Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Drugs LSD/Wiet

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 20:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bier trekt mij ook niet erg aan. Tja, natuurlijk zal ik als ik zestien ben wel eens een pilsje drinken, maar ik ga niet voor me lol 'leren drinken'. Alcohol is niet echt gezond als het te veel drinkt en voor mijn plezier mezelf zat zuipen tot ik kots... Nah, dat kan je wel vergeten.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 20:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Okey, maar daar krijg je geen hersenschade van. Teveel blowen kan dat wel veroorzaken. Wiet lijkt mij trouwens wel de eerste drug die ik uberhaubpt zou proberen. Maar zoals ik al zei; ik rook niet. Dus lijkt het me best wel kut om de eerste joint meteen half te stikken. Een pilletje op een groot feest zal ik misschien ook ooit nog wel proberen, maar dan alleen als ik zeker weet dat de pil goed is.

Ye, maar van teveel hamburgers (of elk ander voedsel) is ook niet goed voor je. Of je er nou hersenschade of hartproblemen mee krijgt, het is allemaal slecht voor je als je er te veel van neemt.
Dat je nooit gerookt hebt boeit niet, respect voor dat, en dat hoesten valt wel mee. Als je het al krijgt is het alleen op het begin, maar neem sowieso wat te drinken mee en wat te eten is soms ook wel fijn.
Timm schreef:

[...]
Dan zijn ze misschien niet duur, maar dan zijn ze:

1: slegt
2: vies
3: ze koste (misschien wenig, maar tog iets) geld

waarom in godsnaam

als je denkt datje stoer bent als je het gebruikt:

je bent dan kk dom en respecteert je eigen leven niet en dat van je portemonnee


Hey, dude, goede beargumentatie! Ik heb echt respect voor je dat je zoals al gezegd op de uitspraken van de media af gaat en niets leest van verstandige mensen die het gebruiken.
Zo ga je echt een gelukkig leven krijgen. Volg de media.
Tadnecty schreef:

[...]

Toen ik jouw post zag in het "mijn eerste mixtape" topic zag ik meteen dat je een stoner was Je begon nl. over DnB te praten Nja, twas ook een beetje een gokje, maar ik had 95 procent kans...


Dus als je D&B luisterd betekent dat dat je een stoner bent ?
Die moet ik onthouden

Tadnecty
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 21:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dus als je D&B luisterd betekent dat dat je een stoner bent ?
Die moet ik onthouden

Zoals ik al eens zei lees ik veel op het wietforum. Zo'n beetje iedereen daar luistert naar DnB, dus toen ik die post zag dacht ik er meteen aan

@ BorisSoad: ik leg een wed dat je na een tijdje, als het bier je goed begint te smaken of als je iets anders alcoholisch gaat drinken dat je vanzelf een keer te ver gaat. Helaas werkt alcohol zo, dat je alle slechte dingen vergeet. Daarom ga je de volgende keer makkelijker de fout in. Zeker als je een beetje een gespannen bent is alcohol een fijne ontsnappingsroute.

Makkelijkste is dus om eerst met wat cola te beginnen en dan iets later nog wat bier en dan steeds wat cola er tussendoor.

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 21:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Timm, jij weet niet waar je over praat.

Meer heb ik er niet over te zeggen, en meer woorden ga ik er ook niet aan vuil maken.

[Laatst bewerkt door Dharion op woensdag 1 oktober 2008, om 21:14]
Wouter
D O double G
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 21:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nog nooit drugs gebruikt, dus kan er ook niet over oordelen.

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 21:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

oude wijze issyys, vertel mij dan wat er niet klopt aan de mediaverhalen en waarom drugs WEL goed voor je zijn?

KoiSashuu
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 21:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

Nee alcohol is ook:

1: goor
2: slegt voor je
3: kost geld (meer dan cola )
4: je wordt er dronken van en krijgt kater ensow als je veel neemt

en neej ik ben niet arm

Alcohol is niet 'goor'
Ik drink het niet iedere week, maar af en toe.
Sommige dranken zijn best lekker.

En het leven kost nu eenmaal geld,
Daar kun je niets aan doen.
En punt 4 klopt niet. Je wordt dronken als je te veel neemt, en je krijgt een kater als je dronken bent geworden.

Stfn
1th
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 21:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

oude wijze issyys, vertel mij dan wat er niet klopt aan de mediaverhalen en waarom drugs WEL goed voor je zijn?

Niemand heeft gezegd dat het goed was. Maar wat iisys denk ik bedoelt is dat de media er altijd wel slechte publiciteit over maakt waardoor heel veel mensen denken dat ze niet met dat soort mensen in aanraking moeten komen en dat het allemaal slecht is. Terwijl mensen die het gebruiken dood normaal kunnen zijn. En ja er zijn ook verslaafden maar dat heb je met roken, alcohol en gokken ook.

