Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Terug naar XP.

Died
Geplaatst op: 30 May 2008, 23:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ja mensen,
Je suis zuruck zu XP. ( Mooie mix hé ).
En het bevalt me!! Nu heb ik niet de snelste computer, dus vista was een beetje langzaam. XP opent alles razend snel, het werkt chiller, geen BSOD's meer ( ) etc.
Enige nadeel is is dat ik al mijn programma's moet her-instaleren, maar de helft heel SP2 nodig. Dus ik ben even bezig met windows update. Echt een aanradertje dat XP

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 30 May 2008, 23:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Koop gewoon een beter PC.

Died
Geplaatst op: 31 May 2008, 00:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Neuj
Ik ben niet zo lame om 1000'en euro's aan een pc uit te geven terwijl je dat ook aan andere ( nuttigere ) dingen kan uitgeven.

JoeyK
Geplaatst op: 31 May 2008, 00:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Died je hebt gelijk dit heb ik precies met mijn nieuwe laptop gedaan!

Santi
Geplaatst op: 31 May 2008, 00:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

1000'en?

Voor 400 euries heb je al een super-vista computer

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 31 May 2008, 09:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als je het doet, doe het dan goed. Dus óf een PC kopen die Vista makkelijk aan kan en echt soepel draait, óf gewoon op XP blijven.

Headshot
Geplaatst op: 31 May 2008, 09:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb wel een goede pc maar die was rond de 1000 euro.
Vista draait er heel goed op. Dan is het niet nodig om windows xp er weer op te zetten

Jesse
House<3
Geplaatst op: 31 May 2008, 10:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Santi schreef:

1000'en?

Voor 400 euries heb je al een super-vista computer


Niet dus

Ik ga nu eentje kopen van 1650 EURO
2 Grafische kaartjes van 512 MB
Moederbord met SLI ondersteuning DUHh..

EN CPU Quad Core etc etc

[Laatst bewerkt door Jesse op zaterdag 31 mei 2008, om 10:08]
ZeroBlack
Geplaatst op: 31 May 2008, 11:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jesse schreef:

[...]
Niet dus

Ik ga nu eentje kopen van 1650 EURO
2 Grafische kaartjes van 512 MB
Moederbord met SLI ondersteuning DUHh..

EN CPU Quad Core etc etc


Zelf bouwen?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 31 May 2008, 13:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

We kochten een laptop met Vista. Dat was uitermate KUT met Vista want de netwerkadapter was om een of andere reden maar half compatible en viel om de 15 min uit en moest je de router 20 seconden uitzetten en dan aan..
Toen we terug naar XP gingen kregen we ENORME performance's en nooit meer netwerkproblemen
XP
Vista

Xewl
Geplaatst op: 31 May 2008, 13:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je kan inderdaad een super vista-pctje kope voor 400€.

Me school werkt er mee Echt zotte computertjes

---

Zelfs heb ik ook goede 1000 € gegeven aan m'n pc. had nog oude hardeschijf liggen, en dus heb ik maar gekozen voor vista & xp tesamen op m'n pc te zetten.

Amd athlon 64 X2 dual core processor 6400+ (2cpu's), 3,2Ghz
3070 MB ram
Nvidea GeFprce 8800 GT
Realtek high definitoon audio.
...

---

BSOD's krijg je gemakkelijk als je Vista 64bit hebt en over de 3,3GB ram.. (als je dus 4gb hebt, haal er 1gb uit )

---

Te veel informatie? Lees het dan niet allemaal

[Laatst bewerkt door Xewl op zaterdag 31 mei 2008, om 14:03]
Died
Geplaatst op: 31 May 2008, 15:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als ik een nieuwe computer ga kopen, doe ik het goed.
€2700,- voor zo'n custom config Mac Pro ding.
Beetje duur, maar dan heb je ook wat . EN geen windows .

Ruttie
Heeft gesproken.
Geplaatst op: 31 May 2008, 15:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Died schreef:

Als ik een nieuwe computer ga kopen, doe ik het goed.
€2700,- voor zo'n custom config Mac Pro ding.
Beetje duur, maar dan heb je ook wat . EN geen windows .

