Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

dj samples?

Hihaho
Geplaatst op: 19 Jun 2008, 20:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

hallo ik wil graag samples hebben. ik gebruik fl studio 8 alleen daar zit geen mooie tussen
dus wie weet een mooi programma om ze temaken? of een mooie site om ze tedownloaden.

alvast bedankt

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 19 Jun 2008, 20:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Leer zoeken bitch.

[Laatst bewerkt door Matt op donderdag 19 juni 2008, om 20:36]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 19 Jun 2008, 20:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

utfs.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 19 Jun 2008, 21:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nexus, Vanguard, z3ta+, Cakewalk, allemaal VSTi plugins die synths nabootsen om je eigen samples te maken. Verder maak ik kicks en bassen in Reason 4 maar die kan je ook gewoon downloaden

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 19 Jun 2008, 21:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Leer zoeken bitch.

Offtopic:
Geen tijd om een 10 minuten mix te maken maar je kan wel voor iemand anders zoeken?

Uniqe
Geplaatst op: 19 Jun 2008, 21:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Leer zoeken bitch.

De enige echt DJ van saven.nl

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 19 Jun 2008, 21:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]
Offtopic:
Geen tijd om een 10 minuten mix te maken maar je kan wel voor iemand anders zoeken?


Nee hij heeft het te druk met school, maar hij kan wel replyen en zoeken enzo

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 19 Jun 2008, 21:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]
Offtopic:
Geen tijd om een 10 minuten mix te maken maar je kan wel voor iemand anders zoeken?


Google => fl studio samples

Zo moeilijk is dat niet?

Stfn
1th
Geplaatst op: 19 Jun 2008, 21:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
Google => fl studio samples

Zo moeilijk is dat niet?


10 Minuten mix maken toch ook niet ?

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 19 Jun 2008, 22:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

[...]
10 Minuten mix maken toch ook niet ?

hou nou is je bek over die mix.
geef hem gewoon de tijd. als hij dat nodig heeft...

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 19 Jun 2008, 22:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

[...]
hou nou is je bek over die mix.
geef hem gewoon de tijd. als hij dat nodig heeft...


Offtopic:
Nee maar kijk, weet je wat het punt is, hij opent een topic en zegt dat hij binnen een dag een mix gaat maken. Even later komt hij aanzetten dat hij te weinig tijd heeft en nog voor school moet werken. Kon hij dat niet eerder bedenken en zijn grote mond gewoon houden tot de vakantie?

BaXiess
Geplaatst op: 20 Jun 2008, 00:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]
Offtopic:
Nee maar kijk, weet je wat het punt is, hij opent een topic en zegt dat hij binnen een dag een mix gaat maken. Even later komt hij aanzetten dat hij te weinig tijd heeft en nog voor school moet werken. Kon hij dat niet eerder bedenken en zijn grote mond gewoon houden tot de vakantie?


nee, want jullie zitten hem helemaal op te fokken en daar wordt die geirriteerd van, dan ga je sneller iets doen voor dat je erbij nadenkt.. sure hij had beter zodra die klaar was een topic kunnen openen maar het komt meer omdat jullie hem zo zitten op te fokken..

Rik
Geplaatst op: 20 Jun 2008, 17:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Leer zoeken bitch.

Kijk, hij weet het

Michael
Geplaatst op: 20 Jun 2008, 17:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

[...]
nee, want jullie zitten hem helemaal op te fokken en daar wordt die geirriteerd van, dan ga je sneller iets doen voor dat je erbij nadenkt.. sure hij had beter zodra die klaar was een topic kunnen openen maar het komt meer omdat jullie hem zo zitten op te fokken..

Ok, het heeft nu wel niets met dit topic te maken enzo..
Maar, mijn punt :
(ik ben objectief )

Dus, het is volgens mij normaal dat iedereen hem zit op te fokken,
je opent een topic, zegt dat je binnen uurtje of weet ik veel een mix gaat hebben, & x aantal dagen later is hij er nog niet -omdat hij teveel werk heeft voor school-, dat kan allemaal goed & wel zijn, maar post dan gewoon geen topic, denk voor je iets post.
Als we eerlijk zijn, ik denk niet dat matt hier zo graag gezien is, dus die reactie's waren te verwachten..
M.a.w, matt denk voor je iets post, ( & begin dan eens aan die mix..) & voor de rest, stop met belachelijke reacties & wacht tot die mix is gepost.

Ziezo

[Laatst bewerkt door Michael op zaterdag 21 juni 2008, om 15:49]
iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 20 Jun 2008, 17:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Michael schreef:

[...]
(ik ben objectief )

Dus, het is volgens mij normaal dat iedereen hem zit op te fokken,


Dat is niet objectief.

