Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Autoclicker

Tadnecty
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 20:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo,

Ik heb een mooie autoclicker gevonden, hij kan 6 sites tegelijk aanklikken en update automatisch.

Nou is mijn voorstel, voordat ik de link aan iedereen geef om elkaars referral te worden. Dus de eerstvolgende die hier post, referred naar mij en de volgende naar hem. Zo komt iedereen aan de beurt en hoeft er geen gezeur te zijn dat iemand geen referral is.

Als je hebt gepost en de referral bent geworden van de bovenstaande, stuur ik je de link naar de autoclicker. Zo wordt er niet gecheat.

Stemmen op de poll graag.

tnt

EDIT

voordat ik kutreacties krijg: Ik doe dit voor iedereen, kijk het referral idee maar na. Iedereen wordt referral van iemand en iedereen krijgt er een referral voor terug!

Stuur een pm naar mij om op de lijst te komen. Accounts die je al hebt kan je gewoon gebruiken. Het is gewoon een kwestie van geluk of je referral nog geen accounts heeft of al 3. Geld verdien je toch!!

De laatste op de lijst krijgt OOK referrals, geen nood. Er worden gewoon een paar mensen gekozen die 1 account referral maken aan de laatste. Ik heb geen voorkeur voor wie dat zal zijn, dus ik doe dat random.

[Laatst bewerkt door Tadnecty op maandag 16 juni 2008, om 22:17]
iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 20:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als je dan ook even zegt waar het precies over gaat.

En is die autoclicker letterlijk een programma wat je muis beweegt of kan je je computer verder nog gewoon gebruiken?

Jaapje
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 20:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@up: Ik denk dat hij het gewoon over een bux.to account heeft.
Lijkt me een goed idee trouwens, alleen heb ik al een bux account met geld erop, dus is beetje zonde om nieuwe aan te maken

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 20:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wil de sfeer niet echt verpesten maar lijkt me niet echt legaal

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 20:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Wil de sfeer niet echt verpesten maar lijkt me niet echt legaal

boeie, saven let toch niet meer op de regels

maar welke site's dan precies?

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 20:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

En als 1 iemand z'n account post zijn er natuurlijk meerderen die snel een account aanmaken en zo krijgt up meerdere refferals. Dus dan is het geen chain meer.

Tadnecty
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 20:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

bux.to
07bux
neobux
10bux
xclix.net

En er volgen er meer, want hij update automatisch. Je kan gewoon alles doen met je computer, want hij bevat een eigen browser.

En dit is wel volgens de regels van het savensysteem, want ik praat er alleen nog over. Bovendien is het niet alleen voor mijn persoonlijk gewin, maar voor die van elke AC'er

Maar doe het wel eerlijk en wordt wel referral van degene die boven je heeft gepost, anders is de lol er ook af voor iedereen.

Thaan, kan je wat duidelijker zijn. Je praat wartaal voor mij

[Laatst bewerkt door Tadnecty op maandag 16 juni 2008, om 20:37]
Sander
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 20:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Veel PTC sites controleren je voordat ze uitbetalen, dan heb je de hele tijd je autoclickertje voor niks aan gehad

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 20:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

Thaan, kan je wat duidelijker zijn. Je praat wartaal voor mij

Waarschijnlijk bedoel je mij.

Stel, ik maak een account met jou als refferal. Ik post mijn ref-link. Sander en Sharp zien dit, en maken allebei een account aan met mij als refferal. Sander post eerst zijn link, daarna Sharp.
Nu zit ik met 2 refferals en Sander krijgt er geen, omdat Sharp onder hem heeft gepost.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 20:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sander schreef:

Veel PTC sites controleren je voordat ze uitbetalen, dan heb je de hele tijd je autoclickertje voor niks aan gehad

wrom zouden die PTC site's dat doen, kost hun alleen maar leden

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 21:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik snap er helemaal niks van. Wat is het ?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 21:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
wrom zouden die PTC site's dat doen, kost hun alleen maar leden

Nee dan hebben ze wel leden maar moeten ze wel bakken geld uitgeven aan mensen die autoclickers gebruiken terwijl de klant die adverteert op Bux.to dan helemaal geen viewers heeft.

No Shit Sherlock

Tadnecty
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 21:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

zucht

De sites zijn allemaal getest door een site en zijn beoordeeld als legit, oftewel betrouwbaar. Ze betalen dus WEL uit.

Ik weet nog wat anders.

Als iedereen nog ff wacht met lid worden (ik ben alleen al een tijd lid, maarja ik kwam met het idee) en gewoon eerst post dat hij hieraan meedoet, dan maak ik een lijstje wie wie als referral krijgt oke.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 21:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lijkt me leuk man, heb op Ja gestemt. Autoclicker kan altijd van pas komen

Maar zijn er niet al duizenden gratis autoclickers zonder referal gezeik ?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 21:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ok ik doe mee, alleen heb ik al een bux.to account die ik NIET kwijt wil

Tadnecty
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 21:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ooit eentje gezien met:

anti-ban (en dan ook écht niet zichtbaar)
auto-update
6 sites tegelijk en meerdere komen eraan
e-mail support
Totaal onzichtbaar
zelf instellen hoeveel tijd er tussen de zoekopdracht naar ads zit

en zelfs: Normale autoclickers verzamelen alle ads en openen ze dan een voor een. Deze zoekt alsof het een mens is!

Iedereen die op de referral-lijst wil komen, stuur even een pm naar mij.

Sorry voor het gedoe, maar ik heb een autoclicker gevonden. Ik wil hem graag delen, maar wil wel dat iedereen eens een keer een referral krijgt en echt geld gaat verdienen. Misschien kunnen we dit dan vaker doen bij andere PTC.

