Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Saven 5 ?

Paul
Geplaatst op: 10 Nov 2008, 17:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven, dat je geen zin hebt om V5 te maken, oké, maar waarom niet even deze site wat breder maken? Ik vind het jammer om te zien hoe grote dikke zwarte balken er over blijven. In je source hoef je alleen maar width = 90% te doen o.i.d. Dan maak je gebruik van de ruimte.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 10 Nov 2008, 17:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

alsofie er nu wel wat aan gaat doen .

Wat mij betreft gaat deze in het rijtje van snake86 ed. die er ook al maanden aankomen

[Laatst bewerkt door sandr op maandag 10 november 2008, om 17:38]
Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 10 Nov 2008, 17:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Melvin schreef:

Saven is lui hij lijkt net op mij

Dan is die ook lelijk

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 10 Nov 2008, 23:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vind het best zoals het nu is. Hoeft van mij niet perse een nieuwe Saven te komen.

Gerwin
aka "Thaan"
Geplaatst op: 11 Nov 2008, 02:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

-knip-

[Laatst bewerkt door Gerwin op woensdag 15 juni 2011, om 11:38]
Stfn
1th
Geplaatst op: 11 Nov 2008, 08:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Dat toont toch al aan dat het een pauper website is? Dat je goed kan designen, heeft niks te maken met hoe je je als moderator of deel van een crew gedraagt. Wat een kutsite als je zo bij de crew kunt komen te horen.

Ben al jaren lid op WMCity en Jesse legt het helemaal verkeerd uit van KoenH is helemaal niet in de crew gekomen door die layout te maken Hij zat al langere tijd in de crew en heeft ook een layout gemaakt voor de nieuwe versie van WMCity.nl.

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 11 Nov 2008, 08:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gerwin schreef:

Saven wat is/was magnus???
was toen http://magnus.saven.nl/ daar ergens te vinden

Z'n private habbo server.

Jesse
House<3
Geplaatst op: 11 Nov 2008, 13:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

[...]
Ben al jaren lid op WMCity en Jesse legt het helemaal verkeerd uit van KoenH is helemaal niet in de crew gekomen door die layout te maken Hij zat al langere tijd in de crew en heeft ook een layout gemaakt voor de nieuwe versie van WMCity.nl.

owh. k

Maar er was een contest voor lay-outs op WmCity voor WmCity en toen dede veel mensen mee.

Saven
admin
Geplaatst op: 11 Nov 2008, 14:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Saven, dat je geen zin hebt om V5 te maken, oké, maar waarom niet even deze site wat breder maken? Ik vind het jammer om te zien hoe grote dikke zwarte balken er over blijven. In je source hoef je alleen maar width = 90% te doen o.i.d. Dan maak je gebruik van de ruimte.

Nee gaat niet zo makkelijk, moet bij elk onderdeel de divs weer apart aanpassen.
Mss in de kerstvakantie ofz

Jesse
House<3
Geplaatst op: 11 Nov 2008, 14:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Nee gaat niet zo makkelijk, moet bij elk onderdeel de divs weer apart aanpassen.
Mss in de kerstvakantie ofz

Ty

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login