Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

genante momenten in je leven

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 04 Nov 2009, 21:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Darkmystery schreef:

[...]

[Afbeelding]


Specialiteit jwz

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 04 Nov 2009, 22:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Darkmystery schreef:

[...]

Ja, sorry nog daarvoor


Saven
admin
Geplaatst op: 04 Nov 2009, 23:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lotje16 schreef:

Ik was pas me vriend aan het baffen en hij had voor de rest niks tegen me gezegt bleek die aan de diaree te zijn
spettert die heel me gezicht onder, dat vond ik opzich best wel genant.


omfg welke loser gaat er nou speciaal een kloon aanmaken voor zoeen kutpost

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 05 Nov 2009, 09:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 05 Nov 2009, 09:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nouja dit vind ik zelf niet echt genant maar wel droog:
Ik was dus op vakantie week geleden, en toen waren mijn vriendin en ik in een turksstoombad zaten daar te zoenen enzo, komt er een gast binnen, echt zo ooohhwww, sorry Ik vond dat zooo grappig
Dat turksstoombad was gewoon voor iedereen enzo, denkt die gast dat het een privé ding is ofzo

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 05 Nov 2009, 19:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

Nouja dit vind ik zelf niet echt genant maar wel droog:
Ik was dus op vakantie week geleden, en toen waren mijn vriendin en ik in een turksstoombad zaten daar te zoenen enzo, komt er een gast binnen, echt zo ooohhwww, sorry Ik vond dat zooo grappig
Dat turksstoombad was gewoon voor iedereen enzo, denkt die gast dat het een privé ding is ofzo

Verkapt: ik neuk een turks meisje van 9.

[Laatst bewerkt door Sharp op donderdag 5 november 2009, om 19:26]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 05 Nov 2009, 20:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Verkapt: ik neuk een turks meisje van 9.

Nee niet echt .
van alles klopt niks :V
kheb nog niet met me vriendin gedaan hoor
en ze is nederlands en 16 jaar :V

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 05 Nov 2009, 20:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je kent mevrouw al minstens al een half jaar, een relatie sinds minimaal 4 maanden. En je hebt nog geen liefde bedreven? Hoe durf je dan andere mensen ervan te weerhouden in het stoombad te gaan zitten? Omdat je aan het zoenen bent, oke. Als je meer dan zoenen aan het doen was had je een reden maar anders komop...

Conclusie; beiden preuts of je bent impotent.

[Laatst bewerkt door Guz op donderdag 5 november 2009, om 20:54]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 05 Nov 2009, 20:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Je kent mevrouw al minstens al een half jaar, een relatie sinds minimaal 4 maanden. En je hebt nog geen liefde bedreven? Hoe durf je dan andere mensen ervan weerhouden in het bubbelbad te gaan zitten? Omdat je aan het zoenen bent, oke. Als je meer dan zoenen aan het doen was had je een reden maar anders komop...

Conclusie; beiden preuts of je bent impotent.


Bubbelbad ? Turksstoombad is net iets anders. En ja die man die gaat dan weer weg, ik en me vriendin zeiden niks. En we hebben nog niet 4 maanden, dat ik pas over 6 dagen .
En sinds wanneer moet je persé op die maand dit doen en op die maand dat? Slaat nergens op .
Als je dat altijd aan zou houden, denk ik dat je niet echt een goeie relatie opbouwt.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 05 Nov 2009, 21:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Had ik al aangepast, my bad.
Ik zeg ook niet dat je op die maand dit en op de andere dat moet doen, dat moet je vrolijk zelf beslissen. Maar de jeugd van tegenwoordig had ik toch wel iets lager ingeschat, maar goed van je dat je jezelf puur houdt.

Saven
admin
Geplaatst op: 05 Nov 2009, 21:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Je kent mevrouw al minstens al een half jaar, een relatie sinds minimaal 4 maanden. En je hebt nog geen liefde bedreven? Hoe durf je dan andere mensen ervan te weerhouden in het stoombad te gaan zitten? Omdat je aan het zoenen bent, oke. Als je meer dan zoenen aan het doen was had je een reden maar anders komop...

Conclusie; beiden preuts of je bent impotent.


nou nou nou guz niet iedereen is zo baas als wij he

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 05 Nov 2009, 21:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
nou nou nou guz niet iedereen is zo baas als wij he

Saven's woordenschat:

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 05 Nov 2009, 21:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Had ik al aangepast, my bad.
Ik zeg ook niet dat je op die maand dit en op de andere dat moet doen, dat moet je vrolijk zelf beslissen. Maar de jeugd van tegenwoordig had ik toch wel iets lager ingeschat, maar goed van je dat je jezelf puur houdt.

Nouja, ik kijk wel hoe alles oppakt, zij is er iig, niet klaar voor, en dan wacht ik wel totdat zij er wel klaar voor is, moet natuurlijk van twee kanten komen want ja anders kan er ruzie komen enzo, dat wil ik helaas niet. En ik vind dat een relatie niet alleen om seks gaat (zou wel een van de weinige jongeren zijn die zo denkt ofzo maarja)
ik vind ook dat een relatie over elkaar steunen als eentje minder goed voelt (mijn vriendin voelt zich bijv. af en toe best klote omdat haar oma in 2 maanden tijd 5x is geopereerd aan haar darmen omdat ze darmkanker heeft, en is 2 keer net goed gegaan dus dan voel je je natuurlijk niet heel fijn als een dierbare zo is 'toegetakeld'. En natuurlijk lachen, samen leuke dingen doen enzo

