Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Xbox 360 Arcade

Tom
Geplaatst op: 25 Nov 2008, 18:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoi allemaal,

Ik zou graag een Xbox kopen, maar heb hier nog enkele vragen over. Als ik een Arcade koop, kan ik hier dan gewoon een externe HDD op aansluiten of kan dit niet ? Zit er standaard een HDMI kabel in de Xbox Arcade ? En kan deze ook rechtstreeks verbinding maken met een draadloos netwerk of moet je hier iets extra vroor kopen ? En kan ik ook gratis online gamen met de Xbox 360 bv: Fifa 2009 online.

Mvg Tom

Saven
admin
Geplaatst op: 25 Nov 2008, 18:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je kan volgensmij sowieso geen externe HDD op een xbox aansluiten

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 25 Nov 2008, 19:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Je kan volgensmij sowieso geen externe HDD op een xbox aansluiten

Nope, je zult zoeen extra dure van Microsoft moeten kopen, die 2x zo duur is als een HDD met de dubbele capaciteit. Dat dus.

Verder moet je voor wifi een extra losse module kopen.
En online gamen is niet gratis, daar moet je dus een maandelijks abbo voor kopen.

Ik dacht er ook over zoeen ding te halen aangezien ze nu maar 150 zijn, maar reken maar op 100 euro aan extra goodies + een maandelijks abbo voor je er echt plezier aan hebt.
Laat voor mij dus maar zitten.

Tom
Geplaatst op: 25 Nov 2008, 19:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

En kan je met Xbox Live Silver niet gratis gamen ?

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 25 Nov 2008, 20:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tom schreef:

En kan je met Xbox Live Silver niet gratis gamen ?

Nee. Je kan volgens mij wel mensen uitnodigen (vrienden) voor een potje semi-online. Maar echt ranked matches zitten er dan niet in. Ik raad je ook aan om gewoon een elite of premium te kopen. Arcade mag dan wel een premium xbox bevatten maar ik raad het echt af om dat pakket te kopen. Heb er alleen maar negatieve shit over gehoord.

Tom
Geplaatst op: 25 Nov 2008, 20:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

[...]
Nee. Je kan volgens mij wel mensen uitnodigen (vrienden) voor een potje semi-online. Maar echt ranked matches zitten er dan niet in. Ik raad je ook aan om gewoon een elite of premium te kopen. Arcade mag dan wel een premium xbox bevatten maar ik raad het echt af om dat pakket te kopen. Heb er alleen maar negatieve shit over gehoord.

En wat bedoel je met negatieve shit =) ?

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 25 Nov 2008, 21:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat wireless betreft:
De fuckers willen dat je een 50 euro adapter koopt. Ik sluit gewoon de ethernet kabel (die er wel bij zit) aan op mn pc.

Jesse
House<3
Geplaatst op: 25 Nov 2008, 21:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Eww xdoos => Microsoft => Slecht => Geldwasting

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 25 Nov 2008, 21:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jesse schreef:

Eww xdoos => Microsoft => Slecht => Geldwasting

Mac-addict
Belachelijke opmerking van jou.

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 25 Nov 2008, 21:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Nope, je zult zoeen extra dure van Microsoft moeten kopen, die 2x zo duur is als een HDD met de dubbele capaciteit. Dat dus.

Verder moet je voor wifi een extra losse module kopen.
En online gamen is niet gratis, daar moet je dus een maandelijks abbo voor kopen.

Ik dacht er ook over zoeen ding te halen aangezien ze nu maar 150 zijn, maar reken maar op 100 euro aan extra goodies + een maandelijks abbo voor je er echt plezier aan hebt.
Laat voor mij dus maar zitten.


Dat dacht ik dus ook. Maar ondertussen heb ik er wel veel plezier van .

Saven
admin
Geplaatst op: 25 Nov 2008, 21:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jesse schreef:

Eww xdoos => Microsoft => Slecht => Geldwasting

Nee een Mac die 200% overpriced is is geen geldverspilling wou je zeggen?
Stel een computer zelf samen voor 1000 euro en je hebt betere specs dan de duurste mac

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 25 Nov 2008, 22:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Wat wireless betreft:
De fuckers willen dat je een 50 euro adapter koopt. Ik sluit gewoon de ethernet kabel (die er wel bij zit) aan op mn pc.

