Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Stelling #04

Melvin
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 17:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als je 3 dingen kon wensen en het niet fake was en niet dat je kon wensen dat je altijd kon wensen,wat zou je dan wensen?

[Laatst bewerkt door Melvin op dinsdag 23 september 2008, om 17:12]
Johan
Ekte baaz.
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 17:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dat ik bij elke wens, 2 nieuwe wensen erbij krijg

Rian
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 17:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Godverredomme nu zijn er wel genoeg stellingen hoor, beter komt er saven.nl/kanslozestellingen oid.

Michael
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 17:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

Godverredomme nu zijn er wel genoeg stellingen hoor, beter komt er saven.nl/kanslozestellingen oid.

kansloze stellingen.. of een fylosofie pagina
dan begin ik met de eerste stelling : wat was eerst, de kip of het ei ?

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 17:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

Godverredomme nu zijn er wel genoeg stellingen hoor, beter komt er saven.nl/kanslozestellingen oid.

Nee, er moeten gewoon wat stellingen van niveau komen (reacties eveneens, maar dat terzijde).

BaXiess
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 17:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Michael schreef:

[...]
kansloze stellingen.. of een fylosofie pagina
dan begin ik met de eerste stelling : wat was eerst, de kip of het ei ?


het ei
Geld
Geluk
Liefde ??

Michael
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 17:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

[...]
het ei
Geld
Geluk
Liefde ??

maar een kip legt een ei .. dus zou je kunnen aannemen dat de kip eerst was.. maar een kip komt uit een ei..

Nu terug on-topic :
ik zou gewoon geluk wensen & die overige 2 wensen zou ik in reserve houden fzo

Rian
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 18:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Nee, er moeten gewoon wat stellingen van niveau komen (reacties eveneens, maar dat terzijde).

Een stelling van niveau is wel leuk, maar de hele sidebar vol word me een beetje te.

Kunnen we niet de wekelijkse iisys kwaliteits stelling krijgen ofzo?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 18:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik krijg elke gadget die ik wil.
Ik word stinkend rijk.
Ben gelukkig en gezond

BaXiess
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 18:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Michael schreef:

[...]
maar een kip legt een ei .. dus zou je kunnen aannemen dat de kip eerst was.. maar een kip komt uit een ei..

Nu terug on-topic :
ik zou gewoon geluk wensen & die overige 2 wensen zou ik in reserve houden fzo


nee want voor het uberhaupt al kippen bestonden legde andere beesten al eieren en als we het dan over kippen eiren gaan hebben is alsnog het ei eerst want een beest kan niet zomaar tijdens zijn leven veranderen in een kip en dan een ei leggen. Maar een vreemd beest dat lijkt op een kip kan wel degelijk een ei leggen waar genetisch net wat veranderingen in zitten zodat het een kip is die we deze dagen kennen

Melvin
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 18:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb idd wel een bagger stelling

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 19:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik blijf altijd bij Linda en Linda blijft altijd bij mij.
Financieel inorde
Gezond inorde

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 19:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wens 1: Geld
Wens 2: Geluk
Wens 3: Nog onbeperkt aantal wensen

Melvin
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 19:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

Wens 1: Geld
Wens 2: Geluk
Wens 3: Nog onbeperkt aantal wensen

Wat staat er nou?

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 19:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dat ik wens dat ik nog zoveel mag wensen als ik wil en die wensen ook uitkomen ensow ,, ,, ,,

Melvin
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 19:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

Dat ik wens dat ik nog zoveel mag wensen als ik wil en die wensen ook uitkomen ensow ,, ,, ,,

En wat staat er in de topicstart?

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 20:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

[...]

Een stelling van niveau is wel leuk, maar de hele sidebar vol word me een beetje te.

Kunnen we niet de wekelijkse iisys kwaliteits stelling krijgen ofzo?


Dat was mijn plan dus Maar telkens volgt iemand anders direct met een andere stelling. Niks mis mee natuurlijk, maar dan moet t wel een stelling van niveau zijn.

