Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Vraag: XS News

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 06 Sep 2008, 17:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vraag over XS News, als je je hebt aangemeld voor die proefperiode (en ook je echte rekeningnummer hebt ingevuld) gaan ze daarna dan geld van je rekening afhalen?

Help mij aub.

Matt

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 06 Sep 2008, 18:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Leer lezen:

XS News schreef:
Iedere abonnee betaalt via een automatische incasso waardoor gelijk toegang verkregen wordt tot onze server. Per heden is het mogelijk om bij een abonnement een proefperiode te activeren. Iedereen kan hiermee (eenmalig) 5 dagen lang onze dienst geheel gratis uitproberen! Selecteer hiervoor 'PROEF' in het veld tijdsduur.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 06 Sep 2008, 18:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

Leer lezen:
[...]

Ja, nu weet ik niet of ik daarna er vanaf ben

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 06 Sep 2008, 18:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
Ja, nu weet ik niet of ik daarna er vanaf ben

Wat denk je zelf?

Ze laten je eerst 5 dagen gratis proberen en daarna zit je een jaar lang vast aan zo'n account...

Logisch nadenken blijkt tegenwoordig ook moeilijk te zijn.

Vul gewoon het cijfer 1 oid in bij rekening nummer, ze checken namelijk niet of het wel een goed nummer is. (spreekt uit ervaring)

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 06 Sep 2008, 19:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Christan schreef:

[...]
Wat denk je zelf?

Ze laten je eerst 5 dagen gratis proberen en daarna zit je een jaar lang vast aan zo'n account...

Logisch nadenken blijkt tegenwoordig ook moeilijk te zijn.

Vul gewoon het cijfer 1 oid in bij rekening nummer, ze checken namelijk niet of het wel een goed nummer is. (spreekt uit ervaring)

Maar ik had al het echte nummer ingevoerd dus dat betekent dat ik nu genaaid ben?

En ik had al geprobeerd om een ander nummer in te voeren maar dan kreeg ik toch een error.

[Laatst bewerkt door Matt op zaterdag 6 september 2008, om 19:48]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login