Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Far Cry 2

Saven
admin
Geplaatst op: 25 Oct 2008, 14:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wie heeft deze game al allemaal? Ik heb hem 2 dagen nu ofzo maar vind hem niet echt heel vet ofzo

Een uitgebreide review:
[url]http://tweakers.net/reviews/1020/review-far-cry-2.html[/url]

Tadnecty
Geplaatst op: 25 Oct 2008, 15:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

mn laptop kon far cry 1 al niet draaien. Zit een goede processor en veel geheugen in (vergeleken met 2 jaar geleden), maar geen aparte videokaart.

Inuyasha
Wie anders? ^^
Geplaatst op: 25 Oct 2008, 15:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb hem ook (gedownload).
Ik had meer van de game verwacht. Er zitten wel wat vernieuwende elementen in, maar er zijn nog te veel schoonheidsfouten en bugs.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 25 Oct 2008, 15:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Geen Shader Model 3 hier, kan hem dus niet draaien.

Paul
Geplaatst op: 25 Oct 2008, 16:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb 'm ook gedownload, had 'm al vanaf het begin van demonoid gehaald. Wel moest ik zo'n drie dagen wachten op een crack, maar goed, ik mag niet klagen. Het is ten slotte gratis.
Far Cry 2 draait hier op het randje op 800x600 met alles behalve physics en fire op low.
Ik zelf kan nog niet echt goed oordelen want de game is op zulke settings natuurlijk kut met peren, maar tot nu toe overvalt het me nog niet echt.
Ik vind het vooral jammer dat het vrijheidsgevoel helemaal weg is. In Far Cry 1 kon je mooi scheuren met een buggy door de bergen/strand, maar hier is dat niet het geval, en heb je heel veel bebossing, waar je niet doorheen kan rijden. Dat valt me erg tegen.
Overigens is de dag/nacht cyclus zéér netjes uitgewerkt. Op een gegeven moment, toen ik met een wagen aan het rijden was ontdekte ik de ondergaande zon. Dat zag er echt schitterend uit.

[Laatst bewerkt door Paul op zaterdag 25 oktober 2008, om 16:29]
Headshot
Geplaatst op: 25 Oct 2008, 16:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ok, gelukkig had je hem niet gekocht hé .

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 25 Oct 2008, 16:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nou het zou de bedoeling zijn dat ik hem nu aan het downloaden ben alleen dat kut grabit doet het niet

Sander
Geplaatst op: 25 Oct 2008, 17:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik ga mee met Paul en wat erg irritant is is dat als je op de heenweg zo'n controle post uitmoord dat je als je terug komt die mannetjes er weer zijn

Maarten
Geplaatst op: 25 Oct 2008, 17:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sander schreef:

Ik ga mee met Paul en wat erg irritant is is dat als je op de heenweg zo'n controle post uitmoord dat je als je terug komt die mannetjes er weer zijn

Dat is het allerkutste.

Inuyasha
Wie anders? ^^
Geplaatst op: 25 Oct 2008, 20:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sander schreef:

Ik ga mee met Paul en wat erg irritant is is dat als je op de heenweg zo'n controle post uitmoord dat je als je terug komt die mannetjes er weer zijn

Daar word ik ook schijtziek van
En als je er voorbij wilt rijden (lees doorheen), dan halen ze je altijd in.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 25 Oct 2008, 20:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heb m op de xbox
Heeft qua mooiheid van graphics wel veel weg van crysis.

Headshot
Geplaatst op: 25 Oct 2008, 22:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Heb m op de xbox
Heeft qua mooiheid van graphics wel veel weg van crysis.

qua mooiheid van graphics

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 26 Oct 2008, 08:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wel een vet spel, maar ik heb voor Fable gekozen. En dat spel rockt echt mijn balhaar, bij wijze van spreken.

Melvin
Geplaatst op: 26 Oct 2008, 10:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik had idd meer van deze game verwacht maar k vind hem nog wel chill want de map editor is nice

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login