Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Buitenaards leven

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 25 Jun 2008, 23:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat denken jullie.. iemand die zich hier toevallig ermee bezig houd.. ik wil graag jullie kijk erop weten, en wat jullie mening erover is enzo.

Wel graag argumenteren bij je reactie.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 25 Jun 2008, 23:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bestaat,

Wij zijn 1 klein planeetje in een zonnestelsel van een nog onbekende grote heelal. Denk je dan echt dat wij alleen er zijn?

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 25 Jun 2008, 23:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nee, ik verdiep me er zelf nu in, en er zijn genoeg mensen die denken dat het een grap is, omdat ze er nooit achter gezocht hebben of informatie erover gezocht hebben.

En er is genoeg bewijs, maar het meest wordt achterhouden door regeringen van landen.

Saven
admin
Geplaatst op: 25 Jun 2008, 23:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

bestaat niet god heeft ons allen zo geschapen en alleen ons

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 25 Jun 2008, 23:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

bestaat niet god heeft ons allen zo geschapen en alleen ons

God zelf is een extraterrestrial dus enigzins heb je gelijk

Saven
admin
Geplaatst op: 25 Jun 2008, 23:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

nee kweenie zal vast nog wel ander leven zijn aangezien het heelal best wel groot is en steeds groter wordt

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 00:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik denk ook dat er iets bestaat, maar wat of in welke vorm weet ik niet. Ben het daarom ook met Guz eens.

Xaliom
# Oi Oi Oooooi ::
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 00:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Bestaat,

Wij zijn 1 klein planeetje in een zonnestelsel van een nog onbekende grote heelal. Denk je dan echt dat wij alleen er zijn?


idd !
volgens mij is er ergens daar buiten nog wel een planeet vol met leven

[Laatst bewerkt door Xaliom op donderdag 26 juni 2008, om 00:42]
Stfn
1th
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 07:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Moet goed nadenken hoe groot het heelal wel niet is
Waar houdt het op ?
Waar begint het ?
Hoe groot is het ?
Zijn er meerdere planeten ?

Allemaal onbekende dingen.. Dus zou maar zo kunnen maar het nadeel is wie gaat het bewijzen ?

Melvin
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 08:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik denk het wel maar ik hou me er niet erg mee bezig

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 08:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Weet ik niet, boeit me niet, geen zin om erover na te denken want je hebt er toch niks aan

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 12:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 12:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Johan schreef:



Joh een spaceshuttle ontploft en dan zie je dingen in de lucht?
Wat raar
Kan iemand mij dit svp uitleggen.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 12:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nop, bestaan niet, hoe willen ze aan grondstoffen komen om een schip te maken?

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 13:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

[...]
Joh een spaceshuttle ontploft en dan zie je dingen in de lucht?
Wat raar
Kan iemand mij dit svp uitleggen.

Een persoon had tijdens het ongeluk een filmpje met een digitale camera gemaakt, op een filmpje heb je per seconden 30 frames (die camera althans) op frame 1,2 en 3 zag je een paarse straal.

Ik heb zelf de foto's gezien, maar kan ze niet meer terug vinden op dit moment.
Je zag een paarse straal uit de lucht komen (vanuit de ruimte om het duidelijker temaken) die langs de baan van de colombia schoot, deze maakte een beweging tot die recht achter de colombia kwam en raakte hem.

Hier een man die het beter verteld, en ook een voorbeeld geeft;

Het is moeilijk te geloven, maar tijdens een audio gesprek hoorde je een crew lid van de Colombia zeggen tegen NASA dat hij een 'Boogey' op 10 o'clock zag, met boogey bedoelde hij een UFO.

Een CNN camera heeft dit beeld van en UFO gemaakt die gezien werd bij het ongeluk;

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen kijk erop, maar het facineerd me omdat er zoveel over bekend is, maar alles verzwegen wordt door de media, er worden zelfs mensen omgelegd die hun mond voorbij praten.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 13:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Waarom zweft Majestic 12 op een website van ons rond?

BaXiess
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 13:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Standaard bestaard er wel buitenaards leven. Wij als mensen hebben nog maar zo weinig gezien van het Heelal en nu al vinden we planeten met leefbare conditie's. Dan is er standaard ergens anders wel een leefbare planeet waar ook leven te vinden is..

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 15:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vast wel, je weet niet hoe groot het heelal is. Best raar als je erover nadenkt. Dat jij op een wereldbol zit en dat erom je heen allemaal dingen zijn die wij nog niet hebben ontdekt.

En waar kom je als je dood bent?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 15:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

Vast wel, je weet niet hoe groot het heelal is. Best raar als je erover nadenkt. Dat jij op een wereldbol zit en dat erom je heen allemaal dingen zijn die wij nog niet hebben ontdekt.

En waar kom je als je dood bent?


