Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

LostWrath WoW Private Server

Pepio
Geplaatst op: 21 Aug 2008, 11:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo Allemaal,

Om maar gelijkt met de deur in huis te vallen, ik kwam op deze site na gezocht te hebben op wow private server. Er blijken hier namelijk nogal wat mensen te zijn die dit spelen, en die het ook niet helemaal lukt om het werkend te krijgen.

Daarom wou ik jullie graag voorstellen aan een nieuwe server, LostWrath. Daar hebben ze namelijk Nederlandse GM's en zelfs de mogelijkheid om voor jou alles op je computer te installeren.

Dit is niet bedoelt als een reclame post, maar om mensen te helpen (en ik zou graag wat meer mensen online zien ).

Linkje: http://lostwrathonline.servegame.org

Wat informatie van de server: die kunnen dat veel beter zeggen dan dat ik dat kan:


We are a new free wow server, but we have a full dev team available to help you when you will encounter any bugs. And of course we have plenty of gm’s to help you with any in game problems you might encounter.

Please register on the site, and read here how you can connect to our server. We have a active forum, with a lot of people, who are willing to help you, getting you’re played on our server.

Still not convinces? Why don’t you have a look at the server stats:

We have a custom server made for you, custom teleporter, custom events, custom instances, fun zones and more. Custom made mall, custom start point with everything you need to start your adventure on our server... come to see all this and more. 2.4.3 clients allowed!

When you first logon to our server you get an free mount for level for fast leveling an transport you can vote or invite friends to obtain almost everything you can find on WoWhead.com!

Modbreak

laat maar ff open

Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 21 Aug 2008, 15:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@Modbreak enzo:
Dit blijft gewoon spam hoor?

Sander
Geplaatst op: 21 Aug 2008, 15:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Darkmystery schreef:

@Modbreak enzo:
Dit blijft gewoon spam hoor?

/agree

Pepio
Geplaatst op: 21 Aug 2008, 15:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoezo, ik plaats het toch niet heel vaak?t

Saven
admin
Geplaatst op: 21 Aug 2008, 16:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

misschien hebben mensen er wat aan

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 21 Aug 2008, 17:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

misschien hebben mensen er wat aan

Je meld je aan en je eerste bericht gaat dat het géén spam is maar het komt wel neer op dat je reclame voor die site op dit forum maakt. Dus blijkbaar meld je je niet aan om hier gezellig te posten. Maar alleen om die site te posten die misschien kan "helpen".

Ik weet ut niet hoor

--
Edit:


Still not convinces? Why don’t you have a look at the server stats:

We have a custom server made for you, custom teleporter, custom events, custom instances, fun zones and more. Custom made mall, custom start point with everything you need to start your adventure on our server... come to see all this and more. 2.4.3 clients allowed!

Gewoon standaard pack die je voor een private kan downloaden . Je hoeft alleen de naam van de NPC's te veranderen.

[Laatst bewerkt door Bart op donderdag 21 augustus 2008, om 17:20]
Melvin
Geplaatst op: 21 Aug 2008, 18:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sander schreef:

[...]
/agree

Pepio
Geplaatst op: 21 Aug 2008, 22:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Al heb ik ook maar 1 iemand hier mee geholpen, heeft het toch zig gehad om het hier te posten

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 22 Aug 2008, 13:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Pepio schreef:

Al heb ik ook maar 1 iemand hier mee geholpen, heeft het toch zig gehad om het hier te posten

Fijn, héél erg bedankt

Maar in dit soort gevallen is google mijn grootste vriend

Pepio
Geplaatst op: 22 Aug 2008, 15:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Geen probleem . Maar nu heb je iemand die je kan aanspreken voor als je hulp nodig hebt

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 22 Aug 2008, 18:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Spelen er al veel mensen op deze server? Het spel lijkt me wel leip, alhoewel sommige dingen wel lauw zijn. Het vechten bijvoorbeeld

Pepio
Geplaatst op: 22 Aug 2008, 18:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Er spelen nog niet enorm veel spelers op de server, maar dit getal is wel echt heel hard aan het oplopen!

En ik zou zeggen, waarom probeer je het niet? Je hebt niks te verliezen

Pepio
Geplaatst op: 01 Dec 2008, 22:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

De server bestaat weer naar een tijdje down te zijn geweest.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 01 Dec 2008, 22:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nou jippie, zeker weer 0 spelers?

Modbreak

Als je er geen gebruik van maakt post dan niet, misschien vinden anderen het wel handig gezien het aantal topics over WoW.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 01 Dec 2008, 23:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat een bump lol

--
Nice matt, katy perry ftw

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 02 Dec 2008, 16:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zal eens downloaden. Hoe groot is het spel? Mijn pc kan namelijk elk moment uit elkaar vallen van zwerverachtigheid.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 02 Dec 2008, 18:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Euh zonder de Wratch of the lich king, is hij volgens mij al wel iets van 10GB. Inclusief alle patches. En die update is ook flink groot, dus ik zou maar rekenen op ong. 12GB

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 02 Dec 2008, 21:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

Euh zonder de Wratch of the lich king, is hij volgens mij al wel iets van 10GB. Inclusief alle patches. En die update is ook flink groot, dus ik zou maar rekenen op ong. 12GB

Ik zou hem denk ik wel kunnen draaien. Maar dat zou dan wel mijn beperkte schijfruimte nog beperkter maken. Nee, ik kies dan toch maar voor 12 gig muziek in plaats van een tijdrovende verslaving. Het is wel een vet spel maar geef mij maar Fallout 3 of Gears of War 2. Vette graphics, goede gameplay en niet al te verslavend

Pepio
Geplaatst op: 03 Dec 2008, 15:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Nou jippie, zeker weer 0 spelers?

Nee sorry, toch net iets meer

Pepio
Geplaatst op: 03 Dec 2008, 15:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Ik zou hem denk ik wel kunnen draaien. Maar dat zou dan wel mijn beperkte schijfruimte nog beperkter maken. Nee, ik kies dan toch maar voor 12 gig muziek in plaats van een tijdrovende verslaving. Het is wel een vet spel maar geef mij maar Fallout 3 of Gears of War 2. Vette graphics, goede gameplay en niet al te verslavend

Gewoon voor wow gaan . Is echt veel beter

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 03 Dec 2008, 16:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Pepio schreef:

[...]

Gewoon voor wow gaan . Is echt veel beter


Wat is er dan zo geweldig aan? Graphics zuigen, het vechten ziet er niet uit... Ik kan me voorstellen dat je het voor een paar maandjes leuk vindt, maar daarna toch niet meer?

Pepio
Geplaatst op: 13 Dec 2008, 00:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Wat is er dan zo geweldig aan? Graphics zuigen, het vechten ziet er niet uit... Ik kan me voorstellen dat je het voor een paar maandjes leuk vindt, maar daarna toch niet meer?

Het is vooral de omgang met alle mensen om je heen wat het zo leuk maakt.

Gerwin
aka "Thaan"
Geplaatst op: 13 Dec 2008, 00:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

-knip-

[Laatst bewerkt door Gerwin op woensdag 15 juni 2011, om 12:10]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 13 Dec 2008, 10:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

WAAROM WORDT DIT TOPIC STEEDS GEKICKED

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 13 Dec 2008, 12:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Pepio schreef:

[...]

Het is vooral de omgang met alle mensen om je heen wat het zo leuk maakt.


ja vooral het cyberschelden in al die gamen!!

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login