Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Geen geluid

BaXiess
Geplaatst op: 20 Oct 2008, 00:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Beste savens.
Men pa heeft nu een tijdje geleden iets met zijn computer gedaan wat richting formatteren gaat. Zijn oude bestanden stonden er nog wel op maar zijn drivers moesten allemaal opnieuw worden geinstalleerd. Nu is dat allemaal uiteindelijk wel goed gekomen op 1 ding na, zijn geluid doet het niet.
De dingen die ik al geprobeert heb:
*driver installeren via bijgeleverde cd
*Audioapparaat eigenschappen kijken of die wel gebruikt word
*(Aangezien de boxen in men beeldscherm zitten) Instellingen van beeldscherm gecontroleerd.
*Audio eigenschappen gechekt. Er staat dus niks op dempen of volume op 0
*Kijken of het aan de boxjes ligt of niet. Als ik men iPod aansluit op de aux kabel van de boxen komt er geluid uit dus het probleem zit hem in de computer.

Verder dan dat weet ik ook niet meer wat ik moet doen. Ik heb de driver nog een keer geinstalleerd, of nouja, een poging tot. De cd er op nieuw ingegooit, driver installeren geklikt. Opnieuw installeren gedaan. Dan is die ene paar minuten bezig, en dan komt er een schermpje:


De installatie is gestopt, u moet nu de computer opnieuw opstarten

Dat is ongeveer wat er normaal ook komt, behalve dat er nu staat gestopt, in plaats van klaar. Alsof die dus niet geinstalleerd is. Computer opnieuw opgestart maar dan komt er ook niet nog een vervolg installatie die je dan soms wel is hebt en er komt alsnog geen geluid.

Nu ik dit zo typ ga ik morgen denk ik de driver eerst weer even helemaal verwijderen en daarna opnieuw installeren inplaats van er over heen opnieuw installeren. Misschien dat dat werkt. In de tussen tijd zou ik het erg fijn vinden als jullie ook nog met ideeën kwamen die misschien helpen. Dank u vriendelijk

P.S.
Voor de mensen die geen zin hebben in het hele verhaal.
Geluid doet het niet, ligt niet aan de boxen, goede driver geinstalleerd. Oplossing anyone?

🤷‍♂️
Nog geen reacties, wees de eerste!
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login