Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
MoppenBot (MSN Bot)

Santi
Geplaatst op: 20 Oct 2008, 22:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

CasperM schreef:

[...]
Oke, iedereen maakt wel eens een foutje
Ik ga morgen wel weer verder aan de bot, ik ga vandaag even gewoon wat "relaxen" achter de PC.

viezerik

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 20 Oct 2008, 23:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Santi schreef:

[...]
viezerik

Hehe dan ben eerder jij een viezerik als je daar meteen aan denkt

BaXiess
Geplaatst op: 21 Oct 2008, 00:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

CasperM schreef:

@Bart
Dit heb ik letterlijk geciteerd uit regel 6:
"Het is niet toegestaan om te spammen (onder andere veelvoudig onnodig posten en ongewenste reclame maken). (40%)".
Dit is geen spam, dit een één net opgesteld topic waar ik naar meningen vraag over mijn MSN bot. Verder staat er niks in de regels wat dit niet toestaat. Echter, wat jij in dat spoiler vakje deed, dat was (naar mijn weten dan) wél spam. Het is gewoon een kwestie van logisch nadenken

@Frenk
Dat klopt, het ging mij niet om reklame maken, maar ik wil graag weten wat ik kan verbeteren aan de bot. Momenteel moet ik dringend iets wat flooders tegengaat hebben. En wat is de bedoeling van dat plaatje

Hele zware ownd
CasperM is chill

Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 21 Oct 2008, 19:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nutteloos. Verder niet ál te moeilijk om te maken.
Zou er verder geen hosting aan verspillen totdat hij (veel, veel) meer functies heeft. (Rating, moppen submit etc. top xx, moppen rapporteren, waiting list voor moppen check enzeau)

Verder blijft het nutteloos. MSN bots zijn al aardigt vervangen door sidebars met RSS feeds IMO.

[Laatst bewerkt door Darkmystery op dinsdag 21 oktober 2008, om 19:05]
CasperM
Geplaatst op: 21 Oct 2008, 19:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Een rating systeem zit er denk ik niet in, een submit systeem is naar mijn weten wel mogelijk, ik ken iemand die dat zelf ooit in zijn bot heeft gehad, maar die weigert mij te helpen omdat hij het te druk heeft (of hij wil geld zien).
Wellicht zou je willen helpen met de ontwikkeling van MoppenBot, dat zou ik erg op prijs stellen, zeker omdat ik beperkte kennis heb van PHP.
In ieder geval bedankt voor je advies.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 21 Oct 2008, 20:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat je ook nog zou kunnen doen, is zelf wat PHP leren, je bot heel erg uitbreiden en later nog meerdere versies verkopen oid. Dan doe je nog eens wat léuk werk.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 21 Oct 2008, 20:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Wat je ook nog zou kunnen doen, is zelf wat PHP leren, je bot heel erg uitbreiden en later nog meerdere versies verkopen oid. Dan doe je nog eens wat léuk werk.

/agree

Hihaho
Geplaatst op: 21 Oct 2008, 21:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

moppenbot is of

CasperM
Geplaatst op: 21 Oct 2008, 22:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@iisys
Ik heb het momenteel er druk, ik moet morgen weg, en heb de rest van de vakantie niet veel tijd. En daarna weer school, en veel huiswerk. Tijd zit er even niet in helaas. Misschien in een wat langere vakantie, ik heb nog wel een PHP 5 boek liggen dus, wie weet...

@hihaho
Klopt, de bot liet de server crashen, meerdere malen. ik vermoede dat het door de buzzer flooders kwam. De hoster en ik zijn bezig met ene oplossing, maar als dat de problemen niet oplost, dan zal MoppenBot waarschijnlijk moeten stoppen.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 21 Oct 2008, 23:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

CasperM schreef:

@iisys
Ik heb het momenteel er druk, ik moet morgen weg, en heb de rest van de vakantie niet veel tijd. En daarna weer school, en veel huiswerk. Tijd zit er even niet in helaas. Misschien in een wat langere vakantie, ik heb nog wel een PHP 5 boek liggen dus, wie weet...

@hihaho
Klopt, de bot liet de server crashen, meerdere malen. ik vermoede dat het door de buzzer flooders kwam. De hoster en ik zijn bezig met ene oplossing, maar als dat de problemen niet oplost, dan zal MoppenBot waarschijnlijk moeten stoppen.


Antiflood script is toch niet zo moeilijk te maken?
Als er in 5 seconden meer dan 10 berichten binnenkomen blok je de gebruiker.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 21 Oct 2008, 23:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

CasperM schreef:

@iisys
Ik heb het momenteel er druk, ik moet morgen weg, en heb de rest van de vakantie niet veel tijd. En daarna weer school, en veel huiswerk. Tijd zit er even niet in helaas. Misschien in een wat langere vakantie, ik heb nog wel een PHP 5 boek liggen dus, wie weet...

