Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Onderwerpen...

QnB
Geplaatst op: 24 Sep 2008, 19:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey,

Wat zijn de laatste tijd de favoriete onderwerpen om een liedje/webiste/blog/forum/enz. over te starten?

Bedankt voor jullie commentaar!
Het is voor een opdracht voor school.

Lataa,
QnB

Santi
Geplaatst op: 24 Sep 2008, 20:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
stfu of wou je ban?

uhmm.. van die "jongeren lounge" shit

Saven
admin
Geplaatst op: 24 Sep 2008, 20:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

nee niet te wannabe.
tegewoordig ook zo'n ander pauper site wat eerst grandpix (die site die wannabe saven.nl was) ofzo was die hebben nu ook in hun slogan iets dat het een lounge ding is ofzo.

niet dat ik het alleenrecht daarop heb, maargoed is wel kansloos verzin zelf eens iets origineels

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 24 Sep 2008, 21:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik maak altijd nummers (met FL) over de kutmensen die op school rond lopen. Want er zijn gewoon teveel mensen die mijn aggressie oproepen en die moet ik kwijt .

Melvin
Geplaatst op: 24 Sep 2008, 21:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Over het weer wordt zowiezo wel in real life het meeste over gesproken

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 24 Sep 2008, 22:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Ik maak altijd nummers (met FL) over de kutmensen die op school rond lopen. Want er zijn gewoon teveel mensen die mijn aggressie oproepen en die moet ik kwijt .

En wat let je op die mensen dat recht in hun gezicht te zeggen zodat je dat niet thuis op je zolderkamertje achter je computer die agressie weg hoeft te werken?

Uniqe
Geplaatst op: 24 Sep 2008, 23:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Ik maak altijd nummers (met FL) over de kutmensen die op school rond lopen. Want er zijn gewoon teveel mensen die mijn aggressie oproepen en die moet ik kwijt .

weer zo een type dat eerst begint met nummers maken dan youtube schietoefeningen en dan ze school overhoop schiet.

onderwerpen: je leven simpel zat daar weet je het meeste van en kan je het meeste over schrijven

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 25 Sep 2008, 17:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

haha. Ik ben geen geflipte maniak ofzo. het is gewoon dat ik liever niet meteen door de hele school gehaat wordt en dat ik aggresieve muziek maak/luister dan dat de hele school me haat. Oh en trouwens hebben jullie me youtube filmpje al gezien met schietoefeningen?

Sh1ver
Geplaatst op: 25 Sep 2008, 17:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nee post de link nog eens, ben hem kwijt. Maar jij hebt toch geen 6 jaar derover gedaan hoop ik.

Oja, en denk eraan, jezelf in de kop schieten brengt je niet bij allah

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login