Kap nou eens met het zeuren op Matt. Natuurlijk heeft hij wel even tijd om tussendoor wat te posten, DÔH. Als je een mix gaat maken moet je er voor gaan zitten en het je volle aandacht geven. Als je even wat tussendoor gaat posten niet, dat is in, like, 2 seconden gedaan.
Stop met zeiken over die mix, geef hem de tijd om zichzelf te bewijzen.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 20 Jun 2008, 21:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Michael schreef:

[...]
Ok, het heeft nu wel niets met dit topic te maken enzo..
Maar, mijn punt :
(ik ben objectief )

Dus, het is volgens mij normaal dat iedereen hem zit op te fokken,
je opent een topic, zegt dat je binnen uurtje of weet ik veel een mix gaat hebben, & x aantal dagen later is hij er nog niet -omdat hij teveel werk heeft voor school-, dat kan allemaal goed & wel zijn, maar post dan gewoon geen topic, denk voor je iets post.
Als we eerlijk zijn, ik denk niet dat matt hier zo graag gezien is, dus die reactie's waren te verwachten..
M.a.w, matt denk voor je iets post, ( & begin dan eens aan die mix..) & voor de rest, stop met belachelijke reacties & wacht tot die mix is gepost.

Ziezo


Mafkees, je geeft toch je eigen mening ook het is dus subjectief.

Hihaho
Geplaatst op: 21 Jun 2008, 13:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

geen site's dus?

BaXiess
Geplaatst op: 21 Jun 2008, 15:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Michael schreef:

[...]
Ok, het heeft nu wel niets met dit topic te maken enzo..
Maar, mijn punt :
(ik ben objectief )

Dus, het is volgens mij normaal dat iedereen hem zit op te fokken,
je opent een topic, zegt dat je binnen uurtje of weet ik veel een mix gaat hebben, & x aantal dagen later is hij er nog niet -omdat hij teveel werk heeft voor school-, dat kan allemaal goed & wel zijn, maar post dan gewoon geen topic, denk voor je iets post.
Als we eerlijk zijn, ik denk niet dat matt hier zo graag gezien is, dus die reactie's waren te verwachten..
M.a.w, matt denk voor je iets post, ( & begin dan eens aan die mix..) & voor de rest, stop met belachelijke reacties & wacht tot die mix is gepost.

Ziezo


Wat andere dus al zeiden, je mening is subjectief

Maar ze zitten hem niet nu pas op te fokken, al zinds hij hier is en 1 of andere dude die foto van hem vond dat hij achter een dj tafel stond wordt die al opgefokt.. De saven click begon dus hier mee want ik kan me verder niet echt herinneren dat Matt daarvoor het verdiende met domme dingen die hij deed om gebashed te worden..

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 21 Jun 2008, 15:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hihaho schreef:

geen site's dus?

Lees mijn post dan noob Geef ik toch fucking veel vst's .
Losse samples zijn kut om te downloaden serieus, gewoon synths gebruiken is 10x beter
Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Me heeft reFX Nexus (Slayer2 + quadraSID) en de house/hard/dance/classic/danceleads expansion packs Oja en alle skins .

[Laatst bewerkt door Sharp op zaterdag 21 juni 2008, om 15:31]
Michael
Geplaatst op: 21 Jun 2008, 15:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

[...]
Wat andere dus al zeiden, je mening is subjectief

Maar ze zitten hem niet nu pas op te fokken, al zinds hij hier is en 1 of andere dude die foto van hem vond dat hij achter een dj tafel stond wordt die al opgefokt.. De saven click begon dus hier mee want ik kan me verder niet echt herinneren dat Matt daarvoor het verdiende met domme dingen die hij deed om gebashed te worden..


jaja weet het
had verkeerde woordje gebruik

BaXiess
Geplaatst op: 21 Jun 2008, 17:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hihaho schreef:

hallo ik wil graag samples hebben. ik gebruik fl studio 8 alleen daar zit geen mooie tussen
dus wie weet een mooi programma om ze temaken? of een mooie site om ze tedownloaden.

alvast bedankt


Uhm er zitten btw harstikke mooie samples in fruity loops, als je ze gebruikt met filters en fruity slicer ed kan je met de standaard samples al hele vette beats maken

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 21 Jun 2008, 18:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

[...]
Uhm er zitten btw harstikke mooie samples in fruity loops, als je ze gebruikt met filters en fruity slicer ed kan je met de standaard samples al hele vette beats maken

Ja moet je eens voor de lol die demo's bekijken/beluisteren die er standaard in zitten Die zijn echt super nice allemaal vocals, chords kicks fade ins enzo echt nice gedaan allemaal met standaard shit

BaXiess
Geplaatst op: 22 Jun 2008, 12:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Ja moet je eens voor de lol die demo's bekijken/beluisteren die er standaard in zitten Die zijn echt super nice allemaal vocals, chords kicks fade ins enzo echt nice gedaan allemaal met standaard shit

Ja precies en ook als je zo'n tutorial van een gast volgt die er echt pro in is, laat zo'n iemand ook vaak alle hoekjes van bepaalde samples horen, je kan er zoveel mee

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login