Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Aansluiting PS2 in de auto

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 20 Jul 2008, 12:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo,
Voor de vakantie wil ik graag mijn oude PS2 in de auto hebben om me niet zo te vervelen.
Ik heb alle spullen die je moet hebben (PS2, scart aansluiting, stroom, omvormer etc.)

Ik sluit hem aan en me PS2 doet het, alleen het beeld is heel raar en gaat heel de tijd op en neer.
Nou is dit een beetje rare situatie, omdat het denk ik ligt aan de scart(die rood, wit, en gele stekkertjes).
Nu sluit ik een videocamera op de scart aan en dan zie ik dat de schermpjes een helder/perfect beeld geeft.

Aan de scart in de auto ligt het dus niet, dus nu denk ik dat het aan het kabeltje ligt.
Alleen raar is dat als ik hem op de tv aansluit dat hij het perfect doet...

Ik ga morgen ofzo nog wel een nieuw kabeltje kopen, omdat het misschien toch daaraan ligt.
Misschien ook niet daarom vraag ik het aan jullie.

Iemand hier een oplossing voor?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 20 Jul 2008, 13:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

scart is geen rood wit gele stekker, dat weet ik toch wel heel zeker.

Paul
Geplaatst op: 20 Jul 2008, 13:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zou inderdaad gewoon een echte scartkabel gebruiken? Of sluit je 'm aan via RGB-SCART? Ik ben er zelf niet zo in thuis, maar een PS2 zou het prima in de auto moeten doen.

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 20 Jul 2008, 14:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik bedoel de RGB ja
Maar het beeld gaat nog steeds heel de tijd op en neer.

Paul
Geplaatst op: 20 Jul 2008, 15:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

RGB-SCART(of hoe je het ook mag noemen) kan wel eens problemen geven. Ik zou dus een hele normale scartkabel proberen. Als het goed is zit er zo'n aansluiting op de PS2?

Jesse
House<3
Geplaatst op: 20 Jul 2008, 15:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

scart is geen rood wit gele stekker, dat weet ik toch wel heel zeker.

Juist.
Das RBG

Scart is een klein dingetje waar je die RBG kan insteken voor meost je zo geen 3 ansluitingen hebben maar wel scart

[off]1111 Post[/off]

[Laatst bewerkt door Jesse op zondag 20 juli 2008, om 15:43]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login