar pro actionscripters,flashers en pixelaars.
En mijne wordt in flash niet shockwave.

En habbo is ook maar begonnen met 2 mensen.


. Ik zou je vriend de scriptkiddie niet pro noemen.

Lotus
o.0
Geplaatst op: 06 May 2008, 11:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je kent ze niet...

Robertenzo
Geplaatst op: 06 May 2008, 11:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

is flash moeilijk om te gebruiken?

Lotus
o.0
Geplaatst op: 06 May 2008, 12:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gaat wel.
Director is wel moeilijk

Rene
Professional
Geplaatst op: 06 May 2008, 13:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Een tip; geef het op.

Noway dat je ergens gaat komen zonder enige backup van bedrijven en/of échte programmeurs. Daarnaast is Flash hier niet de juiste software voor, daar is Director voor ontwikkelt. Kun je dat niet, dan kun je het al direct vergeten.

Daarnaast dien je een server back-end te kunnen ontwikkelen die lag-loos communiceert met robots en users. Dit kan in PHP, Java, C+( + ), VB of ASP. Natuurlijk hoor ik je al zeggen dat je dit doet in VB, maar vergeet niet dat je een server moet hebben die VB app's kan draaien (een windows bak dus) of je moet gaan decompilen en troep wat voor versloming zorgt.

Tot slot moet je een database cluster kunnen veroorloven die de juiste data sychroon houd en realtime jou de data kan brengen (dat moeilijk is met verschillende server).

Al met al zie ik jou, en ook enkel door naar je post geschiedenis te kijken, dat niet doen. Ik gooi je daarom ook onder de categorie "falende MMOCC's". Mocht je het ooit redden, heb je nog steeds niet genoeg zakenlijk verstand (geen opleiding op dat niveau gehad) om zo'n zaak te runnen.

Als je aankomt met het verhaal dat je dit voor de "fun" doet, garandeer ik je de ondergang. Sinds je zoiets niet alleen voor de fun kunt maken, dat spekt geen motivatie.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 06 May 2008, 13:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rene schreef:

Een tip; geef het op.

Noway dat je ergens gaat komen zonder enige backup van bedrijven en/of échte programmeurs. Daarnaast is Flash hier niet de juiste software voor, daar is Director voor ontwikkelt. Kun je dat niet, dan kun je het al direct vergeten.

Daarnaast dien je een server back-end te kunnen ontwikkelen die lag-loos communiceert met robots en users. Dit kan in PHP, Java, C+( + ), VB of ASP. Natuurlijk hoor ik je al zeggen dat je dit doet in VB, maar vergeet niet dat je een server moet hebben die VB app's kan draaien (een windows bak dus) of je moet gaan decompilen en troep wat voor versloming zorgt.

Tot slot moet je een database cluster kunnen veroorloven die de juiste data sychroon houd en realtime jou de data kan brengen (dat moeilijk is met verschillende server).

Al met al zie ik jou, en ook enkel door naar je post geschiedenis te kijken, dat niet doen. Ik gooi je daarom ook onder de categorie "falende MMOCC's". Mocht je het ooit redden, heb je nog steeds niet genoeg zakenlijk verstand (geen opleiding op dat niveau gehad) om zo'n zaak te runnen.

Als je aankomt met het verhaal dat je dit voor de "fun" doet, garandeer ik je de ondergang. Sinds je zoiets niet alleen voor de fun kunt maken, dat spekt geen motivatie.

+1

Modbreak

-2

Lotus
o.0
Geplaatst op: 06 May 2008, 13:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ehm ik snap je verzoek om te stoppen maar mijn crew heeft er ervaring mee.
Zoals ik al mischien eerder zei: http://www.bittybay.com is door hun gemaakt.
En dat is ook met flash gemaakt en ik doe dit niet voor de fun.

[Laatst bewerkt door Lotus op dinsdag 6 mei 2008, om 13:10]
Rene
Professional
Geplaatst op: 06 May 2008, 13:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lotus schreef:

Ehm ik snap je verzoek om te stoppen maar mijn crew heeft er ervaring mee.
Zoals ik al mischien eerder zei: http://www.bittybay.com is door hun gemaakt.
En dat is ook met flash gemaakt en ik doe dit niet voor de fun.

Ik betwijfel dit, BittyBay LTD zijn flink wat mensen, ik ken Dom en Nigel wel en die weten niks over een Nederlands project dat door een 12 jarige geleid wordt? Sta je ons nou voor te liegen?

@Hieronder, aan je profiel te zijn, jezelf?

[Laatst bewerkt door Rene op dinsdag 6 mei 2008, om 13:17]
Lotus
o.0
Geplaatst op: 06 May 2008, 13:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wie zegt dat het door een 12 jarige is geleidt?

