Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Joey Neubert en photoshop ; lol

Breaky
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 17:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kijk, Joey liet meop msn een neiuwe website van hem zien, die hij zou hebben gemaakt. Design + HTML alles dus.
Nou ik dacht al, Joey en photoshop, laat me niet lachen. Ik keek even in de broncode. allemaal met divjes gewerkt en CSS. Enne er stond al een copyright van een free template website.

http://www.freewebsitetemplates.com/preview/template31/

die website, precies dezelfde tempalte alsop de website van Joey , alleen joey heeft een beetje plaatjes geedit.

www..nl/unique

Joey heeft nu aangepast naar: Scripted by Joey, wat volgensmij ook niet klopt :./

Even wat screens.

Hieronder zie je van designed by

Gaat joey zegge, jah ik heb de layout wel gemaakt (voordat ik nog neit had toegegeven dat ik de copyright van die freewebsite template had gezien) Nou hij zij, ikkan je wel depsd latern zien, 1 min.later. stuur dan.. Joey: Nee want anders ga je mijn layout stele :LOL: Hij zegt ook gewoon dat hij hem heeft gemaakt etc. naja. Dit is gewoon echter een layout stelen terwijl er een copyright opstaat, ljikt me?

EDIT: paint had ik aanstaan om de screens op teplakken en op te slaan

[Laatst bewerkt door Breaky op dinsdag 12 augustus 2008, om 17:45]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 17:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Laat hem.
Ga niet zeuren wie er gelijk heeft want de enige die het boeit is jij en Joey.
Dus maak er geen Big Deal van.

Breaky
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 17:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

Laat hem.
Ga niet zeuren wie er gelijk heeft want de enige die het boeit is jij en Joey.
Dus maak er geen Big Deal van.

Ik vindt het lomp als je zo gaat zeggen, dat jij die hebt gemaakt. Terwijl die gewoon van een freewebsite template site af is

[Laatst bewerkt door Breaky op dinsdag 12 augustus 2008, om 17:47]
Santi
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 17:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

hmm so geef em aan bij de copyright houder ofzo?

Breaky
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 17:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ahh, ik weet niet als er een copyright op staat ofzo, denk het wel. Maare hiermee heegft Joey wel zun lesje geleerd denk ik En btw, hij heeft me geblockt op msn XD omdat ie niet kan winnen uit de discussie

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 17:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik weet toch wel behoorlijk zeker dat joey niet in staat is zoiets zelf te maken , dus zal het idd wel een free template zijn.

[Laatst bewerkt door sandr op dinsdag 12 augustus 2008, om 17:49]
Breaky
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 17:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jah, en die vraagt ook altijd aan andere mensen om voor zijn websites banners te maken ! LOL, hij kan zelf niet eens een mooie banner maken

[Laatst bewerkt door Breaky op dinsdag 12 augustus 2008, om 17:50]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 17:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Breaky schreef:

Ahh, ik weet niet als er een copyright op staat ofzo, denk het wel. Maare hiermee heegft Joey wel zun lesje geleerd denk ik En btw, hij heeft me geblockt op msn XD omdat ie niet kan winnen uit de discussie

Hij heeft je niet geblockt hij is offline, want hij is ook offline bij mij
En doe niet zo stoer dat je eens een discussie hebt gewonnen ofzo.

Saven
admin
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 17:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Joey toch!

Breaky
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 17:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Hij heeft je niet geblockt hij is offline, want hij is ook offline bij mij
En doe niet zo stoer dat je eens een discussie hebt gewonnen ofzo.

Hij ging offline bij mij, na 5 sec. weer online en zij ie nog dat ik mun KANKER bek moest houden, naja en toen weer offline En btw, het gaat me niet zo zeerom die discussie, ik vindt het best wellache dat ie zichzelf voor schut zet

[Laatst bewerkt door Breaky op dinsdag 12 augustus 2008, om 17:52]
Gio
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 17:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat een cool topic! Als ik internet ver na kinderbedtijd dan w-w-w-eet je dat ik met een punt kom op je website

Nu gaat Djiggy Dje zeker Spacekees en Turk op me afsturen? be on de kijk uit!

Breaky
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 17:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

En zo heeft joey dat erg vaak, free templates, maar de vorige keren zij hij niet dat hij die zelf had gemaakt XD

Gio
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 17:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sh1ver
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 18:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Breaky schreef:

Joey heeft nu aangepast naar: Scripted by Joey, wat volgensmij ook niet klopt :./

Hij schrijft scripting inderdaad, hij heeft het niet over het design of over de basing/slicing denk ik dan. Hij had wel een vermelding moeten laten staan naar de eigenaar maar bon. Moest hij het nu toch over de xHTML ook hebben als hij dit meerekent in 'scripting', dan is hij idd zalig, maar loop nu niet zo hard te zeiken man.
Wat is dit trouwens voor een topic? Geen leven ofzo?! en dan ga je maar mensen wat zwart maken..