En ik beloof niet dat mijne dat altijd zijn, maar ik probeer wel wat pakkends te verzinnen.

BaXiess schreef:

[...]
nee want voor het uberhaupt al kippen bestonden legde andere beesten al eieren en als we het dan over kippen eiren gaan hebben is alsnog het ei eerst want een beest kan niet zomaar tijdens zijn leven veranderen in een kip en dan een ei leggen. Maar een vreemd beest dat lijkt op een kip kan wel degelijk een ei leggen waar genetisch net wat veranderingen in zitten zodat het een kip is die we deze dagen kennen

Aah dus je hebt mijn lesje onthouden

BaXiess
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 21:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Aah dus je hebt mijn lesje onthouden

haha wist niet dat ik dat van jou had

Santi
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 21:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

[...]
nee want voor het uberhaupt al kippen bestonden legde andere beesten al eieren en als we het dan over kippen eiren gaan hebben is alsnog het ei eerst want een beest kan niet zomaar tijdens zijn leven veranderen in een kip en dan een ei leggen. Maar een vreemd beest dat lijkt op een kip kan wel degelijk een ei leggen waar genetisch net wat veranderingen in zitten zodat het een kip is die we deze dagen kennen

nou.. als we het over kippen eieren gaan hebben..
stel dat er een beest was.. dat is in de loop van de tijd een beetje tot kip gevormd.. en net voordat het echt een kip was legde het een ei, dan heb je dat kippetje wat uit dat ei komt als echte kip, door de evolutie, maar dan is er dus nog geen kip, en dus ook geen kippenei, dan krijg je dus dat kippetje (wat wel helemaal een kip is) en dan heb je dus een kip en die legt/ligt een kippenei

conclusie: de kip was eerder dan het kippenei, in mijn theorie.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 23 Sep 2008, 21:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Santi schreef:

[...]
nou.. als we het over kippen eieren gaan hebben..
stel dat er een beest was.. dat is in de loop van de tijd een beetje tot kip gevormd.. en net voordat het echt een kip was legde het een ei, dan heb je dat kippetje wat uit dat ei komt als echte kip, door de evolutie, maar dan is er dus nog geen kip, en dus ook geen kippenei, dan krijg je dus dat kippetje (wat wel helemaal een kip is) en dan heb je dus een kip en die legt/ligt een kippenei

conclusie: de kip was eerder dan het kippenei, in mijn theorie.


Nu je het er zo over hebt.. Het gaat over een ei, niet over een kippenei. Dus sowieso is er als eerste het ei, omdat de kip niet de enige diersoort is die een ei legt. Maarja, dat is natuurlijk een te flauw antwoord.

Maarten
Geplaatst op: 24 Sep 2008, 06:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

dat robertenzo dood gaat.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 24 Sep 2008, 07:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

dat robertenzo dood gaat.

Je hebt er nog 2

Melvin
Geplaatst op: 24 Sep 2008, 15:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik vind dit eigenlijk GEEN kwaliteit topic maar ik heb wel meer baggertopics gezien dan deze bijv over habbo retros

Michael
Geplaatst op: 24 Sep 2008, 17:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

[...]
nee want voor het uberhaupt al kippen bestonden legde andere beesten al eieren en als we het dan over kippen eiren gaan hebben is alsnog het ei eerst want een beest kan niet zomaar tijdens zijn leven veranderen in een kip en dan een ei leggen. Maar een vreemd beest dat lijkt op een kip kan wel degelijk een ei leggen waar genetisch net wat veranderingen in zitten zodat het een kip is die we deze dagen kennen

iets te ingewikkeld

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 24 Sep 2008, 21:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tja. Uit ethische overwegingen zou ik allereerst maar eens vrede op aarde wensen. Vervolgens dat iedereen gelukkig zou zijn. En dan nog een goede uitrusting zodat ik me hobby als dj wat kan uitwerken.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login