BaXiess
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 22:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

haha in mijn klas ook al, de eerste dag in mijn nieuwe klas en mensen wisten gelijk dat ik de stoner van de klas ben XD ik snap echt niet waarom ik vind niet dat ik doe als een stoner ofzow. Ik smoke alleen maar XD

Sure het is gezonder om te leven zonder drugs en alchohol. Maar drugs kunnen wel je leven soms een stuk leuker maken. Want zo relaxt zijn, alles zo grappig vinden, zulke spacende dingen zien, dat kan niet zonder drugs (of je bent psychish niet helemaal in orde). Je kan wel zuinig op je leven gaan zijn, maar wat heb je daar aan als je leven harstikke saai is? Durf te leven!

en nu je dat zegt over DnB, ik ken inderdaad wel veel stoners die DnB helemaal te wauw vinden Had alleen zelf die link nog nooit gelegd

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 22:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

oude wijze issyys, vertel mij dan wat er niet klopt aan de mediaverhalen en waarom drugs WEL goed voor je zijn?

Ik zeg niet dat de mediaverhalen niet kloppen. Wat ik bedoel is dat de media je laten denken dat ALLE drugs ALTIJD slecht is, en dat het zien, ruiken, voelen, proeven, whtrvr, ALTIJD slecht is en van de duivel is ed. Dat is niet zo. Ja, sommige drugs idd wel, sommige stevige harddrugs zijn moeilijk van af te komen. Maar het is alleen slecht als je er onverstandig mee om gaat. Dat zeggen de media er niet bij, omdat meer mensen het gaan proberen, en er veel mensen die het 'niet aankunnen' en hun leven er mee vergooien. Veel mensen die er dus onverstandig mee om gaan. Maar het punt is nu dus.. Dat je het zelf in de hand hebt. Als je er niet 'sterk' genoeg voor bent moet je het idd niet herhaaldelijk gebruiken.
Hetzelfde met hamburgers. Als je het zó lekker vind dat je maar niet kan stoppen, ja, dan ben je er niet 'sterk' genoeg voor.
Op het eerste gezicht een slechte vergelijking, maar het punt is dat het allemaal gaat om hoe JIJ er mee omgaat.

Tadnecty, back me up.

Stfn schreef:

[...]
Niemand heeft gezegd dat het goed was. Maar wat iisys denk ik bedoelt is dat de media er altijd wel slechte publiciteit over maakt waardoor heel veel mensen denken dat ze niet met dat soort mensen in aanraking moeten komen en dat het allemaal slecht is. Terwijl mensen die het gebruiken dood normaal kunnen zijn. En ja er zijn ook verslaafden maar dat heb je met roken, alcohol en gokken ook.

Idd, het is niet goed, mits je het onverstandig gebruikt. Te veel wiet? Hersenschade. Te veel hamburgers? Hartschade (ed).

Ja, ik blijf maar terugkomen op die hamburgers, maar het gaat om het punt van te veel is altijd slecht en overal waar je onverstandig mee omgaat is slecht.
En ja, met drugs is er een vergrote kans op onverstandig gebruik, maar dan ben je er dus zelf te zwak voor.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 07:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

RobiN schreef:

[...]

dus jij eet ook nooit bij de McDonalds of Burger King, want dat is net zo slecht voor je. Het is pas echt slecht als je het regelmatig doet, bv. paar keer in de week.


Idd daar eet ik ook nooit

BaXiess
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 11:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Idd daar eet ik ook nooit

Owned XD

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 13:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

KoiSashuu schreef:

Heeft er iemand hier wel eens LSD, wiet of andere hallucinerende middelen gebruikt?
Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt?

Hoe een 'trip' in zijn werk gaat,
Ben je gewoon bewust van alles als je aan het trippen bent,
etc.

Ik ben gewoon nieuwsgierig enzo,
Lijkt mij wel stoer om eens zo'n trip mee te maken


GO FUCKING GOOGLE IT!

kenker man, ga naar een drugsforum zielig kneusje.

Tadnecty
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 15:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

oude wijze issyys, vertel mij dan wat er niet klopt aan de mediaverhalen en waarom drugs WEL goed voor je zijn?

Dat zal tadnecty hier nu even doen, maar lees alleen verder als je ook even open staat voor een andere mening.

Ten eerste even de definitie van "drug" :

Drugs (ook wel: verdovend middel, bedwelmingsmiddel, narcoticum, roesmiddel, geestverruimend middel of droog/droge) is een verzamelnaam voor geneesmiddelen en genotsmiddelen die een meer of minder drogerende (verdovende en/of opwekkende) werking hebben

Onder drug verstaan we dus ook de bekende paracetamolletjes.
Kijk naar het Engels: Een apotheek heet daar een "drug store"

Om even met een leuk voorbeeld te komen: Coca Cola
Iedereen kent de mythen van Coca Cola, maar er zijn een paar onbekende feiten.

