Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Geen spel start meer

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 08 Jun 2008, 19:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Aight

Sinds dat ik een of andere gare malware had genaamd Vundo.gen148, startten al mijn spellen niet meer op.
Dus ik zo
WTF
Toen ik die melding kreeg van dat virus duwde ik zo op delete, werkte niet. Plaats in quarantuine (ofzo ) dat werkte wel. Maarrrrrrrrrrr die melding kwam steeds terug.
Dus toen van Norman een programma gedownload tegen Vundo. Deze vond wel een andere Vundo in mijn pc () Maar niet die wat dus pleite moest. Die wat weg moest zat namelijk in C:\WINDOWS\System32\wvumkcuy.dll ofzoiets dergelijks.
Nou verder gezocht dan. Kwam ik op een programma Anti Malware Bytes. Die heeft dus 3 uur liggen scannen en vond 31 infecties. ()
Alles fijn gedelete enzo behalve natuurlijk het bovengenoemde virus. Deze kon alleen uit het Opstarten lijstje worden verwijdert. Nou krijg ik mooi geen meldingen meer van Norman.
ALLEEN STARTEN MN SPELLEN NIET MEER OP
De spellen zijn
MOHAA (yeah )
BF2
Maar andere .exe's zoals FF, IE, DW, PS, Safari, Utorrent starten nog gewoon op.

Wat te doen?
Alvast bedankt.

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 08 Jun 2008, 19:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Al opnieuw geinstaleerd die spellen?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 08 Jun 2008, 20:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:

Al opnieuw geinstaleerd die spellen?

Ga ik nu even doen.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 08 Jun 2008, 20:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Misschien heeftie je register gescrewed, herinstall zou dan moeten werken denk ik

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 08 Jun 2008, 21:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Naja care, hij is toch te jong voor die games, dus hij mag het niet eens spelen.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 08 Jun 2008, 21:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

MOHAA vind ik de cd even niet Doe ik morgen wel.
En bij BF2 krijg ik zwart leeg scherm bij het opstarten

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login