Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

iPod Touch

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 16 Sep 2008, 16:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kersentaart schreef:

Moet je zelf weten, het hangt er vanaf wat je wilt. Je zult geen van beide spijt krijgen, maar als je veel trancemixen luistert, dan geoon Classic.

Muah twijfel nogsteeds, maar een vriend van me heeft de 80gb ipod. Dus ik ga morgen even bij hem kijken (de features zijn verder niet echt verschillend met 80gb en 120gb?)

Paul
Geplaatst op: 16 Sep 2008, 16:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

120 gb is voor jou echt overkill. En filmpjes kijken op zo'n klein rotscherm; nee. Bovendien kijk je meestal films met een aspect ratio met 16, of erger nog 2.41:1 waardoor je enorme zwarte balken krijgt. Ik raad het je sterk af als je filmpjes wilt kijken. Hoe dan ook, een Classic zou ik in jouw geval afraden. 120 gb krijg je nooit vol, en ik denk dat een 8gb Nano dan meer van toepassing is.

RobiN
Geplaatst op: 16 Sep 2008, 18:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik heb iPod Touch 8GB. Had hem net voor de january/update er was, maar dat heb ik opgelost door 2.0 op een gratis manier te krijgen.
Ik had hem gejailbreakt, maar was na 2 maanden vastgelopen, toen was 2.0 er ook al dus heb ik die er maar opgezet, want die apps zijn echt chill.
Dus zeker een aanrader.

Ik zou trouwens wel 16 of 32gig kopen, want ik heb m altijd volstaan, kies altijd wat ik op dat moment het meest luister om erop te zetten.

[Laatst bewerkt door RobiN op dinsdag 16 september 2008, om 18:49]
Jaapje
Geplaatst op: 16 Sep 2008, 18:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wij kunnen toch niet die keuze voor je maken? We hebben je geholpen met de voor en nadelen op een rijtje zetten, nu moet je zelf de keuze nog maken.

Succes

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 16 Sep 2008, 18:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

Wij kunnen toch niet die keuze voor je maken? We hebben je geholpen met de voor en nadelen op een rijtje zetten, nu moet je zelf de keuze nog maken.

Succes

Gewoon met die ervaringen van andere mensen kan ik best veel hoor

Alleen paul, ik denk dat ik 8gb toch wél gemakkelijk vol krijg daarom word de keuze nogal lastig

Maar ik denk dat mijn keuze nu naar de Classic uitgaat... (nog niet 100% xD)

--

Maar als ik gewoon even netjes mijn muziek uitzoek gaat het ook wel met 8gb, alleen weet ik niet of het Wi-Fi netwerk maken gemakkelijk is, en dan zoiezo beneden bereik hebben enzow.

[Laatst bewerkt door Bart op dinsdag 16 september 2008, om 19:03]
BaXiess
Geplaatst op: 16 Sep 2008, 19:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zeg neem een classic, ik heb er ook eentje en bevalt erg goed . lekker veel muziek films en podcasts erop dumpen. Interneten enzeuw doe je maar lekker met je laptop mobiel oid xD ipod koop je (vind ik dan) echt om het geheugen van zo'n ding en de muziek, en dan nu ook de films etc.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 16 Sep 2008, 19:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

Ik zeg neem een classic, ik heb er ook eentje en bevalt erg goed . lekker veel muziek films en podcasts erop dumpen. Interneten enzeuw doe je maar lekker met je laptop mobiel oid xD ipod koop je (vind ik dan) echt om het geheugen van zo'n ding en de muziek, en dan nu ook de films etc.

Ik zat ff wat filmpjes te kijken van Wi-Fi op de touch, en dat ziet er best gaaf uit

--

Alleen vind ik nergens hoe ik een WiFi netwerk kan opzetten, alleen boeken of dingen waarvoor ik te newb ben. Zou iemand me misschien meer uitleg kunnen geven ervoor?

[Laatst bewerkt door Bart op dinsdag 16 september 2008, om 19:40]
Maarten
Geplaatst op: 16 Sep 2008, 19:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Ik zat ff wat filmpjes te kijken van Wi-Fi op de touch, en dat ziet er best gaaf uit

--

Alleen vind ik nergens hoe ik een WiFi netwerk kan opzetten, alleen boeken of dingen waarvoor ik te newb ben. Zou iemand me misschien meer uitleg kunnen geven ervoor?


Koop een fucking router met draadloos internet functie, lees die handleiding goed door en klaar.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 16 Sep 2008, 20:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Koop een fucking router met draadloos internet functie, lees die handleiding goed door en klaar.

Ik heb een router, met draadloos internet functie. Maar onze wijze (thaan etc) zeiden dat je een wi-fi netwerk moest maken, en ik ben gewoon DOM in die dingen

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 16 Sep 2008, 20:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Ik heb een router, met draadloos internet functie. Maar onze wijze (thaan etc) zeiden dat je een wi-fi netwerk moest maken, en ik ben gewoon DOM in die dingen


Als er een antenne op zit zou hij in principe altijd al wi-fi moeten uitzenden, tenzij het uit staat .

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 16 Sep 2008, 20:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Als er een antenne op zit zou hij in principe altijd al wi-fi moeten uitzenden, tenzij het uit staat .

Cool

En hoe zit ut met wachtwoorden?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 16 Sep 2008, 20:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

En hoe zit ut met wachtwoorden?

Zit die er een op dan?
want da's vaak wel een probleempje XD.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 16 Sep 2008, 22:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]

Ik heb een router, met draadloos internet functie. Maar onze wijze (thaan etc) zeiden dat je een wi-fi netwerk moest maken, en ik ben gewoon DOM in die dingen


Draadloos internet is wifi. Daar kan het dus mee.

