Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Jongeren van Maarssen 2008

JoeyK
Geplaatst op: 28 May 2008, 15:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey,

Ik heb vorig jaar ook een feest gegeven voor Jongeren met het B&W (Burgemeester en Wethouders) van gemeente Maarssen. Nu heb ik contact gehad met Charters is een vaar maatschappij hier in Maarssen voor trouwerijen etc. En die hadden mij vorig jaar al gezegt bel ons als je ons nodig hebt dit.

Dit heb ik op papier:


Jongeren van Maarssen 2008
Jongeren van Maarssen wil in 2008 ook weer van partij zijn in Maarssen.
De bedoeling van Jongeren van Maarssen is dat we hangjongeren een uitnodiging geven en dat die langs komen en dat we een kleine bijeenkomst doen met de wethouders en eventueel burgemeester van Maarssen. Er word veel over gesproken in Maarssen dat ze dit en dat van plan zijn alleen weten ze niet wat in de jongeren leeft die hangen op het Harmonieplein bijvoorbeeld.
Onze doelstelling van die avond is dat we alle ideeën aan het B&W college van Maarssen geven en dat hun daaraan meer mee kunnen. We nodigen de oude sponsors van JVM (Jongeren van Maarssen) uit om ook te komen kijken hoe het nu met ons is en hoe we het nu doen omdat het toch al een altijd maanden stil is geweest. We nodigen ook de pers uit o.a. Var nieuwsblad, Vechtstreek, Vechtstroom, AD – Utrecht nieuwsblad.
Wat doen wij: Wij JVM doen op die avond een welkomstwoord bij de binnenkomst en zullen ook om een donatie vragen voor het nieuwe buurthuis hier in Maarssen die over 1 a 2 jaar zal komen. En zullen aan iedereen vragen beantwoorden en zullen zelf ook nog het B&W college wat vragen stellen.
Wie komen er?: Hangjongeren hier in Maarssen (dorp/broek) Oude sponsors, Stichting stade, het B&W, Jeugdbeleidadviesraad Maarssen. Eventueel nog andere nog onbekend.
Zangers: Ik heb al wat mensen gecontacteerd om daar dan te komen zingen ook nog rappers hieruit Maarssen o.a. INB, (NL talig) Misschien nog andere.
Sponsors: We zullen hard opzoek gaan naar sponsors om het allemaal een beetje financieel te kunnen betalen. Onze vraag was dus ook of Verkerk-Charters die avond kon sponsoren en dat we eventueel een kleine bijdragen van de sponsors betalen voor het drinken evt.
Opkomst: We hopen op een leuke gezellige opkomst en dus ligt het er net aan hoeveel personen we schatten het op tussen de 40 a 60 mensen.
Datum / tijd: Wij dachten aan een Dinsdag of Donderdag avond 19:00 t/m 22:00 bijvoorbeeld want dan is het buurthuis ook open die laten we dan die dag dicht en dat we de mensen van jongerenwerk die avond ook uitnodigen.
Reclame: Wij zullen reclame maken via uitnodigingen die we laten maken dus we hangen wat posters op scholen met erop: Jongeren die vaak buiten hangen en die interesse hebben in het nieuwe buurthuis en zijn ideeën te delen met Maarssen die zijn welkom uitnodigingen zijn te verkrijgen via (Contact informatie).

© Jongeren van Maarssen 2008

Word documentje downloaden?(office 2007) Klik hier!

Word documentje downloaden?(oudere office) Klik hier!

Graag goede idee'en en serieuse reacties...
Geen reacties met HAHA en kansloos en die dingen ik doe deze dingen graag

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 28 May 2008, 15:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat moeten wij verzinnen/bedenken dan

JoeyK
Geplaatst op: 28 May 2008, 15:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Leuke idee'en voor die avond op de boot.. ik dacht aan een kleine debat.. wat ik kan inhuren ofzo.. tell me

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 28 May 2008, 15:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

Leuke idee'en voor die avond op de boot.. ik dacht aan een kleine debat.. wat ik kan inhuren ofzo.. tell me

ja hangjongeren zitten echt te wachten op een of ander debat

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 28 May 2008, 15:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

Leuke idee'en voor die avond op de boot.. ik dacht aan een kleine debat.. wat ik kan inhuren ofzo.. tell me

DJ Saven
EN
*geknipt*

trouwens,
Inb

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 28 May 2008, 16:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapiej schreef:

[...]
ja hangjongeren zitten echt te wachten op een of ander debat

Inderdaad, geef dan gewoon een feest op die boot. Echt niet dat er iemand komt voor 1 of ander debat. Daarnaast gebruik je in je eerste zin al te vaak Maarssen. Loop je tekst nog eens na, ben na 3 regels al gestopt omdat als ik een overview van je tekst bekijk, ik veel te vaak Maarssen zie.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 28 May 2008, 17:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat Thaan zegt, gebruik meer verwijswoorden. Dan wordt het een stuk overzichtelijker. En verder is het misschien leuk een DJ (Matt?) in te huren?

