Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Sony vegas

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 28 Sep 2008, 17:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo.
In Windows Movie Maker heb je zo'n makkelijke splits functie en knippen enz.
Wat is de makkelijkste manier om in Sony Vegas (versie 9) te splitsen?

Bedankt.

Maarten
Geplaatst op: 28 Sep 2008, 20:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

[url]http://www.gtaforum.nl/index.php?s=aebcd875eb9b31f37560a7932e16cc7c&showtopic=49731&pid=1123158&st=0&#entry1123158[/url]

1ste tutorial lijkt me goed zat.

Maar waarom doe je moeilijk met Sony Vegas als je met WMM het makkelijker kan.

[Laatst bewerkt door Maarten op zondag 28 september 2008, om 20:34]
BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 29 Sep 2008, 16:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

Maar waarom doe je moeilijk met Sony Vegas als je met WMM het makkelijker kan.


Omdat WMM verrekte zwerver software is.

Melvin
Geplaatst op: 29 Sep 2008, 16:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Omdat WMM verrekte zwerver software is.

Hoezo dat
Als je er goed mee om kunt gaan valt het nog best mee

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 29 Sep 2008, 19:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nah, het is beperkt en loopt vaak vast (oke, dat ligt ook voor zo'n 80% aan me pc , maar ik ken mensen die uber-pc hebben waarbij het ook nog steeds vastloopt) en er zijn echt veel en veel fijnere programmas op de markt. Geloof me, als je vijf uur bezig bent met een film te editen en hij crasht op het laatst en je bent vergeten op te slaan zweer je jezelf om dat vertiefde rot programma nooit meer te gebruiken . Maar ik moet wel toegeven dat het gebruiksvriendelijk is.

Melvin
Geplaatst op: 30 Sep 2008, 09:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Nah, het is beperkt en loopt vaak vast (oke, dat ligt ook voor zo'n 80% aan me pc , maar ik ken mensen die uber-pc hebben waarbij het ook nog steeds vastloopt) en er zijn echt veel en veel fijnere programmas op de markt. Geloof me, als je vijf uur bezig bent met een film te editen en hij crasht op het laatst en je bent vergeten op te slaan zweer je jezelf om dat vertiefde rot programma nooit meer te gebruiken . Maar ik moet wel toegeven dat het gebruiksvriendelijk is.

Maar hij heeft het alleen nog maar over knippen niet over bewerken dus met WMM kan je goed knippen en bij mij is WMM nog NOOIT vastgelopen.Maar ik vind adobe dinges toch wel beter

Stfn
1th
Geplaatst op: 30 Sep 2008, 13:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Nah, het is beperkt en loopt vaak vast (oke, dat ligt ook voor zo'n 80% aan me pc , maar ik ken mensen die uber-pc hebben waarbij het ook nog steeds vastloopt) en er zijn echt veel en veel fijnere programmas op de markt. Geloof me, als je vijf uur bezig bent met een film te editen en hij crasht op het laatst en je bent vergeten op te slaan zweer je jezelf om dat vertiefde rot programma nooit meer te gebruiken . Maar ik moet wel toegeven dat het gebruiksvriendelijk is.

Zo zijn computers je kunt nooit helemaal vertrouwen. Maar ze worden zo goed mogelijk gemaakt. Zoek jij maar eens een computer die nooit vast loopt/crasht

Maarten
Geplaatst op: 30 Sep 2008, 18:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

[...]
Zo zijn computers je kunt nooit helemaal vertrouwen. Maar ze worden zo goed mogelijk gemaakt. Zoek jij maar eens een computer die nooit vast loopt/crasht

*Wacht op een Apple Fanboy die schreeuwt: "MAC!!"*

[Laatst bewerkt door Maarten op dinsdag 30 september 2008, om 18:31]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 30 Sep 2008, 18:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Nah, het is beperkt en loopt vaak vast (oke, dat ligt ook voor zo'n 80% aan me pc , maar ik ken mensen die uber-pc hebben waarbij het ook nog steeds vastloopt) en er zijn echt veel en veel fijnere programmas op de markt. Geloof me, als je vijf uur bezig bent met een film te editen en hij crasht op het laatst en je bent vergeten op te slaan zweer je jezelf om dat vertiefde rot programma nooit meer te gebruiken . Maar ik moet wel toegeven dat het gebruiksvriendelijk is.

Dat is dan toch je eigen schuld, dat je het niet opslaat? Denk jij dan Sony Vegas niet crasht? Grappenmaker.

WMM is gewoon veel meer basic dan Sony Vegas. Betekent niet dat het instabieler is.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 30 Sep 2008, 18:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Dat is dan toch je eigen schuld, dat je het niet opslaat? Denk jij dan Sony Vegas niet crasht? Grappenmaker.

WMM is gewoon veel meer basic dan Sony Vegas. Betekent niet dat het instabieler is.


Basic en daarom is het veel gebruikt, en je kan er van die standaard effectjes mee doen. Met Vegas kun je meer en daarom gebruik ik Vegas, ik zoek alleen nog een makkelijke functie om je clips te splitsen.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 30 Sep 2008, 21:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Toch zou ik WMM niet aanraden als je echt wilt gaan editen. Iets in tweeen knippen, oke, dat gaat nog. Het is gebruiksvriendelijk, maar iedereen die er langer mee bezig is hoor ik klagen. En dan heb ik niet over pc-noobs zoals ik, maar over de wat meer ervaren pro's.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login