Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

.pls muziek tags aanpassen

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 25 Aug 2008, 10:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo allemaal,

Ik zou graag de muziek tags (title, author, image etc.) van een .pls aan willen passen.
Ik heb al een hoop programma's gebruikt maar deze werken alleen met mp3'tjes, wma's enz.

In winamp zit ook een tool waar je die tags mee zou kunnen veranderen maar daar wil het ook niet mee lukken.

Dus heeft iemand een idee?

Alvast bedankt.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 25 Aug 2008, 16:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

.pls is de extensie van een playlist?

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 25 Aug 2008, 18:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

.pls is de extensie van een playlist?

Jup.

Ik zal het even wat duidelijker uitleggen.
Ik heb dus een hoop radio streams (Caz, Q-music, Radio538 etc). Van elk station heb ik een .pls maar als ik die open dan krijg ik bij Title, Author enz (in winamp) de url van de stream. Nu wil ik op die plek bijv Title: Radio538 hebben ipv Title: http://stream01.qmusic.nl oid.
Ook wil ik op de plek waar je een album image ofzo kan toevoegen bijv het logo van het station hebben.

Nu heb ik op google gezocht naar "music tag editor" en meerdere varianten van die zoekwoorden maar dan krijg ik geen programma waar dit mee kan.

Misschien komt het omdat het een stream is en hij de title ed. van het internet afhaalt maar ik wil even zeker weten of het kan, en zoniet zou ik graag een manier willen weten dat ik streams af kan spelen (met winamp) die een zelf gedefinieerde title hebben.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login