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 28 May 2008, 17:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Echte "hangjongeren" zullen nooit komen, dat weet ik wel zeker. Veder een leuk idee maar totaal onmogelijk.

Uniqe
Geplaatst op: 28 May 2008, 17:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gebruik het woord hangjongeren niet.
Ze denken meestal bij hangjongeren blowende vandalen die hangen. gebruik gewoon het woord 'jongeren'.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 28 May 2008, 17:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

Gebruik het woord hangjongeren niet.
Ze denken meestal bij hangjongeren blowende vandalen die hangen. gebruik gewoon het woord 'jongeren'.

Dat is ook nog zo ja.

Jaapje
Geplaatst op: 28 May 2008, 18:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

mijn hersenen schreef:

Hangjongeren: Jongeren die thuis te weinig aandacht krijgen en slecht worden opgevoed, waardoor ze vaak de criminaliteit in gaan. Vaak komen dit soort jongeren bijeen op een vaste plek of in een buurttehuis.

inderdaad niet echt een goed woord om te gebruiken. en heb je je eigen tekst al eens gelezen? ik ben na 5 regels gestopt. gebruik gewoon hippe woorden enzo, en gebruik het woord maarssen minder vaak

en huur anders een cabaretier in ofzo, is ook wel vet. of een clown die ballonfiguurtjes kan maken

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 28 May 2008, 18:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als het een feest is voor ´jullie´ nieuwe buurthuis kan je net zo goed een donatie feest organiseren, gewoon goede DJ proberen te krijgen ofzo..

Ice
Kan koud overkomen.
Geplaatst op: 28 May 2008, 18:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tering man, die brief puilt uit van de fouten. De B&W zullen eerder de pot opentrekken voor meer lessen Nederlands op jouw scholen dan dat ze iets met het feest gaan doen.. Heb je al de kosten beraamd? Heb je alles al vastgelegd? Die hangjongeren komen echt niet kijken naar die B&W leden. Die hebben wel iets 'beters' te doen. Beter huur je de plaatselijke discotheek af en zet je er Vato Gonzalez of wie dan ook neer. Of probeer met al die jongeren te boot trekken, zoals ze vroeger moesten doen in de trekvaarten

Succes!

[Laatst bewerkt door Ice op woensdag 28 mei 2008, om 18:53]
Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 28 May 2008, 18:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
DJ Saven
EN
*geknipt*

trouwens,
Inb

EN

DJ MATT????

Mag ik nu prijs?

JoeyK
Geplaatst op: 28 May 2008, 20:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dj Matt no thanks kan ik net zo goed mezelf neerzetten

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 28 May 2008, 20:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Riciboy schreef:

[...]

EN

DJ MATT????

Mag ik nu prijs?


JA!

+1

Stfn
1th
Geplaatst op: 28 May 2008, 21:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

hoe het nu met ons is en hoe we het nu doen omdat het toch al een altijd maanden stil is geweest.

het woord 'altijd' moet 'paar' zijn kijk maar:

hoe het nu met ons is en hoe we het nu doen omdat het toch al een paar maanden stil is geweest.

Ruttie
Heeft gesproken.
Geplaatst op: 28 May 2008, 22:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Op een feest zou ik zelf niet echt zin hebben om nog te gaan debatteren, ik zou gewoon feesten en dan later een keer voor de geintresseerden nog een debat houden...

Uniqe
Geplaatst op: 28 May 2008, 22:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Op een feest moet je zuipe dat moet je niet organiseren met wethouders en de burgemeester

Santi
Geplaatst op: 28 May 2008, 23:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

Op een feest moet je zuipe dat moet je niet organiseren met wethouders en de burgemeester

of samen met hun zuipen?

Uniqe
Geplaatst op: 28 May 2008, 23:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Santi schreef:

[...]
of samen met hun zuipen?

zeker aan de rosé en wijn nou nee bedankt

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 28 May 2008, 23:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

zeker aan de rosé en wijn nou nee bedankt


Alcohol is alcohol, gewoon tanken. Wees dan ook consequent.

Saven
admin
Geplaatst op: 28 May 2008, 23:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Alcohol is alcohol, gewoon tanken. Wees dan ook consequent.


doe dan stoer en ga in een keer 2 flessen bacardi leegdrinken ofzo

Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 29 May 2008, 11:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]

doe dan stoer en ga in een keer 2 flessen bacardi leegdrinken ofzo

Dat is niet stoer, geloof me, alleen de WC vind je dan nog stoer.

Stfn
1th
Geplaatst op: 29 May 2008, 11:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]

doe dan stoer en ga in een keer 2 flessen bacardi leegdrinken ofzo

Ik ben stoer

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login