Ik heb geen antiegelijk dure vloer om hem te vernaggelen met een lelijke UTP kabel.

Zelfs me 250 euro wii heeft wifi. Standaard.

Saven schreef:

[...]
Nee een Mac die 200% overpriced is is geen geldverspilling wou je zeggen?
Stel een computer zelf samen voor 1000 euro en je hebt betere specs dan de duurste mac

Macs zijn zwaar overpriced ja. Maar zodra je er eenmaal 1 hebt, weet je waarom je het graag nog een keer ervoor uitgeeft.

Jesse
House<3
Geplaatst op: 25 Nov 2008, 22:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Nee een Mac die 200% overpriced is is geen geldverspilling wou je zeggen?
Stel een computer zelf samen voor 1000 euro en je hebt betere specs dan de duurste mac

Ik heb stabieler os en veel compacter. Ook heeft een Mac niet zoveel specs nodig als windows .

Tom
Geplaatst op: 26 Nov 2008, 07:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Wat wireless betreft:
De fuckers willen dat je een 50 euro adapter koopt. Ik sluit gewoon de ethernet kabel (die er wel bij zit) aan op mn pc.

Kan ik dan bv, mijn laptop mee naar boven nemen, een draadloze verbinding maken met mijn laptop, en dan met een ethernet kabel verbinden met Xbox 360 ?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 26 Nov 2008, 08:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tom schreef:

[...]

Kan ik dan bv, mijn laptop mee naar boven nemen, een draadloze verbinding maken met mijn laptop, en dan met een ethernet kabel verbinden met Xbox 360 ?


Jup, maar dat kan met elk apparaat, de xbox 360 is geen speciaal wonder netwerk apparaat dat dat niet kan ofzo.

Tom
Geplaatst op: 26 Nov 2008, 13:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Jup, maar dat kan met elk apparaat, de xbox 360 is geen speciaal wonder netwerk apparaat dat dat niet kan ofzo.

Dus ik kan het gewoon met een kabeltje leggen van mijn laptop naar de Xbox. Maar dan kan ik nog niet online gamen ?

Varesh
Geplaatst op: 26 Nov 2008, 15:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nou, het is zo dat bij de eerste 3 accounts die je aanmaakt je gratis maand Xbox live GOLD krijgt. Zelf vind k dat als je een 360 aanschaft je ook voor de extra's moet kunne betalen.. Zo niet.. ga dan maar naar de Wii of PS3..

Maarten
Geplaatst op: 26 Nov 2008, 18:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Varesh schreef:

Nou, het is zo dat bij de eerste 3 accounts die je aanmaakt je gratis maand Xbox live GOLD krijgt. Zelf vind k dat als je een 360 aanschaft je ook voor de extra's moet kunne betalen.. Zo niet.. ga dan maar naar de Wii of PS3..

Net alsof de PS3 goedkoop is.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 26 Nov 2008, 21:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Net alsof de PS3 goedkoop is.

Inderdaad
Zelf zou ik voor de premium of gold gaan.
En als je echt online wilt gamen verleng je gewoon xbox-live.
Dat was toch 12 maanden voor 60 euro? Dat valt toch best mee vind ik zelf.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 26 Nov 2008, 21:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Xbox is echt duur. Dat geef ik toe. maar ik heb nog nooit problemen gehad met online connecting en de service is uitstekend. Goed, Red ring of death is wel een probleem. Maar een weekje zonder xbox is ook geen ramp. Dan sturen ze hem zo goed als nieuw weer op. Als je serieus online wil gamen zou ik voor xbox gaan.

Headshot
Geplaatst op: 26 Nov 2008, 21:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Xbox is echt duur. Dat geef ik toe. maar ik heb nog nooit problemen gehad met online connecting en de service is uitstekend. Goed, Red ring of death is wel een probleem. Maar een weekje zonder xbox is ook geen ramp. Dan sturen ze hem zo goed als nieuw weer op. Als je serieus online wil gamen zou ik voor xbox gaan.

Service zal best uitstekend zijn, maar daarom is de console zelf ook zo bagger.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 26 Nov 2008, 22:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Headshot schreef:

[...]
Service zal best uitstekend zijn, maar daarom is de console zelf ook zo bagger.

Nee ik vind de Xbox 360 niet bagger alleen, slecht dat ze de red ring of death nog niet hebben verbeterd.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login