@hihaho
Klopt, de bot liet de server crashen, meerdere malen. ik vermoede dat het door de buzzer flooders kwam. De hoster en ik zijn bezig met ene oplossing, maar als dat de problemen niet oplost, dan zal MoppenBot waarschijnlijk moeten stoppen.

*PROEST:

noliver schreef:

*

(22:01) Robert: LOOOOOOOL
(22:02) Robert: ik heb moppenbot plat gelegt
(22:02) Matthias | Doing: wat heb je gedaan dan
(22:02) Matthias | Doing: heb je onder valse naam
(22:02) Robert: - Caspar zegt:
Jo
Doe es sociaal, buzzer niet naar de moppenbot
Robert || Doe et legaal, gebruik openoffice! zegt:
wattan
- Caspar zegt:
je legt netwerken plat
(22:03) Matthias | Doing: da's gewooon pathetisch
(22:03) Robert: :'] maar mot nu helpen met kijken war het aan ligt
(22:04) Matthias | Doing:
(22:04) Robert: doe ik al te graag ^^
(22:04) Robert: :'] gewoon iemand die vrijwillig zijn netwerk plat laat buzzeren :']


CasperM
Geplaatst op: 21 Oct 2008, 23:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@iisys, met waar voor 'n script doe je dat?

@Matt
Ik heb Robert net een mail gestuurd betreft zijn permanente verbanning van MoppenBot.

Inderdaad, vandalisme uitvoering op een bot/netwerk (en op wat dan ook) is pathetisch. Ik treed hier dan ook streng tegen op!

Nieuw beleid: wie flooders stuurt naar de bot zal voortaan gebanned worden, zonder enkele mededeling (Robert was een uitzondering, die kreeg wel een mededeling).
Als je gebanned bent is de bot nog wel online, maar reageert 'ie niet (meer) op wat je zegt.

Btw, laten we nu maar weer ophouden over die flooders, ik heb nu een redelijke oplossing gevonden namelijk, (handmatig controleren en blokkeren via het script.)

[Laatst bewerkt door CasperM op woensdag 22 oktober 2008, om 00:05]
Headshot
Geplaatst op: 22 Oct 2008, 10:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wel grappig alleen als je het ga promoten (zoals nu) zorg dan wel dat hij stabiel is.

[Laatst bewerkt door Headshot op woensdag 22 oktober 2008, om 12:03]
CasperM
Geplaatst op: 22 Oct 2008, 14:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Volgens mij is hij wel redelijk stabiel op dit moment. Hij heeft 1 langere downtime gehad (een paar uur) omdat de server crashte (dat was dan ook de schuld van de bot.

CasperM
Geplaatst op: 25 Oct 2008, 23:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb net een paar nieuwe ideeën gekregen voor MoppenBot 1.5 (die krijgt weer wat meer functies).

- Een banner (om op je site te plaatsen als je MoppenBot support), deze is al af.

- Een "YouTube" functie, dan stuurt hij grappige filmpjes (dit zullen veel verschillenden zijn, want men vind niet alle dingen grappig.

- Een screamer functie. Screamers noemen sommige mensen "schrik-filmpjes", het zijn meestal spelletjes of filmpje waarin je (na je te concentreren op iets) ineens iets eng (een gezicht) in je beeld krijgt, en een schreeuw geluid. Sommige msensen vinden dit (blijkbaar?) leuk.

En als iemand nou met een anti flooder script zou willen helpen, heel graag, want ik heb het hard nodig, handmatig blokkeren is zwaar werkt.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 25 Oct 2008, 23:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

CasperM schreef:

Ik heb net een paar nieuwe ideeën gekregen voor MoppenBot 1.5 (die krijgt weer wat meer functies).

- Een banner (om op je site te plaatsen als je MoppenBot support), deze is al af.

- Een "YouTube" functie, dan stuurt hij grappige filmpjes (dit zullen veel verschillenden zijn, want men vind niet alle dingen grappig.

- Een screamer functie. Screamers noemen sommige mensen "schrik-filmpjes", het zijn meestal spelletjes of filmpje waarin je (na je te concentreren op iets) ineens iets eng (een gezicht) in je beeld krijgt, en een schreeuw geluid. Sommige msensen vinden dit (blijkbaar?) leuk.

En als iemand nou met een anti flooder script zou willen helpen, heel graag, want ik heb het hard nodig, handmatig blokkeren is zwaar werkt.

