Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
Excuses

Jesse
House<3
Geplaatst op: 11 Jul 2008, 12:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo saven

Achja ik wil gewoon even mijn excuses aanbieden van mijn gedragd de laatste tijd...
Ik ben wat pissed door de situatie hier thuis, veel kan ik er niet over zeggen omdat het nl. priveé is.

Maar voor de mensen die ik heb uitgescholden etc, sorry, dit was niet de bedoeling dat dit zo uit de hand ging lopen, ik wou het eerlijk liever gezegd anders.

Maar als ik pissed ben dan ben ik snel op mijn tenen getrapt, zoals in die lay-out show, hij is dus wel verkocht maar ik kan niet tegen commentaar die niet onderbouwend is, ja ik weet dat ik dit zelf soms ook niet doe.

Sommigen vonden hem dan op MSN weer wel mooi, etc. Maar dus wil ik gewoon even zeggen dat het mij spijt.

Hierbij: Het spijt me

Bedankt voor het lezen

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 11 Jul 2008, 12:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote


Had je eigenlijk eerder moeten bedenken.
Nu zien mensen je nog steeds aan voor noob.

Maarja, gefeliciteerd met deze excuses.

[Laatst bewerkt door Wouter op vrijdag 11 juli 2008, om 12:51]
JoeyK
Geplaatst op: 11 Jul 2008, 12:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Aanvaard.

Headshot
Geplaatst op: 11 Jul 2008, 13:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ok, kan gebeuren. Excuses aanvaard

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 11 Jul 2008, 13:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Weheheheh geweldig .
Eventjes kopieren .

Jesse schreef:

Hallo saven

Achja ik wil gewoon even mijn excuses aanbieden van mijn gedragd de laatste tijd...
Ik ben wat pissed door de situatie hier thuis, veel kan ik er niet over zeggen omdat het nl. priveé is.

Maar voor de mensen die ik heb uitgescholden etc, sorry, dit was niet de bedoeling dat dit zo uit de hand ging lopen, ik wou het eerlijk liever gezegd anders.

Maar als ik pissed ben dan ben ik snel op mijn tenen getrapt, zoals in die lay-out show, hij is dus wel verkocht maar ik kan niet tegen commentaar die niet onderbouwend is, ja ik weet dat ik dit zelf soms ook niet doe.

Sommigen vonden hem dan op MSN weer wel mooi, etc. Maar dus wil ik gewoon even zeggen dat het mij spijt.

Hierbij: Het spijt me

Bedankt voor het lezen

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 11 Jul 2008, 14:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

Weheheheh geweldig .
Eventjes kopieren .

[...]


Ja idd voordat hij OP een keer weg haalt

Jesse
House<3
Geplaatst op: 11 Jul 2008, 14:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ehmmm.. Ja, kindjes, speeltijd is voorbij

Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 11 Jul 2008, 14:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb ook een klote situatie thuis, m'n vader slaat m'n moeder/mij en mijn zusje (11) verkoopt zichzelf dagelijks aan m'n broertje (15).

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Toch kan ik wel normaal reageren in topics.

JoeyK
Geplaatst op: 11 Jul 2008, 14:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Darkmystery schreef:

Ik heb ook een klote situatie thuis, m'n vader slaat m'n moeder/mij en mijn zusje (11) verkoopt zichzelf dagelijks aan m'n broertje (15).

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Toch kan ik wel normaal reageren in topics.

Als je dat meent he kan je maar beter ofzo eventjes de kindertelefoon/bureau joodjeugdzorg bellen ofzo? Verkoopt je zusje aan je broertje van 15? omg.. dat laat je toch niet toe man..

[Laatst bewerkt door JoeyN op vrijdag 11 juli 2008, om 14:52]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login