[Laatst bewerkt door Lotus op dinsdag 6 mei 2008, om 13:15]
Rene
Professional
Geplaatst op: 06 May 2008, 13:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je komt dus hier vragen hoe Habbo gemaakt is (etc) terwijl je met Prof's werkt als Nigel? Geloof je het zelf nog wel een beetje?

Lotus
o.0
Geplaatst op: 06 May 2008, 13:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik vraag het omdat ik niet wil dat hun al het werk voor mij doen.
hun werken met photoshop, paint enzo maar ik wou alleen weten of ze er ook andere programma's voor hebben gebruikt.

Offtopic:
Nog een vraag je beweert dat je 48 bent en een professional
wat doe je hier dan op een tienerforum?

[Laatst bewerkt door Lotus op dinsdag 6 mei 2008, om 13:22]
Rene
Professional
Geplaatst op: 06 May 2008, 13:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lotus schreef:

Ik vraag het omdat ik niet wil dat hun al het werk voor mij doen.
hun werken met photoshop, paint enzo maar ik wou alleen weten of ze er ook andere programma's voor hebben gebruikt.

Klinkt heel overtuigend, nu mij nog overtuigen dat je met BittyBay TLD samen werkt. Mijn contacten zeggen namelijk andere dingen, vind het heel erg slecht van jou als je hier over dit soort dingen staat te liegen.

Daarvoor ben je tegen de verkeerde persoon aangelopen, werk zelf aan een MMOCC en heb daarvoor mijn nodige research gedaan en de nodige contacten aangelegt voor de benodige informatie.

Betwijfel nog steeds of jij enig verband hebt met een van deze mensen.

Lotus schreef:

Offtopic:
Nog een vraag je beweert dat je 48 bent en een professional
wat doe je hier dan op een tienerforum?

Ik hoef me niet te bewijzen, jij komt hier fabeltjes vertellen.

[Laatst bewerkt door Rene op dinsdag 6 mei 2008, om 13:23]
Lotus
o.0
Geplaatst op: 06 May 2008, 13:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rene schreef:

[...]

Klinkt heel overtuigend, nu mij nog overtuigen dat je met BittyBay TLD samen werkt. Mijn contacten zeggen namelijk andere dingen, vind het heel erg slecht van jou als je hier over dit soort dingen staat te liegen.

Daarvoor ben je tegen de verkeerde persoon aangelopen, werk zelf aan een MMOCC en heb daarvoor mijn nodige research gedaan en de nodige contacten aangelegt voor de benodige informatie.

Betwijfel nog steeds of jij enig verband hebt met een van deze mensen.

[...]

Ik zeg niet dat ik met ze samenwerk ik zei dat 1 iemand die bittybay hielp mij nu helpt.


Ik hoef me niet te bewijzen, jij komt hier fabeltjes vertellen.

Dat was mijn vraag niet.
En ik ken wel meer kinderen die zich voordoen als "48" en zich een professional noemen

[Laatst bewerkt door Lotus op dinsdag 6 mei 2008, om 13:31]
Rene
Professional
Geplaatst op: 06 May 2008, 13:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lotus schreef:

[...]

Ik zeg niet dat ik met ze samenwerk ik zei dat 1 iemand die bittybay hielp mij nu helpt.

[...]
Dat was mijn vraag niet.
Leer lezen

Waarom zeg je dan in eerdere posts dat het jouw Pixel werken zijn als je nu beweerd dat iemand die vanuit BittyBay TLD komt jou nu helpt.

Ik heb mijn zegje gedaan en gun je het beste, maar zie het somber in. Vooral jegens de leugens die je nu al creëert terwijl je nog niet eens een plan van aanpak hebt.

Heel leuk die PixelArts, buiten die bovenste linker hoek van het eerste huisje dat misvormt is en die tractor die niet semitrieël is, is het een knap staaltje werk. Alleen betwijfel ik of het weldegelijk uit jouw hoek komt.

Als ik jou was zou ik er snel voor zorgen dat dit topic in het archief verdwijnt en je niet meer erover aangesproken wordt, want geloof mij, dit wordt een dikke "I phail".

Waarom ik dit zeg? Omdat ik wel weet hoe moeilijk het is dit soort dingen op te zetten. Ik zit er middels midden in, en vind het dan ook erg asociaal hoe jij hier over die hard werkende programmeurs en pixelaars praat en doet alsof je deze pixelart zelf gemaakt hebt. Zeer triest.

