Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Barack Obama

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 08:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaja, de nieuwe president van de VS. (een democraat!!)
Gelukkig is het niet die bejaarden geworden, want als hij dood ging, komt die running mate van McCain. Ik weet niet wat er erger is McCain of die vrouw.

Maarja, hopelijk wordt hij niet doodgeschoten naar al zijn bedreigingen enzo.

[Laatst bewerkt door Wouter op woensdag 5 november 2008, om 09:07]
Headshot
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 08:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Niet zo'n wonder, volgensmij wisten de meesten mensen wel dat hij het werd.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 09:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sarah Palin is niet McCain's vrouw, het is zijn running mate. Sarah Palin zou vicepresident zijn geworden.

Headshot schreef:

Niet zo'n wonder, volgensmij wisten de meesten mensen wel dat hij het werd.

Nee hoor, het was heel erg nek aan nek. Pas echt op het laatst begon Obama de voorsprong te krijgen. Dat je dat hier in Nederland niet merkt komt omdat je hier overspoeld wordt met Obama, en bijna niks hoort over McCain.

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 09:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Sarah Palin is niet McCain's vrouw, het is zijn running mate. Sarah Palin zou vicepresident zijn geworden.

Oh, verkeerd begrepen dan.

Headshot
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 09:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Sarah Palin is niet McCain's vrouw, het is zijn running mate. Sarah Palin zou vicepresident zijn geworden.

[...]
Nee hoor, het was heel erg nek aan nek. Pas echt op het laatst begon Obama de voorsprong te krijgen. Dat je dat hier in Nederland niet merkt komt omdat je hier overspoeld wordt met Obama, en bijna niks hoort over McCain.


Ok, maar ik denk ook een nieuwe frisse president, om het zo maar even te zeggen .

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 10:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ja mooimooi. Nou, is kijken wat er allemal gaat komen.

Saven
admin
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 11:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik voorspel een aanslag op hem, want ja, een negeroïde Amerikaanse president kan toch heul niet

disclaimer: neen ik ben geen racist noch heb ik iets tegen mensen met een donkere huidskleur

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 11:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ben op zich wel blij. Alhoewel Barack ook wel wat van die punten had waarvan ik dacht, is dit nu wel zo verstandig. Whatever, McCain of Obama, alles was beter dan die achterlijke Bush. Obama zal hopelijk Amerika ietsjes uit de modder trekken. Want hem alleen zal het niet lukken om Amerika compleet uit de nesten te helpen.

Jesse
House<3
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 12:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Ik voorspel een aanslag op hem, want ja, een negeroïde Amerikaanse president kan toch heul niet

disclaimer: neen ik ben geen racist noch heb ik iets tegen mensen met een donkere huidskleur

Eindelijk wel eens een zwarte president. Die bejaarde zou toch niks kunnen doen hebben.
Hopelijk wordt hij niet doodgeschoten.

Hup Obama Hup!

Santi
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 14:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hussein!!! wheeeeeeee!
toch ben ik hier nog tegen... het is hetzelfde als een aboutaleb als minister president
half nederlands.. half.. in zijn geval marrokaans.. in obamas geval half keniaans.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 16:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Obama heeft niet lang meer te leven denk ik zo.
Denk eens aan alle nazi's enzo.
Of hij moet echt met echt degelijke bewaking komen.

Melvin
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 16:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Niet dat ik obama slecht vind daar heb ik niks op aan te merken

Maar die nieuwsreporters hebben het alleen maar over dat die kerel zwart is eindelijk een zwarte president maar ze hebben het niet over wat die goed doet

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 16:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik hoop wel dat Barack niet wordt neergeknalt met al die racisten in Amerika.
En zelf was ik ook voor onze Barack dus ik vind het hip

Joepel
HE IS BACK!
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 16:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik denk dat die kerel idd snel om is, Voordat hij gewonnen had waren de aanslagen al klaar

Martijn
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 17:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

heb niet gevold
zal ik ook nooit doen overigens
en komop
hij is zo dood, amerika is het verkeerde land ervoor

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 17:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Obama heeft niet lang meer te leven denk ik zo.
Denk eens aan alle nazi's enzo.
Of hij moet echt met echt degelijke bewaking komen.