Ben je gewoon dood klaar, dood is dood niks ziel niks geest... allemaal bijgeloof...
allemaal zo hypocryties

Xonsky
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 15:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

IK denk wel dat er nog ergens leven kan zijn. Aangezien onze planeten samen het zonnestelsel vormen. En als er meerdere stelsels zijn zoals er ook planeten zijn dat is het best mogelijk dat er leven is lijkt mij?
Hierover lig in elk geval niet wakker van

Paul
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 15:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zelf houd me wel degelijk bezig met bijvoorbeeld het heelal. Vooral omdat we nog zo weinig daarvan weten. Buitenaards leven: bestaat. Maar wie gaat het ontdekken? Ik denk dat we dat nooit te weten zullen komen, want krachten boven ons hoofd houden ons tegen om buitenaards leven te ontdekken.
Of bijvoorbeeld God bestaat? Nee, als je even nadenkt kan dat gewoon niet. De bijbel heeft het al veel meer fout gehad op het gebied van wetenschap. Zie bijvoorbeeld de regenboog. In de bijbel zeggen ze dat dat een teken van God is. Belachelijk voor woorden gewoon.

Ik denk dat godsdiensten zoals het Christendom tot doel hadden om ons af te leiden van andere dingen, om ons alleen maar bezig te laten houden met het halen van de hemel en het wijden aan God. Maar volgens mij is er meer. Dingen die onze stoutste dromen overtreffen, die verborgen worden gehouden. Dit moet echter wel natuurlijk gevonden worden.

Godzijdank heb je mensen die dat willen vinden. Die willen weten wat er nou écht achter zit, zoals met de regenboog en heel veel andere dingen. Helaas is deze groep simpelweg te klein en worden ze door een bepaalde kracht beperkt, zoals ik al zei.
Eerste zaak is om die kracht te verslaan. Alleen dan kunnen we het échte antwoord vinden op het doel van ons leven.

[Laatst bewerkt door Paul op donderdag 26 juni 2008, om 15:49]
iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 16:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

nee kweenie zal vast nog wel ander leven zijn aangezien het heelal best wel groot is en steeds groter wordt

Het wordt idd groter, maar hiermee wordt bedoeld dat hij 'uitdijt'. Dit betekent dat planeten steeds verder weg komen te staan, maar niet dat er planeten 'bij komen'. Dus wat jij zegt heeft er niks mee te maken.
(Heb er is wat over gelezen, je kan die uitdijing zien als een soort omgekeerd zwart gat, als het eenmaal over de 'event horizon' is, gaat het allemaal opeens heel snel (dus niet richting 1 punt, maar juist de andere kant op))
Stfn schreef:

Moet goed nadenken hoe groot het heelal wel niet is
Waar houdt het op ?
Waar begint het ?
Hoe groot is het ?
Zijn er meerdere planeten ?

Allemaal onbekende dingen.. Dus zou maar zo kunnen maar het nadeel is wie gaat het bewijzen ?


Die laatste vraag is niet onbekend, dat is al jaren bewezen.

Natuurlijk leeft er nog wel wat in de ruimte. Er is al een bewoonbare planeet ontdekt (ver, ver weg, dôh) die lijkt op deze planeet. Hier zullen vast wel bacteriën in de wateren leven, waarschijnlijk planten op het land en hieruit evalueren weer dieren, bla bla bla.
En dan gaan we er maar even van uit dat 'buitenaardse' wezens dezelfde levensomstandigheden nodig hebben als wij. Voor het zelfde geld leven er wezens die we niet kunnen waarnemen tussen de gassen op jupiter.

Wat betreft alle UFO's enzo op aarde, daar geloof ik niet zo in. Dagelijks zijn er (min of meer) honderden telescopen de ruimte in gericht en alles op, om en rond de planeet wordt in de gaten gehouden door nog eens honderden satelieten.
Ook zijn er al cirkelvormige vaartuigen ontwikkeld door Koreanen, volgens mij ook Amerikanen en Japanners/Chinezen. Deze zien er precies hetzelfde uit als de stereotyp UFO. Dus nog een mogelijkheid is dat die UFO verhalen allemaal cover-ups zijn van overheidsprojecten of whtvr.

Alle filmpjes, foto's en geluidsopnamen zijn tegenwoordig zó makkelijk te faken en te vervormen, die zijn niet meer te vertrouwen.

Ik heb trwns wel een paar jaar geleden een groen licht gezien Was behoorlijk vaag. Het was avond, volgens mij ook donker, en toen zag ik opeens een fel, groen licht in de lucht. Hij ging niet naar 'beneden', maar naar links of rechts (weet niet meer precies). Het was ook niet zo'n mini(knipper)lichtje van een vliegtuig, maar echt een licht, groter dan een vliegtuig. Het duurde zo'n 10 seconden. Misschien was het gewoon een rotsblok die verbrandde in de atmosfeer, maar dan nog; groen licht?
Denk verder ook niet dat het een 'buitenaards schip' is oid hoor.

