Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Alweer nieuwe speakers

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 21 Nov 2008, 15:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoi niet-bashende Saven memberts.

Ik heb weer een gezeik met mijn pauper Trust speakerset. Hij deed al een tijdje vaag qua balans tussen de speakers, en nu is ie er officieel mee gestopt denk ik.
Dus nu zit ik eens te kijken op internet voor nieuwe, en ik twijfel tussen deze en deze.

Ik twijfel omdat ik niet echt weet waar nou mooi geluid uit komt, en ik wil er niet al te veel geld aan uitgeven.

Weet iemand welke ik kan kiezen?

Mvg, Alex.

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 21 Nov 2008, 15:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zeker weten die eerste, bij ons in de BCC mocht je luisteren het klinkt super en ziet er nog strak uit ook.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 21 Nov 2008, 19:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Eerste is beter, maar ik zou niet weten hoe het geluid is. Tweede is niet heel mooi, maar ik denk dat je dan sowieso wel iets goeds hebt. Zou gewoon eens gaan luisteren als ik jou was (in de bcc, zoals Matt al zei).

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 21 Nov 2008, 20:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ben net bij BCC geweest, en zoals verwacht een poep antwoord gehad. Een verkoper die lijkt alsof ie tot gister vuilnisman was zei dat ie em nog nooit gezien heeft ! Nu heb ik het over de eerste speakerset. (Zie OP)

[Laatst bewerkt door Alex op vrijdag 21 november 2008, om 20:51]
Rian
Geplaatst op: 21 Nov 2008, 21:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb de eerste, werkt top

Bij elke Apple Premium Reseller is hij ook te vinden mocht er een in de buurt zijn

Tadnecty
Geplaatst op: 22 Nov 2008, 17:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zou voor de Logitech Z-10 gaan. Die heeft maar twee speakers nodig, heeft een touch-screen, controleert de temperatuur en activiteit van de processor en heeft gewoon retegoed geluid.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 22 Nov 2008, 18:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lol, al mijn vrienden hebben de 2e. Goed hoor.

Maar zoals Rian zei, de 1e is gewoon tha best
Die heb ik dus ook. En rian, eigenlijk is hij gewoon bij elke mediamarkt of dixons verkrijgbaar lol

--

Oja, neem niet de zwarte o.O. De silvere (heb ik xD) is mooi

[Laatst bewerkt door Bart op zaterdag 22 november 2008, om 18:03]
Stfn
1th
Geplaatst op: 22 Nov 2008, 18:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zou qua uiterlijk voor de 2e gaan, want die andere vind ik echt spuuglelijk.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 22 Nov 2008, 18:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

zoek de verschillen:

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 22 Nov 2008, 18:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Keek ook al bij Dixons maar daar hadden ze em niet staan. Ook op de website van Dixons staat niks vermeld.
MediaMarkt zit hier niet in de buurt. De dichtstbijzijnde is Alkmaar, en dat doe ik dus niet effe vanuit Purmerend..

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 22 Nov 2008, 19:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Alex schreef:

Keek ook al bij Dixons maar daar hadden ze em niet staan. Ook op de website van Dixons staat niks vermeld.
MediaMarkt zit hier niet in de buurt. De dichtstbijzijnde is Alkmaar, en dat doe ik dus niet effe vanuit Purmerend..

Bestel op internet, ben je goedkoper uit denk ik.

[url]http://tweakers.net/pricewatch/96781/jbl-creature-ii-(21-2x-8w-24w).html[/url]

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 22 Nov 2008, 21:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 22 Nov 2008, 21:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heb die eerste ergens staan, klinkt top, staan 24/7 te draaien en nooit problemen.

Verder zijn het geen high-end setjes dus heel veel verschil zal er niet tussen zitten. Geluidskwaliteit kun je verder alleen maar zelf bepalen, jouw oren zijn de onze niet.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 22 Nov 2008, 21:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

zoek de verschillen:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zo he, komt er nog een achter dat die kut amerikanen het Dark Father helmets noemen.

--

Hiero alex: http://www.bol.com/nl/p/elektronica/jbl-creature-ii-aluminium/9000000004318965/index.html

Ik had hem ook van Bol.com

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 22 Nov 2008, 22:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

zoek de verschillen:
[Afbeelding]

[Afbeelding]


Hopelijk komt het geluid uit die darth vader niet overeen met de speakers anders heb je een fucking miskoop

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login