Lotus schreef:

[...]
Dat was mijn vraag niet.
En ik ken wel meer kinderen die zich voordoen als "48" en zich een professional noemen

Dat kan je vinden, en mag je ook vinden, maar zolang je niet weet wie ik ben en wat mijn echte geboorte data's zijn, heb je geen recht van spreken en zul je het bij een "ik vind" moeten houden.

[Laatst bewerkt door Rene op dinsdag 6 mei 2008, om 13:36]
Sander
Geplaatst op: 06 May 2008, 13:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey Lotus met Rene in discussie gaan is nogal zinloos Hij weet er 10x meer van af dan jij, en dan probeer jij hem nog tegen te spreken

Lotus
o.0
Geplaatst op: 06 May 2008, 13:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Houd je erbuiten

Lotus
o.0
Geplaatst op: 06 May 2008, 13:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rene schreef:

[...]

Waarom zeg je dan in eerdere posts dat het jouw Pixel werken zijn als je nu beweerd dat iemand die vanuit BittyBay TLD komt jou nu helpt.

Ik heb mijn zegje gedaan en gun je het beste, maar zie het somber in. Vooral jegens de leugens die je nu al creëert terwijl je nog niet eens een plan van aanpak hebt.

Heel leuk die PixelArts, buiten die bovenste linker hoek van het eerste huisje dat misvormt is en die tractor die niet semitrieël is, is het een knap staaltje werk. Alleen betwijfel ik of het weldegelijk uit jouw hoek komt.

Als ik jou was zou ik er snel voor zorgen dat dit topic in het archief verdwijnt en je niet meer erover aangesproken wordt, want geloof mij, dit wordt een dikke "I phail".

Waarom ik dit zeg? Omdat ik wel weet hoe moeilijk het is dit soort dingen op te zetten. Ik zit er middels midden in, en vind het dan ook erg asociaal hoe jij hier over die hard werkende programmeurs en pixelaars praat en doet alsof je deze pixelart zelf gemaakt hebt. Zeer triest.

[...]

Dat kan je vinden, en mag je ook vinden, maar zolang je niet weet wie ik ben en wat mijn echte geboorte data's zijn, heb je geen recht van spreken en zul je het bij een "ik vind" moeten houden.

Ik ga niet meer in discussie met jouw.
Ik vroeg om hulp in deze topic niet om jouw raad...

Jaapje
Geplaatst op: 06 May 2008, 13:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lotus schreef:

[...]

Ik ga niet meer in discussie met jouw.
Ik vroeg om hulp in deze topic niet om jouw raad...


Zoals al eerder gezegd: wij kunnen je daar niet mee helpen. je zit hier op een 'internet lounge', niet op een webmaster/programmeurs forum.

Sander
Geplaatst op: 06 May 2008, 13:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Houd je erbuiten!!!!

Rian
Geplaatst op: 06 May 2008, 14:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lotus schreef:

[...]

Ik ga niet meer in discussie met jouw.
Ik vroeg om hulp in deze topic niet om jouw raad..


Deze raad is toch deels een antwoord op je vraag

Mensen die niet tegen commentaar kunnen

Modbreak

mensen die denken dat ze er wat van weten

Lotus
o.0
Geplaatst op: 06 May 2008, 14:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

[...]
Zoals al eerder gezegd: wij kunnen je daar niet mee helpen. je zit hier op een 'internet lounge', niet op een webmaster/programmeurs forum.

Oke nu ik dat weet vraag ik het wel ergens anders.

Lotus
o.0
Geplaatst op: 06 May 2008, 14:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]
Deze raad is toch deels een antwoord op je vraag

Mensen die niet tegen commentaar kunnen

Nee helemaal geen antwoord op mijn vraag.
Ik vroeg met wat habbo werdt gemaakt.

Jaapje
Geplaatst op: 06 May 2008, 14:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hier een artikel over het maken van een mmo. kwam ik toevallig net tegen.

misschien heb je er wat aan

Lotus
o.0
Geplaatst op: 06 May 2008, 15:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bedankt

Saven
admin
Geplaatst op: 06 May 2008, 16:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Flightsimulators zijn veel makkelijker, je hebt dan alleen even veel werk aan het ontwerpen van een 3D vliegtuig maar voor de rest is het alleen maar een achtergrond van lucht maken en wat objectjes als wolken..

Bij games als Habbo word alles gepixeld en moet elk aanzicht apart gedaan worden maar weer wel kloppen, en dit dan met vreselijk veel objecten, poppetjes, kleren e.d.


Dacht je dat ze daar alles 1 voor 1 pixel lieten tekenen door het programma zelf
Habbo is 10x makkelijker dan een (multiplayer) flightsimulator gewoon standaard afbeeldingen die verplaatst worden/andere afbeelding worden

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login