Mac

De beste keuze die ooit hebt gemaakt

Diekstra
Proooo
Geplaatst op: 31 May 2008, 21:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Weet je wat, ik ga eens even vista installeren. Kijk of het echt zo verkankert is. Binnenkort uitgebreid verslag.

[Laatst bewerkt door Diekstra op zaterdag 31 mei 2008, om 21:14]
Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 31 May 2008, 21:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jesse schreef:

[...]
Niet dus

Ik ga nu eentje kopen van 1650 EURO
2 Grafische kaartjes van 512 MB
Moederbord met SLI ondersteuning DUHh..

EN CPU Quad Core etc etc


Dom, heb je niks aan.

Over 2/3 jaar hebben ze en quad2core ofzo en dan ben jij zo slecht, koop nu voor 700 euro ofzo een mooie dual core + 4GB ram en een 8800GT ben je ook klaar.

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 31 May 2008, 21:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]
Dom, heb je niks aan.

Over 2/3 jaar hebben ze en quad2core ofzo en dan ben jij zo slecht, koop nu voor 700 euro ofzo een mooie dual core + 4GB ram en een 8800GT ben je ook klaar.


Bij pc's e.d loop je altijd achter de feiten aan, qwa prestaties.
Ik heb nu ook 1 jaar een pc die 400 pleuro kosten.
2.7 Ghz, 512 Ram 80 GB harddisk en een begger videokaart.

Rick220
Geplaatst op: 31 May 2008, 23:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jesse schreef:

[...]
Niet dus

Ik ga nu eentje kopen van 1650 EURO
2 Grafische kaartjes van 512 MB
Moederbord met SLI ondersteuning DUHh..

EN CPU Quad Core etc etc

Hoezo fake?

Je was eerst nog naar een vakantie baantje aan het zoeken om 400 euro, 400? wat zeg ik, om 300 euro bij elkaar te krijgen voor een asus eee pc... Of dit is geblaat of jij weet niet wat je wilt

Jaapje
Geplaatst op: 01 Jun 2008, 10:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@up:

achja, ik denk dat hij met 'ik ga nu eentje kopen' bedoelt dat hij een vette pc heeft gezien die hij wel zou willen kopen - als hij het geld er voor had.

ik moet ook nog een nieuwe pc, heb nog steeds niets besteld omdat ik zit te twijfelen over videokaart. aangezien ik weinig (lees als: weinig) game, vind ik het zonde om een fucking pro videokaart te kopen, maar aan de andere kant heb je ook zonder gamen wel een goede videokaart nodig (films enzo).

we zien wel.

Sander
Geplaatst op: 01 Jun 2008, 10:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

@up:

achja, ik denk dat hij met 'ik ga nu eentje kopen' bedoelt dat hij een vette pc heeft gezien die hij wel zou willen kopen - als hij het geld er voor had.

ik moet ook nog een nieuwe pc, heb nog steeds niets besteld omdat ik zit te twijfelen over videokaart. aangezien ik weinig (lees als: weinig) game, vind ik het zonde om een fucking pro videokaart te kopen, maar aan de andere kant heb je ook zonder gamen wel een goede videokaart nodig (films enzo).

we zien wel.


Neem dan een 9600GT oid

En ruttie, nu weten we het verdomme wel.. Je hoeft niet steeds te zeggen dat je een Mac hebt. WHO FUCKING CARES.
Een hoop mensen hier die hebben een PC die jouw mac pwnt in prestaties (OSX86 VS OSX en Windows VS Windows natuurlijk) en die mensen zijn nog goedkoper uit ook

[Laatst bewerkt door Sander op zondag 1 juni 2008, om 10:44]
Paul
Geplaatst op: 01 Jun 2008, 10:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

@up:

achja, ik denk dat hij met 'ik ga nu eentje kopen' bedoelt dat hij een vette pc heeft gezien die hij wel zou willen kopen - als hij het geld er voor had.

ik moet ook nog een nieuwe pc, heb nog steeds niets besteld omdat ik zit te twijfelen over videokaart. aangezien ik weinig (lees als: weinig) game, vind ik het zonde om een fucking pro videokaart te kopen, maar aan de andere kant heb je ook zonder gamen wel een goede videokaart nodig (films enzo).

we zien wel.