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 05 Nov 2009, 22:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Nouja, ik kijk wel hoe alles oppakt, zij is er iig, niet klaar voor, en dan wacht ik wel totdat zij er wel klaar voor is, moet natuurlijk van twee kanten komen want ja anders kan er ruzie komen enzo, dat wil ik helaas niet. En ik vind dat een relatie niet alleen om seks gaat (zou wel een van de weinige jongeren zijn die zo denkt ofzo maarja)
ik vind ook dat een relatie over elkaar steunen als eentje minder goed voelt (mijn vriendin voelt zich bijv. af en toe best klote omdat haar oma in 2 maanden tijd 5x is geopereerd aan haar darmen omdat ze darmkanker heeft, en is 2 keer net goed gegaan dus dan voel je je natuurlijk niet heel fijn als een dierbare zo is 'toegetakeld'. En natuurlijk lachen, samen leuke dingen doen enzo

Bij de uitdrukking, het moet van 2 kanten komen, lol ik constant
Dat je het weet.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 05 Nov 2009, 22:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Bij de uitdrukking, het moet van 2 kanten komen, lol ik constant
Dat je het weet.

Teveel Theo Maassen gekeken?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 05 Nov 2009, 23:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Teveel Theo Maassen gekeken?

Nee, nozzman

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 06 Nov 2009, 08:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

^

_!!

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 06 Nov 2009, 10:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Nouja, ik kijk wel hoe alles oppakt, zij is er iig, niet klaar voor, en dan wacht ik wel totdat zij er wel klaar voor is, moet natuurlijk van twee kanten komen want ja anders kan er ruzie komen enzo, dat wil ik helaas niet. En ik vind dat een relatie niet alleen om seks gaat (zou wel een van de weinige jongeren zijn die zo denkt ofzo maarja)
ik vind ook dat een relatie over elkaar steunen als eentje minder goed voelt (mijn vriendin voelt zich bijv. af en toe best klote omdat haar oma in 2 maanden tijd 5x is geopereerd aan haar darmen omdat ze darmkanker heeft, en is 2 keer net goed gegaan dus dan voel je je natuurlijk niet heel fijn als een dierbare zo is 'toegetakeld'. En natuurlijk lachen, samen leuke dingen doen enzo

Je weet dat wat je nu eigelijk zegt, is:
"Omdat er iemand kanker heeft heb ik geen sex. Alle mensen die iemand met kanker kennen of zich kloten voelen, hebben ook geen sex".

Volgens jouw redenering zou niemand dus sex hebben.

Wauw, wat ben ik blij dat je niet kan redeneren.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 06 Nov 2009, 11:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Nee, nozzman
[Afbeelding]

Dat is wel droog ja
Als je dat in je kop blijft houden dan ja, dan zou ik ook steeds om lachen

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 06 Nov 2009, 11:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Je weet dat wat je nu eigelijk zegt, is:
"Omdat er iemand kanker heeft heb ik geen sex. Alle mensen die iemand met kanker kennen of zich kloten voelen, hebben ook geen sex".

Volgens jouw redenering zou niemand dus sex hebben.

Wauw, wat ben ik blij dat je niet kan redeneren.


Nee schele ik zeg dat een relatie niet alleen maar om seks gaat

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 06 Nov 2009, 13:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mr. AoD heeft de les Nederlands "formuleren" gemist .

Twylight
De eckte eckte
Geplaatst op: 06 Nov 2009, 14:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Nee schele ik zeg dat een relatie niet alleen maar om seks gaat
Bullshit, dat is gewoon een smoesje van je om het goed te praten dat jij geen sex hebt

een relatie is niks waard zonder sex

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 06 Nov 2009, 18:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Mr. AoD heeft de les Nederlands "formuleren" gemist .

Nee gewoon niet opgelet

Kosty
Geplaatst op: 06 Nov 2009, 18:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Nouja, ik kijk wel hoe alles oppakt, zij is er iig, niet klaar voor, en dan wacht ik wel totdat zij er wel klaar voor is, moet natuurlijk van twee kanten komen want ja anders kan er ruzie komen enzo, dat wil ik helaas niet. En ik vind dat een relatie niet alleen om seks gaat (zou wel een van de weinige jongeren zijn die zo denkt ofzo maarja)
ik vind ook dat een relatie over elkaar steunen als eentje minder goed voelt (mijn vriendin voelt zich bijv. af en toe best klote omdat haar oma in 2 maanden tijd 5x is geopereerd aan haar darmen omdat ze darmkanker heeft, en is 2 keer net goed gegaan dus dan voel je je natuurlijk niet heel fijn als een dierbare zo is 'toegetakeld'. En natuurlijk lachen, samen leuke dingen doen enzo

"Helaas" vind je het spijtig dat je geen ruzie wilt ?
Ik snap je wel, maar doe even niet zo super "zelfkennis" over jezelf ? "(zou wel een van de weinige jongeren zijn die zo denkt ofzo maarja)" (Je bedoelt : Ik zal wel een van de weinige jongeren zijn die daar zo over denken) Kom op : Als je vriendin morgen bij je komt vragen of je wilt neuken ga jij écht niet zeggen dat je niet wilt !

[Laatst bewerkt door Kosty op vrijdag 6 november 2009, om 23:06]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 07 Nov 2009, 00:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

[...]

"Helaas" vind je het spijtig dat je geen ruzie wilt ?
Ik snap je wel, maar doe even niet zo super "zelfkennis" over jezelf ? "(zou wel een van de weinige jongeren zijn die zo denkt ofzo maarja)" (Je bedoelt : Ik zal wel een van de weinige jongeren zijn die daar zo over denken) Kom op : Als je vriendin morgen bij je komt vragen of je wilt neuken ga jij écht niet zeggen dat je niet wilt !

True xD.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login