In Coca Cola zitten Cocabladeren. Deze bladeren bevatten veel alkaloiden als Cocaine etc. Hier maken ze dus ook cocaïne van. Het blad is echter supergezond! 200 gram bladeren bevatten meer goede voedingsstoffen dan een liter melk. Je krijgt er stralend witte tanden van en een flinke dosis energie. Het gaat de hoogteziekte tegen in de bergen en geeft je een opgewekt gevoel. Het blad wordt bijvoorbeeld veel in Peru gebruikt voor die doeleinden en je krijgt bij aankomst in de Andes (dacht ik) ook vaak een kopje Coca Maté. Denk nu niet dat je high wordt van cola-drinken want ze gebruiken nu een cocaine-loze variant. En ten tweede heb je 2.5 kilo bladeren nodig om 1 gram cocaine te maken en zit er maar 2 gram per liter in.

Dan rest er nog wel de kola-noot. Een entheogene noot met een stimulerende werking. Denk je, dat is niet zo erg, maar het is toch lekker wel een Smartdrug.
Dan rest er nog de caffeïne, waar ik geen woorden aan besteed. Maar begrijp wel dat dit ook een drug is (zie defenitie "drug".

Nu even de wiet. Denk je dat de hennepplant alleen voor problemen zorgt? Lees dan dit even (9 kleine bladzijdes): Klik
Dit is dus de geschiedenis van de hennepplant. Hieruit kun je afleiden dat een geweldig nuttige plant (medicijn, genotmiddel, industrie) verworpen is tot een onkruid in het oog van de onwetende mensen. Dat kwam alleen doordat de olie- en katoen-industrie te lijden hadden onder het nut van deze goedkope plant. Vervolgens kwam de media, die het idee verspreidde onder de bevolking. Zo kan je dus heel gemakkelijk via de media een bepaalde opvatting implementeren in de bevolking.

Even een plaatje tussendoor:

Gebaseerd op lichamelijke en geestelijke verslaving/verwoesting. Niet beïnvloed door media, maar door neutrale onderzoeken.

Later meer over de paddo en het komende verbod van minister Klink, wat ook nergens op slaat.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 15:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

[...]
Owned XD

Het is wel zo.
Ik vind het maar vieze vette zooi daar

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 16:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Het is wel zo.
Ik vind het maar vieze vette zooi daar

Jaja, maar ik hoop dat je z'n punt snapt. Reageer nou ook nog eens op de reacties van Tadnecty en mij.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 17:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

[...]
GO FUCKING GOOGLE IT!

kenker man, ga naar een drugsforum zielig kneusje.


Doe rustig man. Het is toch ook een mogelijkheid om even de meningen van anderen te horen over dit onderwerp?

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 17:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

[...]
GO FUCKING GOOGLE IT!

kenker man, ga naar een drugsforum zielig kneusje.


Kunnen we over elk onderwerp wel iemand doorsturen naar een ander forum.

Joepel
HE IS BACK!
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 18:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

[...]
GO FUCKING GOOGLE IT!

kenker man, ga naar een drugsforum zielig kneusje.


tief toch op

Rian
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 19:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Joepel schreef:

[...]
tief toch op

Tief zelf op

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 20:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Jaja, maar ik hoop dat je z'n punt snapt. Reageer nou ook nog eens op de reacties van Tadnecty en mij.

Heb ik al gedaan op jou reageren.
En dan?
Voel je je dan beter ofzo?

Melvin
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 21:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Heb ik al gedaan op jou reageren.
En dan?
Voel je je dan beter ofzo?

Owned xD

Hihaho
Geplaatst op: 03 Oct 2008, 07:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

gewoon niet aan beginnen!

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 03 Oct 2008, 18:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Artofdead schreef:

[...]
Heb ik al gedaan op jou reageren.
En dan?
Voel je je dan beter ofzo?

Wtf is jouw probleem? Wat heb ik opeens gedaan? Jou ervan proberen te overtuigen dat drugs niet gelijk staat aan slecht?
Tadnecty en ik postten hele verhalen en jij reageerde daar niet op. Als jij er niet over wilt discussiëren (en misschien niet openstaat voor een andere mening?) meldt het dan ff, dan hoef ik ook niet zo'n verhaal te typen.

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 03 Oct 2008, 19:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Joepel schreef:

[...]
tief toch op

Knuppel, jij krijgt een neqshot. De TS is een idioot.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login