Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

PS3

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 09 Jul 2008, 20:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoi,
Ik denk er al een tijdje over om een nieuwe console te gaan kopen, omdat m'n oude PS2 na 5½ jaar wel een beetje kapoet is.
Ik zat te denken aan een PS3, omdat ik toch al lang ervaring heb met PlayStation en, omdat ik gewend ben aan de knoppen.

PS3 is wel wat duurder dan de concurrerende Xbox 360, maar heb toch liever een PS3, dus gelieve geen gediscusieer over.

Ik wil graag weten van jullie wat een PS3 allemaal inhoud, dus online fucnties, game draaien, ervaringen enz.
En wat een PS3 kost, waar kan ik hem het best halen en waar is hij het goedkoopst?

Ja, ik kan zoeken en heb gezocht, maar er zijn 100 sites die PS3's aanbieden en allemaal bijna dezelfde prijzen van Neckermann tot Bol.com

Graag reacties van mensen die ervaring hebben met een PS3 en niet zomaar iets rondblaaten..

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 09 Jul 2008, 20:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kijk, als je een PS3 neemt, dan heb je er misschien volle plezier van, en denk je niet meer aan dat geld dat je eraan besteed hebt.
Stel je neemt een Xbox360 voor een wat minder bedrag, dan denk je misschien: Mwah, had ik toch maar een PS3 genomen.

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 09 Jul 2008, 20:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Alex schreef:

Kijk, als je een PS3 neemt, dan heb je er misschien volle plezier van, en denk je niet meer aan dat geld dat je eraan besteed hebt.
Stel je neemt een Xbox360 voor een wat minder bedrag, dan denk je misschien: Mwah, had ik toch maar een PS3 genomen.

En wat heb ik aan deze kut reactie?
Ik wil sowieso al een PS3 en geen Xbox.

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 09 Jul 2008, 20:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nou, ik zie dat je twijfelt, aan je OP te zien. Soort van, dan.

[Laatst bewerkt door Alex op woensdag 9 juli 2008, om 20:52]
Wouter
D O double G
Geplaatst op: 09 Jul 2008, 21:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Alex schreef:

Nou, ik zie dat je twijfelt, aan je OP te zien. Soort van, dan.

Nee ik twijfel niet.

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 09 Jul 2008, 21:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

[...]
Nee ik twijfel niet.

Oh die indruk kreeg ik.

BaXiess
Geplaatst op: 09 Jul 2008, 21:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

PS3: Goede kwaliteit beeld, geluid, leuke games. Zwaar positief, makkelijk aan te sluiten op internet (alleen ervaring met draadloze router maar moet met draad ook niet moeilijk zijn). Online shop is heel chil, voor als je niet genoeg geld hebt om een game van 60 euro te kopen kan je in de shop voor 5 euro al vette games halen om je tijd mee te doden en de gratis demo's zijn ook relaxt. Het enige minpuntje wat ik in de PS3 tot nu toe heb gevonden (ik heb hem nu langer dan een jaar, zinds de release) is dat er laatst nieuwe update kwam (2.40) die bij sommige mensen, de meeste niet. Er voor zorgde dat de ps3 crashde, dat probleem is ondertussen al opgelost met de update 2.41 dus juah, een louter minpuntje dat je niet zou mogen mee nemen.

Qua kosten, is die nu overal voor 400 euro te koop. Heel vaak hebben ze in verschillende winkels verschillende aanbiedingen met een gratis game. Kijken welke game je het leukste vind en die nemen

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 09 Jul 2008, 21:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

PS3: Goede kwaliteit beeld, geluid, leuke games. Zwaar positief, makkelijk aan te sluiten op internet (alleen ervaring met draadloze router maar moet met draad ook niet moeilijk zijn). Online shop is heel chil, voor als je niet genoeg geld hebt om een game van 60 euro te kopen kan je in de shop voor 5 euro al vette games halen om je tijd mee te doden en de gratis demo's zijn ook relaxt. Het enige minpuntje wat ik in de PS3 tot nu toe heb gevonden (ik heb hem nu langer dan een jaar, zinds de release) is dat er laatst nieuwe update kwam (2.40) die bij sommige mensen, de meeste niet. Er voor zorgde dat de ps3 crashde, dat probleem is ondertussen al opgelost met de update 2.41 dus juah, een louter minpuntje dat je niet zou mogen mee nemen.

Qua kosten, is die nu overal voor 400 euro te koop. Heel vaak hebben ze in verschillende winkels verschillende aanbiedingen met een gratis game. Kijken welke game je het leukste vind en die nemen


Thanks.
En waar heb jij hem gekocht of raad je aan waar je hem moet kopen?

Uniqe
Geplaatst op: 09 Jul 2008, 22:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb de ps3 zelf nu sinds december (7 maanden) in het begin gebruikte ik hem niet zo veel en dacht ik van wat een geld verpspilling maar sinds een tijdje zijn er vette games uit (GTA 4, metal gear solid 4 , battlefield bad company enzovoort.) In het begin vond ik het niet waard maar sinds kort zijn er vette games uit en vind ik hem het geld zeker waard. ik heb hem voor €470 + 2 games (ratchet and clank + uncharted) + 1 controler. Maar een full-HD tv is wel handig ik heb sinds een paar maanden eentje thuis en een hdmi kabel voor me ps3 je ziet egt verschill maakt het zeker mooier maar zonder een full-hd tv is hij het ook waard waar je veel plezier van kan hebben.

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 09 Jul 2008, 22:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

Ik heb de ps3 zelf nu sinds december (7 maanden) in het begin gebruikte ik hem niet zo veel en dacht ik van wat een geld verpspilling maar sinds een tijdje zijn er vette games uit (GTA 4, metal gear solid 4 , battlefield bad company enzovoort.) In het begin vond ik het niet waard maar sinds kort zijn er vette games uit en vind ik hem het geld zeker waard. ik heb hem voor €470 + 2 games (ratchet and clank + uncharted) + 1 controler. Maar een full-HD tv is wel handig ik heb sinds een paar maanden eentje thuis en een hdmi kabel voor me ps3 je ziet egt verschill maakt het zeker mooier maar zonder een full-hd tv is hij het ook waard waar je veel plezier van kan hebben.

Ok,
Heb zelf geen hd ofzo, maar een breedbeeld met een huge kast erachter.

Kersentaart
Geplaatst op: 10 Jul 2008, 10:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

-

[Laatst bewerkt door Kersentaart op zondag 11 december 2016, om 01:25]
BaXiess
Geplaatst op: 10 Jul 2008, 14:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

[...]
Ok,
Heb zelf geen hd ofzo, maar een breedbeeld met een huge kast erachter.


Jup ik heb ook gewoon een breedbeeld scherm met een vette kast erachter maar ziet er nog steeds uber uit Ik weet niet waar ik hem vandaan heb, men vader had hem ergens vandaan meegenomen dus geen idee, ik heb daarbij ook de 600 euro versie met 60 gig en extra uitgangen enzeuw die volgens mij nu nergens meer te verkrijgen is..

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login