Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

SEO kopjes

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 12 May 2008, 14:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een artikel over SEO.
Nu heb ik al een hoop kopjes ed. maar over de volgorde ben ik nog niet helemaal zeker.

De kopjes:
- Inleiding
- Wat is SEO
- Twee soorten zoekmachine optimalisatie
- Werking spiders/bots
- De opbouw van je code
- Keywords kiezen
- Toegang spiders/bots verbieden
- De title tag
- SEO spam
- Handige links
- Tot slot

Is dit een goede volgorde en waar zou ik het nog meer over kunnen hebben?

Als je niet weet wat SEO is reageer dan niet

Alvast bedankt.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 12 May 2008, 14:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

- Inleiding
- Wat is SEO
- Twee soorten zoekmachine optimalisatie
- Werking spiders/bots
- De opbouw van je code
- De title tag
- Keywords kiezen
- Toegang spiders/bots verbieden
- SEO spam
- Handige links
- Tot slot

Ik denk dat title tag bij opbouw van je code hoort dus die zal ik eronder doen

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 12 May 2008, 14:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

mss nog iets over html validatie?
hoort bij De opbouw van je code XD

ziet er verder wel goed uit zo

[Laatst bewerkt door sandr op maandag 12 mei 2008, om 14:39]
Joris
moderator
Geplaatst op: 12 May 2008, 14:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Google Keywords is een script van mij die opslaat via welke zoekwoorden je via Google gevonden wordt

Dan kun je iets maken dat die keywords in de meta-tag's worden gepropt (automatisch), en dat haalt je site ook goed omhoog.

Voor die noobs die denken dat je honderden keywords krijgt: sorteren (ORDER) bij de meeste hits, en max. 25 (+-) in je Meta-tags plaatsen.

PS: waarom krijg ik 35% ?

Modbreak

spamaars, hij vraagt niet om jouw waardeloze scriptjes. blijf ff ontopic jah.. En dat je tyfus veel keywords hebt, heeft echt geen nut. Als je geen verstand er van hebt reageer dan niet.. @ 35% vraag, zie badeendje reactie hier wat verder onder.

[Laatst bewerkt door Joris op maandag 12 mei 2008, om 15:28]
Died
Geplaatst op: 12 May 2008, 14:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dussss...... ?

Kosty
Geplaatst op: 12 May 2008, 14:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Joris schreef:

Google Keywords is een script van mij die opslaat via welke zoekwoorden je via Google gevonden wordt

Dan kun je iets maken dat die keywords in de meta-tag's worden gepropt (automatisch), en dat haalt je site ook goed omhoog.

:/

Of je betaald gewoon niet en je zet ze er zelf in ?
Jij denk echt dat je het bent hé :/

[Laatst bewerkt door Kosty op maandag 12 mei 2008, om 14:54]
Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 12 May 2008, 14:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@ Joris ! Dan krijg je dus 10000 woorden in je meta-tags?

/me wacht op reactie van badeendje

[Laatst bewerkt door Sharp op maandag 12 mei 2008, om 14:55]
Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 12 May 2008, 15:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Eerlijkgezegd heb ik m'n twijfels erbij over jouw SEO-kennis, laat jij eens een site zien die je ge-optimaliseerd hebt op een bepaald keyword?

Verder voordat je zo'n artikel gaat maken(die er al teveel zijn), moet je er dus zelf wel al wat vanaf weten. En heus niet alles wat op SEO-kennis sites staat is juist, er staat genoeg onzin tussen.

Verder @Joris, ga ff ergens anders spammen met je keywordlog tool verkoop. Is gewoon een simpele refererlogger die uit de variabelen uit de url die info halen. niks bijzonders... Google kijkt maar tot ongeveer 250 karakters in de keywords, dus dat jij er tyfus veel inplaatst heeft geen nut. Voor verder, zie je modbreak.

Kijk deze blog eens door, die heeft wel een leuke opbouw. en simpele basis kennis..

@ Joris waarom je 35% kreeg:
Omdat je in Deze blog deze reactie poste:

Kortom: Bashen & een blog van 3 maanden oud bumpen, eigenlijk had ik je zelfs 45% mogen geven voor die 2 punten. Dus je mag eigenlijk wel blij zijn met mij En om eerlijk te zijn zit ik te twijfelen of ik je nog procenten zou geven voor deze reactie van je, en @jekleine aanpassing daar: Het blijft nogsteeds een bump

[Laatst bewerkt door Badeendje op maandag 12 mei 2008, om 15:38]
Nanne
Doe een wens!
Geplaatst op: 12 May 2008, 16:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

Eerlijkgezegd heb ik m'n twijfels erbij over jouw SEO-kennis, laat jij eens een site zien die je ge-optimaliseerd hebt op een bepaald keyword?

Verder voordat je zo'n artikel gaat maken(die er al teveel zijn), moet je er dus zelf wel al wat vanaf weten. En heus niet alles wat op SEO-kennis sites staat is juist, er staat genoeg onzin tussen.

Je leert veel van een artikel maken. Zelf probeer ik nu ook kennis te krijgen over SEO om een bepaalde site hoog in de rankings te krijgen. Mischien leer ik wat van dit artikel.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 12 May 2008, 16:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nanne schreef:

[...]

Je leert veel van een artikel maken. Zelf probeer ik nu ook kennis te krijgen over SEO om een bepaalde site hoog in de rankings te krijgen. Mischien leer ik wat van dit artikel.

SEO leer je inderdaad door te proberen, niet door alleen te lezen. Daar heb je gelijk in.
Maar mensen die geen verstand van SEO hebben en een artikel gaan maken: Dan komt er 9 van de 10 keer een artikel uit waar geen fuck van klopt. En als mensen van dat slechte artikel ook nog eens gaan proberen te leren, gaat het niveau alleen maar verder naar beneden.

[Laatst bewerkt door Badeendje op maandag 12 mei 2008, om 16:41]
Nanne
Doe een wens!
Geplaatst op: 12 May 2008, 20:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

SEO leer je inderdaad door te proberen, niet door alleen te lezen. Daar heb je gelijk in.
Maar mensen die geen verstand van SEO hebben en een artikel gaan maken: Dan komt er 9 van de 10 keer een artikel uit waar geen fuck van klopt. En als mensen van dat slechte artikel ook nog eens gaan proberen te leren, gaat het niveau alleen maar verder naar beneden.

Mooi toch, zijn jouw sites alleen maar hoger in de rankings.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login