Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Windows Gebruikers

QnB
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 20:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heey,

Mijn vrienden zitten vaak op mijn computer. Maar ik wil ze een eigen account geven. Heel simpel allemaal. Alleen het kost wel veel ruimte. Onnodige ruimte, omdat ze alleen maar MSN'n en Internetten. Toch wil ik dat ze een eigen account hebben. Weet iemand hoe ik gebruiker account's kan maken zonder eigen document mappen en blablabla aan te maken? En ook zo, dat ze allemaal het zelfde thema (Mijn thema) hebben enz.? Zou het ook het zelfde kunnen als bij mij op school? Want daar maakt iedereen gebruik van een harde schijf in het netwerk. En niet van ruimte op de PC.

Bedankt!!!

[Laatst bewerkt door QnB op donderdag 2 oktober 2008, om 20:22]
Robertenzo
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 21:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

misschien is een gastaccount makkelijk.
dan hebben ze dat voor internetten en msnen...

Michael
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 22:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Of doe ( zoals bij mij op school, is natuurlijk wel voor 1200 leerlingen..) & maak een server aan, intranet enzo

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 23:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Volgens mij valt het best wel mee hoeveel ruimte het aan kost. Ik heb hiervoor een gastaccount aangemaakt. Maar ja, dan weet ik ook weer niet echt veel van pc's af.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 03 Oct 2008, 00:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat een bullshit, een account voor je vrienden op jouw PC. Maargoed, dat is mijn mening.

De gastaccount is hier inderdaad uitermate geschikt voor. Kost je ook geen ruimte oid, want die bestaat toch al, hij staat hoogstens niet ingeschakeld.

Ruttie
Heeft gesproken.
Geplaatst op: 03 Oct 2008, 07:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Een Gast account is dan het handigst, maar wat een bullshit dat je je vrienden niet op jou account laat zitten. Vertrouw je ze niet ofzo?

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login