Koop er eentje met een al wat verouderde goede videokaart die (en dat is toch echt wel vereist voor in de toekomst wil je HD films downloaden/afspelen) 1080p filmmateriaal aan kan. 1080p materiaal gaat bij mij al met schokken en stoten, zeker bij drukke scènes. Voor mij al een reden om een nieuwe PC te kopen, al helemaal omdat ik mijn PC op een Sony W4000 wil aansluiten.
Je kan ook een nieuwe low-budget videokaart kopen voor het afspelen van 1080p materiaal, die zijn meestal ook prima.

Ik zou trouwens ook nog even wachten totdat de blu-ray branders/spelers voor in je PC goedkoper worden. Dat ga je later écht nodig hebben.

[Laatst bewerkt door Paul op zondag 1 juni 2008, om 10:56]
Jaapje
Geplaatst op: 01 Jun 2008, 11:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Koop er eentje met een al wat verouderde goede videokaart die (en dat is toch echt wel vereist voor in de toekomst wil je HD films downloaden/afspelen) 1080p filmmateriaal aan kan. 1080p materiaal gaat bij mij al met schokken en stoten, zeker bij drukke scènes. Voor mij al een reden om een nieuwe PC te kopen, al helemaal omdat ik mijn PC op een Sony W4000 wil aansluiten.
Je kan ook een nieuwe low-budget videokaart kopen voor het afspelen van 1080p materiaal, die zijn meestal ook prima.

Ik zou trouwens ook nog even wachten totdat de blu-ray branders/spelers voor in je PC goedkoper worden. Dat ga je later écht nodig hebben.


Ik kijk vanmiddag wel even rond op internet, bedankt

En blu-ray zet ik er nu nog niet in, aangezien het nu nog heel duur is. Tegen die tijd dat het goedkoper wordt kan ik het er altijd nog in bouwen/nieuwe pc kopen.

Nanne
Doe een wens!
Geplaatst op: 01 Jun 2008, 11:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
Koop er eentje met een al wat verouderde goede videokaart die (en dat is toch echt wel vereist voor in de toekomst wil je HD films downloaden/afspelen) 1080p filmmateriaal aan kan. 1080p materiaal gaat bij mij al met schokken en stoten, zeker bij drukke scènes. Voor mij al een reden om een nieuwe PC te kopen, al helemaal omdat ik mijn PC op een Sony W4000 wil aansluiten.
Je kan ook een nieuwe low-budget videokaart kopen voor het afspelen van 1080p materiaal, die zijn meestal ook prima.

Ik zou trouwens ook nog even wachten totdat de blu-ray branders/spelers voor in je PC goedkoper worden. Dat ga je later écht nodig hebben.

Het verrotte is dat je geen flikker hebt aan een goede videokaart met films afspelen. Alleen als je echt BlueRay schrijfjes hebt dan wel maar als je MKV bestanden kijkt(wat 99% van alle downloads is) dan heeft PureVideo HD geen nut. Dus ik raad je aan om gewoon een goede proccessor te kopen (XEON/Core2Quad).

Het moet trouwens wel mogelijk zijn om MKV te kijken met purevideo hd maar dan moet je allemaal codecs downloaden etc.. En dat is echt een rotwerk.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 01 Jun 2008, 13:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]
Dom, heb je niks aan.

Over 2/3 jaar hebben ze en quad2core ofzo en dan ben jij zo slecht, koop nu voor 700 euro ofzo een mooie dual core + 4GB ram en een 8800GT ben je ook klaar.


Juw, maar als je nog een paar jaar langer wacht heb je computers die gebruik maken van quantumberekeningen, dus als je het zo bekijkt kan je net zo makkelijk nog wat langer wachten.

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 01 Jun 2008, 14:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Santi schreef:

1000'en?

Voor 400 euries heb je al een super-vista computer


'super-vista' == 'beter en mega-xp'

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 01 Jun 2008, 15:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

[...]
'super-vista' == 'beter en mega-xp'

agree

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login