Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Kan bestand niet wijzigen.

Jeffrey122
JeffreySoftware.nl
Geplaatst op: 18 May 2008, 12:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo iedereen,

Ik zou graag een website niet meer willen bezoeken en wil ik veranderen naar het localhost IP-Adres als ik erop ga. Dit wil ik laten doen via: C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts, dus ik doe dit:

127.0.0.1 Sitenaam.

En nu mijn probleem: Als ik dit bestand wil opslaan, gaat dit niet. Hosts, is een exentieloos bestand en ik kan het daardoor niet opslaan. Ik heb al geprobeerd hem eerst te veranderen naar .txt en dan terug naar exentieloos bestand doen, maar dit lukt niet. Wat kan het probleem hiervan zijn??

Screenshot:
Hier.

Bedankt,

Jeffrey.

Ps: Ik zal niet de [img]-tags gebruiken, want anders zal heel de layout uitgerekt zijn.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 18 May 2008, 13:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

On-access antivirus programma's blokkeren dat meestal. Standaard functie ter beveiliging.
Zet je antivirus uit. Ik weet verder niet wat Vista eraan doet.

Stfn
1th
Geplaatst op: 18 May 2008, 13:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Veilige Modus wil het misschien wel ?

Jeffrey122
JeffreySoftware.nl
Geplaatst op: 18 May 2008, 17:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoe start ik veilige modus in Vista?

Rick220
Geplaatst op: 18 May 2008, 17:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je kunt bij het opstarten van je pc heel alert zijn en dan staar er waarschijnlijk wel ergens Press XX for starting in safe modus, waar xx een toets is...

Als je dat niet ziet kun je als je pc aan staat gewoon bot de stekker er uit trekken, stekker er in doen, pc opstarten en dan krijg je vanzelf te zien dat je pc niet juist is afgesloten en of je hem in veilige modus wilt opstarten..

Laatste is niet al te best voor je pc overigens

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login