Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Werk contract

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 19 May 2008, 15:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo, sinds vorige week donderdag zit ik zonder werk, de reden is dat ik op staande voet ontslagen ben.
Dat is op zich geen probleem omdat ik al mijn ontslag al had ingediend maar nog tot de 30e van deze maand moest door werken.

Mijn vraag is; nu hun mij voor de ´eind datum´ (30 mei) ontslagen hebben, geld het contract dan nog.. want normaal gesproken moest ik het bedrijf nog mijn schoolboeken en opleidingskosten terug betalen.. maar aangezien hun mijn ontslagen hebben, hebben hun het contract toch verbroken en ben ik hun niks meer schuldig in de vorm van schoolboeken en schoolopleiding, of zie ik dat verkeerd..

Aub serieuze antwoorden.

Santi
Geplaatst op: 19 May 2008, 15:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ligt eraan waarom je bent ontslagen.. als jij je niet aan je contract hebt gehouden dan hebben hun het recht om jou te ontslaan.. ik denk dat alle clausules etc. nog blijven staan.

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 19 May 2008, 15:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Die chef mocht me niet, en omdat ik toch al bijna wegging had die me ontslagen.

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 19 May 2008, 16:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

Die chef mocht me niet, en omdat ik toch al bijna wegging had die me ontslagen.

En je hebt verder ook niets gedaan dat in strijd is met het contract? Want dan is het inderdaad hun probleem.

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 19 May 2008, 17:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapiej schreef:

[...]
En je hebt verder ook niets gedaan dat in strijd is met het contract? Want dan is het inderdaad hun probleem.

Nee, ben meteen weggegaan en ben vandaag terug geweest om het ontslag op brief te hebben als ´bewijs´ van ontslag.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 19 May 2008, 19:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Doe gewoon niks en als je een herinnering krijgt ga je erover zeuren of betaal je gewoon.

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 19 May 2008, 19:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Doe gewoon niks en als je een herinnering krijgt ga je erover zeuren of betaal je gewoon.

Het betalen is een probleem, het gaat me zo´n 1200 euro kosten, en omdat hun mij voor de 30e hebben ontslagen scheelt het wel een paar centen, dus ik ga idd gewoon zeiken dat hun het contract ontbonden hebben en ik nergens meer aanvast zit.

[Laatst bewerkt door Johan op maandag 19 mei 2008, om 19:45]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 19 May 2008, 19:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

[...]
Het betalen is een probleem, het gaat me zo´n 1200 euro kosten, en omdat hun mij voor de 30e hebben ontslagen scheelt het wel een paar centen, dus ik ga idd gewoon zeiken dat hun het contract ontbonden hebben en ik nergens meer aanvast zit.

is je ex-baas daar al over begonnen?
idd niet aan herinneren ofzo

Died
Geplaatst op: 19 May 2008, 21:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ga even naar TBForum.nl ofzo. Die hebben verstand van juridische zaken.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login