Leuk! Maar schrap die screamer functie, want die is alleen leuk om met z'n 2en te doen en als er maar 1 weet wat er gaat gebeuren. Ik zie het niet echt voor me... ''Hey, kom je mee naar mn huis want ik heb Moppenbot in mn msn lijst!'' ..

Nee.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 25 Oct 2008, 23:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

hij reageert zo traag als een halfdode schildpad

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 26 Oct 2008, 00:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

hij reageert zo traag als een halfdode schildpad

Oja, matt: he jongens! Laten we naar mijn huis gaan, nee we gaan geen cod4 doen. Maar de moppenbot! (...)

CasperM
Geplaatst op: 26 Oct 2008, 11:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@Matt, je bent niet veplicht om die functie te gebruiken
@Sandr. er zijn server problemen, en de log functie werkt ook heel raar ineens, er word aan gewerkt.
@Bart, ik hoop dat je het over die screamer functie had

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 26 Oct 2008, 12:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

CasperM schreef:

@Sandr. er zijn server problemen, en de log functie werkt ook heel raar ineens, er word aan gewerkt.

Nu issie idd wel weer snel .

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 26 Oct 2008, 12:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

MoppenBot - Door Casper M zegt (12:43):
Charlie is 18 jaar geworden krijgt voor het eerst in zijn leven seksuele gevoelens. Op een avond hoort hij een raar hijgend geluid uit de kamer naast zijn slaapkamer. Hij staat op om te kijken wat het is. Hij ziet vervolgens zijn vader flink te keer gaan bovenop zijn moeder. Hij sluit zachtjes de deur weer en gaat weer slapen.

Twee dagen later zit hij samen met zijn vader en moeder te ontbijten. Opeens kijkt hij heel opgewekt en zegt "Papa, je mag trots op me zijn, ik heb gisteravond eindelijk sex gehad!". Een glunderende vader springt op en knuffelt zijn zoon. "Wat ben ik blij om dat te horen Charlie! Wie is de gelukkige?". Charlie neemt rustig een hap van de Brinta pap en zegt: "Oma". Vader trekt lijkbleek weg en schreeuwt: "WAT?! Heb jij mijn moeder geneukt??!" waarop Charlie zegt: "

De mop is te lang, en wordt dus niet afgemaakt.
Misschien iedeetje om langere moppen in 2 of meer berichten te sturen?

, Bjorg

CasperM
Geplaatst op: 26 Oct 2008, 14:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@sandr, Er is ook een probleem waardoor de log en de FTP niet werken bij mij (?). Dus vandaag waarschijnlijk geen MoppenBot 1.5
@Bjorg. als je het wilt weten, het einde van de mop is "jij doet het toch ook met mijn moeder?!". Ik ga de te lange moppen er nog uit halen, maar ik wacht tot de server problemen over zijn...

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 26 Oct 2008, 14:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik raad je alsnog aan om zelf PHP te leren of iig iemand in te huren die het kan. Een moppenbot beheren terwijl je zelf niet weet hoe het werkt, wat er werkt en hoe het komt dat er iets níet werkt kan niet. Alsof je een programma in beta-fase hebt overgenomen en het uitgeeft terwijl je zelf de programmeertaal niet kent.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 26 Oct 2008, 15:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

CasperM schreef:

@iisys, met waar voor 'n script doe je dat?

@Matt
Ik heb Robert net een mail gestuurd betreft zijn permanente verbanning van MoppenBot.

Inderdaad, vandalisme uitvoering op een bot/netwerk (en op wat dan ook) is pathetisch. Ik treed hier dan ook streng tegen op!

Nieuw beleid: wie flooders stuurt naar de bot zal voortaan gebanned worden, zonder enkele mededeling (Robert was een uitzondering, die kreeg wel een mededeling).
Als je gebanned bent is de bot nog wel online, maar reageert 'ie niet (meer) op wat je zegt.

Btw, laten we nu maar weer ophouden over die flooders, ik heb nu een redelijke oplossing gevonden namelijk, (handmatig controleren en blokkeren via het script.)


Weet je wel wat pathetisch is?

Bjorg
onbegrijplijk lekker
Geplaatst op: 26 Oct 2008, 15:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

CasperM schreef:

@sandr, Er is ook een probleem waardoor de log en de FTP niet werken bij mij (?). Dus vandaag waarschijnlijk geen MoppenBot 1.5
@Bjorg. als je het wilt weten, het einde van de mop is "jij doet het toch ook met mijn moeder?!". Ik ga de te lange moppen er nog uit halen, maar ik wacht tot de server problemen over zijn...

ROFL @ mop

Maar, de lange moppen zijn vaak wel de beste.
Dus als je nou de lange over 2 berichten verdeelt blijft je bot even grappig!

, Bjorg

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login