Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

iTouch & Pure FTPD

Rinaldo
Geplaatst op: 25 May 2008, 19:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb nu pure ftpd op me ipod touch werkt goed maar hoe kan ik als ik op een ander netwerk zit bijvoorbeeld school op m'n ipod komen. Want hier werkt het maar dan moet ik 192.168..... gebruiken en dat werkt niet als ik op een ander netwerk zit toch ?

Danku .

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 25 May 2008, 19:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Een duidelijkere uitleg is toch wat beter.
Je iPod Touch krijgt een ander ip adres in een ander netwerk, wat heel logisch is. Je wilt dus dat hij hetzelfde ip adres krijgt in elk netwerk? Niet mogelijk.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 25 May 2008, 20:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik denk dat hij zn iPod thuis wil laten bijv, met WiFi verbonden uiteraard. En dan wil hij op school zn bestanden die op de iPod staan openen?

Rinaldo
Geplaatst op: 25 May 2008, 20:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Ik denk dat hij zn iPod thuis wil laten bijv, met WiFi verbonden uiteraard. En dan wil hij op school zn bestanden die op de iPod staan openen?

Dat bedoel ja.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 25 May 2008, 20:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

[...]
Dat bedoel ja.

Dan moet je een poort forwarden naar je ipod touch zodat je vanaf buitenaf bij je iPod Touch kan. Gewoon even de webinterface van je router openen, de poort naar je ipod touch openen (ik neem aan 25) en ervoor zorgen dat de wifi verbinding niet verbreekt zodra je iPod gaat slapen. Nu kun je door het IP van je internet verbinding te gebruiken hem bereiken.

Rinaldo
Geplaatst op: 25 May 2008, 21:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Dan moet je een poort forwarden naar je ipod touch zodat je vanaf buitenaf bij je iPod Touch kan. Gewoon even de webinterface van je router openen, de poort naar je ipod touch openen (ik neem aan 25) en ervoor zorgen dat de wifi verbinding niet verbreekt zodra je iPod gaat slapen. Nu kun je door het IP van je internet verbinding te gebruiken hem bereiken.

Danku, het is gelukt .

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 25 May 2008, 22:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

[...]
Danku, het is gelukt .

Mooi, geen dank.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 25 May 2008, 22:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoe zorg je er trouwens voor dat je WiFi niet uitgaat als je iPod gaat slapen? Want mijn WiFi is eigenlijk altijd aan, en als je iPod dan in standby-mode gaat blijft hij dan verbinding houden?

Rinaldo
Geplaatst op: 25 May 2008, 22:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Insomnia .

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 25 May 2008, 22:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

Insomnia .

muziek?

Rinaldo
Geplaatst op: 25 May 2008, 22:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
muziek?

Is een applicatie voor de iTouch & iPhone apie .

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 26 May 2008, 07:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Hoe zorg je er trouwens voor dat je WiFi niet uitgaat als je iPod gaat slapen? Want mijn WiFi is eigenlijk altijd aan, en als je iPod dan in standby-mode gaat blijft hij dan verbinding houden?

Wat Ronaldo zegt, Insomnia zorgt ervoor dat je wifi verbinding ook actief blijft als je iPod gaat slapen, normaal verbreekt hij dus de verbinding.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login