[Laatst bewerkt door Tadnecty op maandag 16 juni 2008, om 21:48]
Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 22:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zout toch op, als eerst iedereen jou moet referren dan heb jij er het meeste nut mee.
Dit is gewoon een ''ik wil referrals maar dat laat ik niet merken doordat ik een autoclicker heb en jullie ook nog een beetje mee laat doen''- topic.

Forget this one.

[Laatst bewerkt door Matt op woensdag 18 juni 2008, om 18:14]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 22:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Zout toch op, als eerst iedereen jou moet referren dan heb jij er het meeste nut mee.
Dit is gewoon een ''ik wil referrals maar dat laat ik niet merken doordat ik een autoclicker heb en jullie ook nog een beetje mee laat doen''- topic.

Nou schat, nee.
Lees de OP nog maar eens 3x.

Tadnecty
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 22:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Zout toch op, als eerst iedereen jou moet referren dan heb jij er het meeste nut mee.
Dit is gewoon een ''ik wil referrals maar dat laat ik niet merken doordat ik een autoclicker heb en jullie ook nog een beetje mee laat doen''- topic.

Jij bent zielig en 13 ofzo, je kan vast niet eens goed lezen want je weet niet waar het hier om gaat.

ga krassen ga platte schijven draaien

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 22:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

[...]

Jij bent zielig en 13 ofzo, je kan vast niet eens goed lezen want je weet niet waar het hier om gaat.

ga krassen ga platte schijven draaien


Ga huilen om referrals.

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 22:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

[...]

Jij bent zielig en 13 ofzo, je kan vast niet eens goed lezen want je weet niet waar het hier om gaat.

ga krassen ga platte schijven draaien


Ga jij is orgineel zijn dan teksten afpakken van andere Saveners.

Sander
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 22:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

zucht

De sites zijn allemaal getest door een site en zijn beoordeeld als legit, oftewel betrouwbaar. Ze betalen dus WEL uit.

Ik weet nog wat anders.

Als iedereen nog ff wacht met lid worden (ik ben alleen al een tijd lid, maarja ik kwam met het idee) en gewoon eerst post dat hij hieraan meedoet, dan maak ik een lijstje wie wie als referral krijgt oke.


Ja je kan bux.to meteen wel van je lijstje halen dan, wat een paupersite is dat. Ik heb er 100 euro ingestopt en ik krijg allemaal fake referrals terug, wat een crap. Verder checken ze gewoon bij bux.to, en ze pakken je er echt wel uit. (Ja ze betalen ook uit, na 200 dagen)
En natuurlijk bannen de mensen van wie de PTC is graag zo veel mogelijk cheaters, hoe minder ze hoeven uit te betalen natuurlijk. Elke cheater die ze bannen is gratis geld.

Tadnecty
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 22:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ga een ander topic volspammen met je mening. Als je het er niet mee eens bent open je toch een eigen topic of maak je er een liedje van. Ik wil iets regelen voor iedereen. Tuurlijk wil ik referrals, maar dat krijgt iedereen die op de lijst staat. Lees het volgende:

Stuur een pm naar mij om op de lijst te komen. Accounts die je al hebt kan je gewoon gebruiken. Het is gewoon een kwestie van geluk of je referral nog geen accounts heeft of al 3. Geld verdien je toch!!

De laatste op de lijst krijgt OOK referrals, geen nood. Er worden gewoon een paar mensen gekozen die 1 account referral maken aan de laatste. Dat zijn 6 mensen.

Dit is de lijst tot nu toe:

sandr
Uniqe

sandr wordt mijn referral, hij staat ook een referrallink af aan de laatste aan de lijst. Ik heb dus 1 minder.
Uniqe wordt sandr's referral

Sander
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 22:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

ga een ander topic volspammen met je mening. Als je het er niet mee eens bent open je toch een eigen topic of maak je er een liedje van. Ik wil iets regelen voor iedereen. Tuurlijk wil ik referrals, maar dat krijgt iedereen die op de lijst staat. Lees het volgende:

Stuur een pm naar mij om op de lijst te komen. Accounts die je al hebt kan je gewoon gebruiken. Het is gewoon een kwestie van geluk of je referral nog geen accounts heeft of al 3. Geld verdien je toch!!

De laatste op de lijst krijgt OOK referrals, geen nood. Er worden gewoon een paar mensen gekozen die 1 account referral maken aan de laatste. Dat zijn 6 mensen.

Dit is de lijst tot nu toe:

sandr
Uniqe

sandr wordt mijn referral, hij staat ook een referrallink af aan de laatste aan de lijst. Ik heb dus 1 minder.
Uniqe wordt sandr's referral


Dat is geen mening, dat is gewoon een feit. Ze gaan je echt niet uitbetalen zonder ze even je account doorgekeken hebben, gezocht hebben op dubbele ips en al dat gedoe.
Jouw autoclicker is 1 van de betere inderdaad, en zal ook waarschijnlijk niet gedetecteerd worden maar op een gegeven moment krijgen ze je toch wel door. (En verder is het toch aardig nutteloos om bij bux.to etc auto clickers aan te zetten, totaal levert het maar een paar euro op en voor je die hebt ben je 6 maanden verder )

[Laatst bewerkt door Sander op maandag 16 juni 2008, om 22:35]
Tadnecty
Geplaatst op: 16 Jun 2008, 22:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

[...]
Ga jij is orgineel zijn dan teksten afpakken van andere Saveners.

Vraag eens of ik die tekst zelf heb bedacht of hem heb afgepakt. Wijs eens de post aan waar ik die tekst vandaan zou kunnen hebben dan.

Als je het er niet mee eens bent, verrek dan maar.

Alsof je de foto van je avatar wel zelf hebt genomen.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login