Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Gears of War 2

Bert
is de shit
Geplaatst op: 28 Aug 2008, 18:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

*=Gears 2

Gears of war 2 is echt te über (tenminste dat vind ik) maar wat vind jij?

Gears 2 is het tweede deel uit de Gears of War trilogie het spel komt 7 november uit. Het is een third person shooter die waarbij je vecht tegen de locust dat zijn een soort mens/alien achtige beesten die onder de grond leven. ze komen uit de grond in zogenaamde emergence holes. Je bent in het spel marcus Fenix en je "red" samen met een paar ander gasten de wereld. Nou ja eigenlijk red je deze niet want de wereld is al bijna helemaal uitgestorven.

[Laatst bewerkt door Bert op zaterdag 30 augustus 2008, om 20:04]
Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 28 Aug 2008, 18:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Om nou voor elke game een topic te maken om je posts op te krikken lijkt me overbodig

Bert
is de shit
Geplaatst op: 28 Aug 2008, 19:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bjorg schreef:

Om nou voor elke game een topic te maken om je posts op te krikken lijkt me overbodig

ben ik ook niet van plan maar dit is gewoon het spel van 2008

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 28 Aug 2008, 20:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Komt het ook voor de PC?
In dat geval ga ik het wel kopen.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 28 Aug 2008, 21:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bjorg schreef:

Om nou voor elke game een topic te maken om je posts op te krikken lijkt me overbodig

LOL. Zijn er echt mensen die zo ver gaan? Oh, trouwens jouw bericht heeft je postcount ook opgekrikt, slim gedaan Bjorg. Nee, grapje. Ik denk niet dat veel mensen zo ver gaan om hun posts 'op te krikken.'. Ik tenminste niet. En Gears Of War 2 is uber.

Natuurlijk ga ik hem kopen! Ik vind bijna dat je daartoe verplicht bent als je een xbox hebt . Ik speel nog steeds regelmatig deel 1 uit de serie, en deel 2 wordt alleen maar een verbetering!

Bert
is de shit
Geplaatst op: 28 Aug 2008, 21:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Komt het ook voor de PC?
In dat geval ga ik het wel kopen.

de pc versie komt waarschijnlijk in 2009 dus of een xbox360 kopen of een tijdje wachten

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 28 Aug 2008, 21:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Is het dan al zeker dat er een pc versie komt? Ik geloof niet dat deel 1 echt een hit was op de pc.

Bert
is de shit
Geplaatst op: 28 Aug 2008, 21:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik weet het ook niet zeker maar ik denk dat hij in 2009 wel komt

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 29 Aug 2008, 08:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lijkt me niet 'het' spel van 2008 maar wel een vet spel dat zeker.
Ik kijk liever uit op Skate2

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 29 Aug 2008, 15:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bert schreef:

[...]

de pc versie komt waarschijnlijk in 2009 dus of een xbox360 kopen of een tijdje wachten


Dan doe ik liever gratis en download ik m in 2009 wel

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 29 Aug 2008, 15:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

xbox360?
dan niet

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 29 Aug 2008, 17:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

xbox360?
dan niet

Waarom niet? Heb je iets tegen de 360 of heb je er geen? Ik persoonlijk denk eigenlijk wel dat dit het spel van 2008 wordt. In iedergeval de shooter van 2008. Zonder twijfel. Of eigenlijk wel, want misschien is Call Of Duty 4 nog beter, maar dat vind ik niet, maar vele andere wel.

RobiN
Geplaatst op: 29 Aug 2008, 18:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bert schreef:

[...]

ben ik ook niet van plan maar dit is gewoon het spel van 2008

Voor een Xdoos-fanboy is het misschien het spel van 2008, maar zeker niet overall!

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 29 Aug 2008, 18:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

RobiN schreef:

[...]

Voor een Xdoos-fanboy is het misschien het spel van 2008, maar zeker niet overall!


\Een spel voor de WII is het iig niet

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 30 Aug 2008, 11:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

RobiN schreef:

[...]

Voor een Xdoos-fanboy is het misschien het spel van 2008, maar zeker niet overall!


Wat vind jij dan het beste spel dit jaar? Gears is gewoon meesterlijke gameplay.

BaXiess
Geplaatst op: 30 Aug 2008, 12:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

PS3 - Little Big Planet, dat wordt pas een meesterlijk spel, compleet nieuwe game play, super vette graphics. In gears of war zie ik gewoon weer een nieuwe shooter met wat extratjes

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 30 Aug 2008, 16:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bert schreef:

Gears 2 is het tweede deel uit de Gears of War trilogie het spel komt 11 november uit.

het komt 7 november uit.
Wel echt vet spel ga zeker wel kopen!

RobiN
Geplaatst op: 30 Aug 2008, 17:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

PS3 - Little Big Planet, dat wordt pas een meesterlijk spel, compleet nieuwe game play, super vette graphics. In gears of war zie ik gewoon weer een nieuwe shooter met wat extratjes

idd, en GOW overtreft COD4 sowieso niet. LittleBigPlanet en Resistance 2 worden pas écht meesterlijke games.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 30 Aug 2008, 18:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

RobiN schreef:

[...]

idd, en GOW overtreft COD4 sowieso niet. LittleBigPlanet en Resistance 2 worden pas écht meesterlijke games.


Ik vind Call of Duty niet echt zo vet. Gears is trouwens 'niet alweer een shooter met wat extra's'. Gears is de eerste in zijn soort, het coversysteem is uniek. De third-person view in combinatie met het bloed en de sensatie maakt het spel uniek. Het is zeker niet alweer een shooter. Little Big Planet wordt ook vet, dat ontken ik niet. Alleen lijkt het me nou ook weer niet zo vet als Gears. Maar ja, dit zijn allemaal meningen, er is in feite geen waarheid over 'welk spel het beste is'.

RobiN
Geplaatst op: 30 Aug 2008, 19:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Ik vind Call of Duty niet echt zo vet. Gears is trouwens 'niet alweer een shooter met wat extra's'. Gears is de eerste in zijn soort, het coversysteem is uniek. De third-person view in combinatie met het bloed en de sensatie maakt het spel uniek. Het is zeker niet alweer een shooter. Little Big Planet wordt ook vet, dat ontken ik niet. Alleen lijkt het me nou ook weer niet zo vet als Gears. Maar ja, dit zijn allemaal meningen, er is in feite geen waarheid over 'welk spel het beste is'.

idd, mensen vinden natuurlijk ook (bijna) altijd een game die op hun console uitkomt het beste, omdat je hem anders niet eens kunt spelen.

Bert
is de shit
Geplaatst op: 30 Aug 2008, 20:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rubis schreef:

[...]

het komt 7 november uit.
Wel echt vet spel ga zeker wel kopen!

oh ja sorry

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login