Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

iPod kleine filmpjes

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 18:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mijn vraag was: heeft hier iemand nog wat leuke filmpjes (mp4 dacht ik voor iPod) liggen, waarvan je een download link hebt?

Ik vind SouthPark en HappyTreeFriends altijd wel grappig

Dus niet complete SouthPark episodes ofzo, meer die korte filmpjes van HTF.

Maarja, t'zal leuk zijn als iemand zulke filmpjes nog heeft liggen

Bart.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 18:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kud
En nog iets maar dat ben ik nu kwijt.

BaXiess
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 18:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

kijk in de itunes store naar podcasts, automatisch nieuwe filmpje van bijvoorbeeld happy tree friends op je ipod

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 18:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Daarom zei ik bijvoorbeeld, ik aas meer op SouthPark

Frenk, heb je dan ook een download link zoals ik in mijn 1e topic had gezegt ?

En Bas, er zijn helaas nog maar weinig VideoPodcast En dus ook nog maar 2 HappyTreeFriends filmpjes

[Laatst bewerkt door Bart op woensdag 15 oktober 2008, om 18:27]
BaXiess
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 18:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik heb een stuk of 50 happytreefriends podcast filmpjes? en dan heb ik nog niet eens de oudere erbij gedownload Als je echt graag southpark wilt ( wat trouwens niet korte filmpjes zijn) dan zal je met torrents oid ze moeten downloaden. Met mazzel vind je mp4 maar waarschijnlijk avi. Moet je dat omzetten

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 18:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dat snap ik ook nog wel.

Maar bas, als ik naar Podcast -> VideoPodcast -> Komedie -> Happy Tree Friends, dan zie ik 2 filmpjes, waarvan er maar 1 doet.

Waar zie jij er meer dan 50?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 18:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Klik
Kies links een short, kopieer URL, download met youtube downloader, converten en op je iPod zetten

BaXiess
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 19:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

Dat snap ik ook nog wel.

Maar bas, als ik naar Podcast -> VideoPodcast -> Komedie -> Happy Tree Friends, dan zie ik 2 filmpjes, waarvan er maar 1 doet.

Waar zie jij er meer dan 50?


een podcast is niet 1 filmpje maar een soort rssfeeds die constant geupdate wordt met nieuwe filmpjes. Dus als je een werkend podcast toevoegd aan je itunes dan kan je daarheen en dan staan daar een aantal filmpje met gewoon lettertype en daaronder als het goed is een aantal in een wat lichtere grijze kleur. die heb je nog niet gedownload maar die kan je makkelijk binnenhalen. Als je die grijze titels van de filmpjes hebt gevonden moet je er makkelijk zelf achter kunnen komen hoe je ze download

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 19:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

[...]
een podcast is niet 1 filmpje maar een soort rssfeeds die constant geupdate wordt met nieuwe filmpjes. Dus als je een werkend podcast toevoegd aan je itunes dan kan je daarheen en dan staan daar een aantal filmpje met gewoon lettertype en daaronder als het goed is een aantal in een wat lichtere grijze kleur. die heb je nog niet gedownload maar die kan je makkelijk binnenhalen. Als je die grijze titels van de filmpjes hebt gevonden moet je er makkelijk zelf achter kunnen komen hoe je ze download

Ehh.. Maar ik heb er toch echt 1.

Snap er eigelijk niet veel van. Een Muziek Podcast is er namelijk wél 1. En dan staan er heel veel onder elkaar

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 21:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Een podcast is hetzelfde als een RSS-feed, maar ipv dat de feed wordt geupdate met nieuwsberichten wordt hij geupdate met een video of audio bestand.

Ga in je iTunes store naar podcasts, klik op een podcast, en onder het schermpje waar je alle informatie erover vind (inclusief de 'abboneren' oid knop) vind je een lijst met alle afleveringen.

Oh, en kijk ook nog even op PodTropolis.com.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 22:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Een podcast is hetzelfde als een RSS-feed, maar ipv dat de feed wordt geupdate met nieuwsberichten wordt hij geupdate met een video of audio bestand.

Ga in je iTunes store naar podcasts, klik op een podcast, en onder het schermpje waar je alle informatie erover vind (inclusief de 'abboneren' oid knop) vind je een lijst met alle afleveringen.

Oh, en kijk ook nog even op PodTropolis.com.

In die lijst staan er dus maar 2

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 22:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

kijk in de itunes store naar podcasts, automatisch nieuwe filmpje van bijvoorbeeld happy tree friends op je ipod

Happy Tree Friends inderdaad, moet je de Kapow! HTF nemen die zijn echt blij ^^

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 15 Oct 2008, 22:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

oja, iisys die site heeft wel vette films maar er zal wel geen nl ondertitels bij zitten? (is een vraag )

Naja, iemand nog meer leuke filmpjes die je op je iPod of MP3 bekijkt?

[Laatst bewerkt door Bart op donderdag 16 oktober 2008, om 11:46]
Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 23:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

/bump ( heb 24uur gewacht )

Rian
Geplaatst op: 16 Oct 2008, 23:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb heel veel cabaret op mijn iPhone. Gewoon van YouTube geript of uit een complete dvd geript.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 17 Oct 2008, 01:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Een podcast is hetzelfde als een RSS-feed, maar ipv dat de feed wordt geupdate met nieuwsberichten wordt hij geupdate met een video of audio bestand.

Ga in je iTunes store naar podcasts, klik op een podcast, en onder het schermpje waar je alle informatie erover vind (inclusief de 'abboneren' oid knop) vind je een lijst met alle afleveringen.

Oh, en kijk ook nog even op PodTropolis.com.


Zozo iisys! die is bookmarked, echt goede site

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 17 Oct 2008, 11:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

[...]
Zozo iisys! die is bookmarked, echt goede site

Alleen vind ik het wel leuk om NL ondertitels bij een film te hebben

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login