Hoor je nu wat je zelf zegt ? Hij is de president van de wereld, één van de belangrijkste mensen ter wereld. Ja, hij heeft een degelijke bewaking.

Paul
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 17:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Hoor je nu wat je zelf zegt ? Hij is de president van de wereld, één van de belangrijkste mensen ter wereld. Ja, hij heeft een degelijke bewaking.

En ik denk dat als hij het gewoon goed doet de nazi's ook zullen zwijgen. Die gaan hem echt niet meteen neerknallen, tenzij het om een paar poeperts van de middelbare school gaat die sterk zijn beïnvloed, maarja, daarvoor heb je bewaking. Al is het nooit zeker of Obama veilig is.

Sander
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 17:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Hoor je nu wat je zelf zegt ? Hij is de president van de wereld, één van de belangrijkste mensen ter wereld. Ja, hij heeft een degelijke bewaking.

Ik zag pas dat ie handen ging schudden en dan kan je gewoon hem filmen, als je beetje slim ben bouw je zo'n camera om en schiet je 'm recht in z'n gezicht..
Natuurlijk wordt je zelf dan ook afgeschoten, maarja je moet er wat voor over hebben he

Rian
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 18:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik word helemaal kankergestoord van dat Obama gedoe de hele dag, ik vind zowel McCain als Obama maar een stel lutsers met een leuk campagneteam. Nederland ver-Amerikaniseert en dat is te merken, wat de Media bestempelt als leuk en goed is tegenwoordig ook leuk en goed?

Ruttie
Heeft gesproken.
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 18:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Obama

Tadnecty
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 18:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ruttie schreef:

Obama

Ik kreeg vanmorgen om 6:10 een sms van de NOS dat het Obama is geworden. Ben er erg blij mee, want die patatboer had mij helemaal niets gelezen. Hij kon het publiek niet eens stil houden, wat je wel hebt gezien bij Malcolm X én natuurlijk Obama.

Moet je dit zien:

Het gaat hier mij niet om zijn mening, maar om zijn macht, gewoon door wat te zeggen. Qua uitstraling vind ik Obama iets van hem weg hebben (niet het feit dat hij negroïde is).

Michael
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 18:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Ik voorspel een aanslag op hem, want ja, een negeroïde Amerikaanse president kan toch heul niet

disclaimer: neen ik ben geen racist noch heb ik iets tegen mensen met een donkere huidskleur


Ik voorspel dat ook..
Ik heb er niets tegen.. maar als hij te goed is, zullen ze toch aanslagen plegen op hem. ( geschiedenis herhaalt zich )

Xaliom
# Oi Oi Oooooi ::
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 19:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Ik voorspel een aanslag op hem, want ja, een negeroïde Amerikaanse president kan toch heul niet

disclaimer: neen ik ben geen racist noch heb ik iets tegen mensen met een donkere huidskleur


Ja, volgens mij ook. Er zal weer ergens een domme racist rondlopen die Obama zal neerschieten ofzo . njaaa
ik vind hem wel leuk ! en ik wacht val ongeduld op de "CHANGE" !

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 19:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

Ik word helemaal kankergestoord van dat Obama gedoe de hele dag, ik vind zowel McCain als Obama maar een stel lutsers met een leuk campagneteam. Nederland ver-Amerikaniseert en dat is te merken, wat de Media bestempelt als leuk en goed is tegenwoordig ook leuk en goed?

Redelijk logisch dat we geinsterreseerd zijn. Een land creeërt een financieel DRA-MA en trekt ons en de gehele wereld met zich mee. Als je dan niet geinteresseerd bent leef je niet op deze wereld.

Maarten
Geplaatst op: 05 Nov 2008, 20:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Redelijk logisch dat we geinsterreseerd zijn. Een land creeërt een financieel DRA-MA en trekt ons en de gehele wereld met zich mee. Als je dan niet geinteresseerd bent leef je niet op deze wereld.

Dat is niet het enige. Ze krijgen ook onze aandacht met oorlogen en andere maffe dingen.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login