Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

fifa 09 probleem

Hihaho
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 16:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik heb de demo van fifa 09 gedownload alleen ik heb niet de goede grapichs ofzo.

dat is de foto of deze link : [url]http://img392.imageshack.us/my.php?image=fifa09qw7.png[/url]
weet iemand welke ik daar voor nodig heb? of heeft iemand een download link van de goede grapichs?

Paul
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 16:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je grafische kaart is niet goed, dat zegt dat ding. Weet je überhaupt wel wat voor grafische kaart je hebt? Zo niet, dan heb je gewoon een onboard bagger ding, helaas.

Hihaho
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 16:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

waar kan ik anders een nieuwedownloaden/kopen?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 16:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zowiezo het is kopen, niet downloaden.

Bij je lokale computerboer of bijv. hierr.

Deins niet terug voor een prijs hoger dan 100 a 150 euro, daar kun je (als de rest van je pc ook goed is) goed mee vooruit.

Hihaho
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 16:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

maar ik heb ook een keer gehad met een ander spel dat die grapics niet goed waren. maar toen had mijn vader iets gedownlaod ofzo en toen kon ik spelen...

Paul
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 18:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Drivers? We moeten wel weten wat voor grafische kaart je hebt.

Michael
Geplaatst op: 11 Sep 2008, 18:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Drivers? We moeten wel weten wat voor grafische kaart je hebt.

Als zijn vader al de drivers gedownload heeft.. & fifa 09 gaat nog niet.. dan ligt het aan de kaart natuurlijk..

Btw over een paar posts hierboven, € 100 - 150 .. Ik heb een Sapphire Radeon X300SE 256 Mb, das misschien niet het beste van het beste.. maar ik kan er NFS MW, COD4 enzovoort mee spelen, dus dat zijn al redelijke grote spellen die veel vereisen van je grafische kaart.. & ik heb die kaart gekocht voor een € 20.. was wel 2dehands maar ze wasnog maar 3 maand oud & gaat nog perfect.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login