Maarten
Geplaatst op: 17 Sep 2008, 07:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Draadloos internet is wifi. Daar kan het dus mee.

Wou ik net zeggen. Maar het wachtwoord kun je gewoon invoeren als je het netwerk selecteert. No problem.

Kersentaart
Geplaatst op: 17 Sep 2008, 07:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Trouwens, bij de 8 GB heb je maar 7.2 GB over.

RobiN
Geplaatst op: 17 Sep 2008, 12:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kersentaart schreef:

Trouwens, bij de 8 GB heb je maar 7.2 GB over.

ja en als je 2.0 erop hebt, nog maar 7,08gig. dat is wel kut.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 17 Sep 2008, 14:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dus daarom ga ik denk ik 16gb kopen

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 17 Sep 2008, 18:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

Dus daarom ga ik denk ik 16gb kopen

Ik heb 3 films op mijn iPhone staan die ik allemaal vanuit DVD kwaliteit heb geconvert (Batman Returns, Iron Man, The Incredible Hulk) en ze nemen allemaal 700MB in. Heb zelf een 16 gig iPhone, maar heb hem eigelijk nooit voller dan 8 gig staan.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 17 Sep 2008, 18:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Ik heb 3 films op mijn iPhone staan die ik allemaal vanuit DVD kwaliteit heb geconvert (Batman Returns, Iron Man, The Incredible Hulk) en ze nemen allemaal 700MB in. Heb zelf een 16 gig iPhone, maar heb hem eigelijk nooit voller dan 8 gig staan.

Ik heb zelf de nieuwste iPod Nano (degene die al wel uit is, die met breedbeeld dus) daar zet ik geen muziek op die ik toch iedere keer weer opnieuw luister, zo behoudt ik ruimte op mijn iPod.

Wat ik doe:
Ik kies altijd iedere week 7 nieuwe podcasts uit (Tiesto's Clublife, ASOT, Dance department) Klaar is kees, elke keer weer nieuwe muziek en dan houdt je gewoon je iPod clean.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 17 Sep 2008, 18:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
Ik heb zelf de nieuwste iPod Nano (degene die al wel uit is, die met breedbeeld dus) daar zet ik geen muziek op die ik toch iedere keer weer opnieuw luister, zo behoudt ik ruimte op mijn iPod.

Wat ik doe:
Ik kies altijd iedere week 7 nieuwe podcasts uit (Tiesto's Clublife, ASOT, Dance department) Klaar is kees, elke keer weer nieuwe muziek en dan houdt je gewoon je iPod clean.


Das slim ja

Maar 16gb vind ik zoiezo fijn. Je krijgt het dubbele geheugen voor maar 60 euro extra.

Maarja, vrijdag komt de touch pas uit

En bij de dixons hier is het 1 grote zooi, 1 nieuwe nano en 1 nieuwe classic nog wat oude shuffles en oude touches

Hopelijk komt er dan vrijdag verandering in

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 17 Sep 2008, 19:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

[...]
Das slim ja

Maar 16gb vind ik zoiezo fijn. Je krijgt het dubbele geheugen voor maar 60 euro extra.

Maarja, vrijdag komt de touch pas uit

En bij de dixons hier is het 1 grote zooi, 1 nieuwe nano en 1 nieuwe classic nog wat oude shuffles en oude touches

Hopelijk komt er dan vrijdag verandering in

Zowiezo gewoon bij Apple kopen.

Maarten
Geplaatst op: 17 Sep 2008, 19:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...] Zowiezo gewoon bij Apple kopen.


Hoezo? Ik heb mijn iPod Touch toen dertijd voor 40 euro goedkoper bij de Dixons gekocht, in vergelijking met Apple of Bol.com.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 17 Sep 2008, 19:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Hoezo? Ik heb mijn iPod Touch toen dertijd voor 40 euro goedkoper bij de Dixons gekocht, in vergelijking met Apple of Bol.com.

Oh, dan zal dat wel alleen voor mij gelden Iemand die ik goed kende werkte er en dus kreeg ik korting

Paul
Geplaatst op: 17 Sep 2008, 20:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Ik heb 3 films op mijn iPhone staan die ik allemaal vanuit DVD kwaliteit heb geconvert (Batman Returns, Iron Man, The Incredible Hulk) en ze nemen allemaal 700MB in. Heb zelf een 16 gig iPhone, maar heb hem eigelijk nooit voller dan 8 gig staan.

Je bedoelt zeker Batman Begins? Goede film overigens, maar dat terzijde.
Ik denk dat ruimte niet zo'n probleem is als je af- en toe eens wat muziek eraf haalt die je toch helemaal zat bent. 16 GB is wel slim ja, met het oog op de toekomst. Voor hetzelfde geld maken er een paar no-lifers het mogelijk om HL 1 o.i.d op de iPod touch te kunnen spelen, en ja, dan gaat het geheugen gauw vol zitten. Al is 8 gb redelijk.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 18 Sep 2008, 20:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]

Je bedoelt zeker Batman Begins? Goede film overigens, maar dat terzijde.
Ik denk dat ruimte niet zo'n probleem is als je af- en toe eens wat muziek eraf haalt die je toch helemaal zat bent. 16 GB is wel slim ja, met het oog op de toekomst. Voor hetzelfde geld maken er een paar no-lifers het mogelijk om HL 1 o.i.d op de iPod touch te kunnen spelen, en ja, dan gaat het geheugen gauw vol zitten. Al is 8 gb redelijk.

Dankje ^^

MAAR DIE KK DIXONS HEEFT DE DATUM EEN WEEK VOORUIT GEZET, ALS HIJ DAN ER MORGEN NIET IN DE WINKEL STAAT GA IK AL DIE FCKING MEDEWERKERS UITSCHELDEN. Ja ik ben boos.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login