Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Derek Ogilvie: The ghost whisperer

Tadnecty
Geplaatst op: 28 Nov 2008, 17:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik vind nou niet dat je zulk soort mensen over 1 kam moet scheren. Derek Ogilvie is volgens mij niet zo nep als de andere mensen en hangt er niet een groot zweverig gedoe omheen. Heel doeltreffend en overtuigend eigenlijk, in tegenstelling tot Char ofzo.

Zeg nou zelf, hoe zou hij ooit kunnen weten dat er bij iemand in zijn vorige huis een lekkage is geweest. Dat gaan ze hem zeker vertellen? En als hij dat van te voren zou weten, zou iemand dat allang naar buiten hebben gebracht.

Nou kan je wel weer zeggen dat Nederlanders te veel roepen en niks ondernemen. Vooral de savennerds hier, een beetje staan dreigen om iemand op te zoeken en het vervolgens niet doen.

En dat over die miljarden geesten klopt toch ook niks van. Die mensen zouden het zelf een beetje onder controle kunnen houden, zodat ze niet de hele tijd lastig worden gevallen. En een geest zou eerst contact met iemand moeten willen zoeken, voordat ze zich kunnen laten zien.

Maar als iemand wil bewijzen dat het nep is, moet die even met een bewijs komen en niet een bewering

[Laatst bewerkt door Tadnecty op vrijdag 28 november 2008, om 17:22]
Melvin
Geplaatst op: 28 Nov 2008, 17:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

Ik vind nou niet dat je zulk soort mensen over 1 kam moet scheren. Derek Ogilvie is volgens mij niet zo nep als de andere mensen en hangt er niet een groot zweverig gedoe omheen. Heel doeltreffend en overtuigend eigenlijk, in tegenstelling tot Char ofzo.

Zeg nou zelf, hoe zou hij ooit kunnen weten dat er bij iemand in zijn vorige huis een lekkage is geweest. Dat gaan ze hem zeker vertellen? En als hij dat van te voren zou weten, zou iemand dat allang naar buiten hebben gebracht.

Nou kan je wel weer zeggen dat Nederlanders te veel roepen en niks ondernemen. Vooral de savennerds hier, een beetje staan dreigen om iemand op te zoeken en het vervolgens niet doen.

En dat over die miljarden geesten klopt toch ook niks van. Die mensen zouden het zelf een beetje onder controle kunnen houden, zodat ze niet de hele tijd lastig worden gevallen. En een geest zou eerst contact met iemand moeten willen zoeken, voordat ze zich kunnen laten zien.

Maar als iemand wil bewijzen dat het nep is, moet die even met een bewijs komen en niet een bewering


Jij moet eerder met het bewijs komen dat het echt is

Joepel
HE IS BACK!
Geplaatst op: 28 Nov 2008, 18:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

Ik vind nou niet dat je zulk soort mensen over 1 kam moet scheren. Derek Ogilvie is volgens mij niet zo nep als de andere mensen en hangt er niet een groot zweverig gedoe omheen. Heel doeltreffend en overtuigend eigenlijk, in tegenstelling tot Char ofzo.

Zeg nou zelf, hoe zou hij ooit kunnen weten dat er bij iemand in zijn vorige huis een lekkage is geweest. Dat gaan ze hem zeker vertellen? En als hij dat van te voren zou weten, zou iemand dat allang naar buiten hebben gebracht.

Nou kan je wel weer zeggen dat Nederlanders te veel roepen en niks ondernemen. Vooral de savennerds hier, een beetje staan dreigen om iemand op te zoeken en het vervolgens niet doen.

En dat over die miljarden geesten klopt toch ook niks van. Die mensen zouden het zelf een beetje onder controle kunnen houden, zodat ze niet de hele tijd lastig worden gevallen. En een geest zou eerst contact met iemand moeten willen zoeken, voordat ze zich kunnen laten zien.

Maar als iemand wil bewijzen dat het nep is, moet die even met een bewijs komen en niet een bewering

Ik heb een keer een stukje gezien van hoe ze sommige aparte dingen te weten kwamen,

Iemand belde aan omdat hij een lekke band had, Hij wordt binnen gelaten en ziet op de schoorsteenmantel een 007 glas staat,

In de show verteld hij dat jullie iets met james bond te maken hebben en dat het op de schoorsteenmantel staat,

Mensen natuurlijk helemaal overstuur hoe hij dat ooit kon zien

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 29 Nov 2008, 00:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Inuyasha schreef:

wederom een

/kwaliteitstopickeurmerk

uitgedeeld!

Proficiat!

Nuuuuu, niet op een joey topic

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 29 Nov 2008, 00:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

Jullie weten niet hoe hard ik nu aan het lachen ben

Je hebt geen idee hoe hard ik jou uit lach nu, Je kan wel denken die sjit is allemaal nep. Maar denk is goed na he, stel je moeder is overleden.. en er zijn bepaalde dingen die alleen jij kan weten en hij dat aan jou vertelt? dan denk je wel anders.
Deze gast is ook de enige die ik wel geloof want hoe hij dit doet is gewoon facking gaar.. Ik heb het donderdag ook gezien.. hoe kan hij weten hoe iemand zich van binnen voelt? Terwijl die al is overleden.. En de familie dat kan bevestigen dat hij zo was. Ik vind het geniaal.

Roboo
Geplaatst op: 29 Nov 2008, 00:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ben hiker te nuttiger voor
Heb me voorgenomen me laptop voor het stappen uit te laten, excuses moi.

[Laatst bewerkt door Roboo op zaterdag 29 november 2008, om 08:37]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login