Paul, wat bedoel je met die kracht? Beperking van de stupiditeit van de mensheid? Beperking van inzicht en mogelijkheid van begrip? Beperking van kennis? Of toch een soort 'goddelijke' kracht?

[Laatst bewerkt door iisys op donderdag 26 juni 2008, om 16:08]
Hihaho
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 17:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik denk het wel, want het helal is groot genoeg of noem mij is een punt waar het stopt

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 17:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hihaho schreef:

ik denk het wel, want het helal is groot genoeg of noem mij is een punt waar het stopt

Hey, scherpe opmerking man

Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 26 Jun 2008, 18:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Ik zelf houd me wel degelijk bezig met bijvoorbeeld het heelal. Vooral omdat we nog zo weinig daarvan weten. Buitenaards leven: bestaat. Maar wie gaat het ontdekken? Ik denk dat we dat nooit te weten zullen komen, want krachten boven ons hoofd houden ons tegen om buitenaards leven te ontdekken.
Of bijvoorbeeld God bestaat? Nee, als je even nadenkt kan dat gewoon niet. De bijbel heeft het al veel meer fout gehad op het gebied van wetenschap. Zie bijvoorbeeld de regenboog. In de bijbel zeggen ze dat dat een teken van God is. Belachelijk voor woorden gewoon.

Buitenaards leven is al ontdekt, er is zelfs al contact mee gemaakt en er wordt al samen mee gewerkt.
De samenwerking bestaat uit uitwisselen van technologie.
Het nadeel is dat dit allemaal stil wordt gehouden, maar dankzij mensen die er temaken mee hebben gehad toch de wereld in geholpen wordt, met de kans dat hun vermoord kunnen worden.

Paul schreef:

Godzijdank heb je mensen die dat willen vinden. Die willen weten wat er nou écht achter zit, zoals met de regenboog en heel veel andere dingen. Helaas is deze groep simpelweg te klein en worden ze door een bepaalde kracht beperkt, zoals ik al zei.
Eerste zaak is om die kracht te verslaan. Alleen dan kunnen we het échte antwoord vinden op het doel van ons leven.

De groep mensen die erachter wilt komen wordt steeds groter, dankzij het internet.
Mensen die lezen iets in de krant of zien iets op het internet waardoor ze er informatie naar gaan zoeken (zoals mezelf).
De 'kracht' die ons tegenhoud zijn de mensen die de media onder de duim hebben, ze bedreigen mensen om ze het zwijgen op te leggen, maar de meeste die iets hebben gezien zijn ook bang om uit gelachen te worden vanwege van wat ze hebben gezien.

iisys schreef:
Wat betreft alle UFO's enzo op aarde, daar geloof ik niet zo in. Dagelijks zijn er (min of meer) honderden telescopen de ruimte in gericht en alles op, om en rond de planeet wordt in de gaten gehouden door nog eens honderden satelieten.
Ook zijn er al cirkelvormige vaartuigen ontwikkeld door Koreanen, volgens mij ook Amerikanen en Japanners/Chinezen. Deze zien er precies hetzelfde uit als de stereotyp UFO. Dus nog een mogelijkheid is dat die UFO verhalen allemaal cover-ups zijn van overheidsprojecten of whtvr.
De meeste telescopen zijn in handen van regeringen, wanneer er iets vreemd wordt ontdekt zal het eerst naar de regering gaan ipv meteen wordt uitgebracht, hierbij heb je natuurlijk al meteen het antwoord dat dit geheim wordt gehouden.
Want zouden zei een reden hebben om het ons (de mensheid) te vertellen?

Het is wel zo dat het leger van de 'machtige' landen verschillende nieuwe soorten 'vliegtuigen' aan het maken zijn waarbij er verschillende soorten ontwerpen zijn, dit omdat de snelheid harder moet, en daarna ook de aerodynamica moet worden aangepast en dan kan dmv een andere soort figuur (schotel, platte driehoek etc).

Alles wat temaken heeft met UFO's en andere rassen van buiten deze wereld worden allemaal verzwegen, wanneer je hierin verdiept zal dat wel duidelijk worden.

Wat mij vooral dwars zit is dat we worden voorgelogen, maar wat als het fout gaat, en er bestaat een oorlog tussen ons ras en een ander.. de amerikanen willen niet voor niets een 'space defence' hebben, vragen, vragen.. maar we horen er niets over.

iisys schreef:
Alle filmpjes, foto's en geluidsopnamen zijn tegenwoordig zó makkelijk te faken en te vervormen, die zijn niet meer te vertrouwen.
Dat is waar, daarom zal je het pas echt geloven wanneer je het zelf meegemaakt hebt.

[Laatst bewerkt door Johan op donderdag 26 juni 2008, om 18:12]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login