Breaky
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 18:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sh1ver schreef:

[...]

Hij schrijft scripting inderdaad, hij heeft het niet over het design of over de basing/slicing denk ik dan. Hij had wel een vermelding moeten laten staan naar de eigenaar maar bon. Moest hij het nu toch over de xHTML ook hebben als hij dit meerekent in 'scripting', dan is hij idd zalig, maar loop nu niet zo hard te zeiken man.
Wat is dit trouwens voor een topic? Geen leven ofzo?! en dan ga je maar mensen wat zwart maken..


eerst stond er Designed by.. maar toen ik erover begon heeft hij het g3e edit. En ik vindt het onterecht voor de eigenaar van de layout. die heeft er zijn werk op gedaan en ontvangt hij dit. Ennu wat heeft hij gescript dan? TEMPLATE?

BaXiess
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 18:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

geef hem aan bij die template gozert en ga mij/ons er niet mee vervelen

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 19:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heeft iemand eigenlijk al de moeite genomen te kijken of dit mag van freewebsitetemplates.com en zo niet hun een mailtje te sturen?

Rian
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 19:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Heeft iemand eigenlijk al de moeite genomen te kijken of dit mag van freewebsitetemplates.com en zo niet hun een mailtje te sturen?

Like they care ofzo

Santi
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 20:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Heeft iemand eigenlijk al de moeite genomen te kijken of dit mag van freewebsitetemplates.com en zo niet hun een mailtje te sturen?

dat gaan wij/ik niet doen omdat die TS er bijna om jankt

Rinaldo
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 22:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Oke gefeliciteerd dat je het ontdekt heb en nu ?

JoeyK
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 22:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wel zeer kansloos Patrick ... Zal ik is het oude verhaaltje van Jongeren weblog gaan vertellen?? over jou pik ik heb die site inderdaad gedownload ja.. er stond al Design by blabla heb ik inderdaad mijn naam van gemaak maarja jij bent zo dom.. die site is nog niet eens echt online op de officieele site komt er: Design by de echt naam en Bewerkt door mijn naam.. Dus ja ga alsjeblieft iemand anders afzeiken.

BaXiess
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 23:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

Wel zeer kansloos Patrick ... Zal ik is het oude verhaaltje van Jongeren weblog gaan vertellen?? over jou pik ik heb die site inderdaad gedownload ja.. er stond al Design by blabla heb ik inderdaad mijn naam van gemaak maarja jij bent zo dom.. die site is nog niet eens echt online op de officieele site komt er: Design by de echt naam en Bewerkt door mijn naam.. Dus ja ga alsjeblieft iemand anders afzeiken.

Ja man, ik geloof je meteen Sorry Joey, het spijt ons dat het ons niks kon schelen, vergeef ons

Breaky
Geplaatst op: 12 Aug 2008, 23:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

Wel zeer kansloos Patrick ... Zal ik is het oude verhaaltje van Jongeren weblog gaan vertellen?? over jou pik ik heb die site inderdaad gedownload ja.. er stond al Design by blabla heb ik inderdaad mijn naam van gemaak maarja jij bent zo dom.. die site is nog niet eens echt online op de officieele site komt er: Design by de echt naam en Bewerkt door mijn naam.. Dus ja ga alsjeblieft iemand anders afzeiken.

Vertel maar? Ennu Waarom heb je het er dan bijgezet... je kon er toch meteen van maken scripted by, of dit dat... En je deed je ook voor dat je die websuite had gemaakt, als ik er niet 8trergekomen wasm dan had die zo online gestaan.. Maare als ik bv. de eigenaar was van die template , was ik er echt niet blij mee hoor.. al die moeite die je erin steekt..

JoeyK
Geplaatst op: 13 Aug 2008, 00:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Er komt gewoon hun copyright in maak je daar niet druk om was het jou theme was ik me druk gaan maken maar niet om dit

DJVG

Geplaatst op: 13 Aug 2008, 01:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

http://www.freewebsitetemplates.com/termsofuse/ schreef:

Unlike most free template providers you can do a lot with our templates. Modify it and redistribute it as long as you state that you used a template originally made by Free Website Templates. We have worked hard to make the templates and ask that you respect our hard work so we can continue providing you with high quality templates.

You can remove any link to our websites from a template you're free to use the template without linking back to us. But don't forget to tell anyone that can use our service about it, that is if you like our website your friends will too.

No materials from Free Website Templates can be resold. No items can be made part of a portfolio.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login