Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Prison Break

JoeyK
Geplaatst op: 02 Dec 2008, 22:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Goedenavond,

Zijn er nog mensen op Saven.nl die naar Prison Break kijken?
Ik kijk het al vanaf het begin en heb eigenlijk geen één serie aflevering gemist.

Wat vinden jullie ervan word het verhaal te lang of saai? Of blijf je gewoon kijken omdat het steeds spannender is?


Prison Break is een Amerikaanse televisieserie van de zender FOX. In de Verenigde Staten kwamen de pilot en de tweede aflevering (Allen) op 29 augustus 2005 op de buis. Op 21 augustus 2006 zijn de uitzendingen van het tweede seizoen in de Verenigde Staten begonnen. De uitzendingen van het derde seizoen begonnen in de Verenigde Staten op 17 september 2007. Op 1 september 2008 is seizoen 4 begonnen.

De serie is geschreven en gemaakt door Paul Scheuring. Aanvankelijk waren er 13 afleveringen besteld, maar door het grote succes werd dit aantal uitgebreid tot 22 afleveringen. Ook is er een Behind The Wall-aflevering uitgezonden, waarin het verhaal verder werd uitgediept.

In de Verenigde Staten heeft de serie twee nominaties voor een Golden Globe en een award voor Favorite New TV Drama ontvangen. Het eerste seizoen werd in de Verenigde Staten gemiddeld door ruim 9 miljoen mensen bekeken. Dit kwam mede door de vele reclamespots die Fox uitzond vlak voordat de serie van start ging. In augustus 2005 trok het programma 10,5 miljoen kijkers, en dergelijke kijkcijfers had Fox in die maand sinds 1998 niet meer gehad voor een programma dat in de zomer op maandagavond wordt uitgezonden.

De doelgroep van het programma is de leeftijdsgroep van mensen van 18 tot 34 jaar.

De titelsong van "Prison Break" voor het eerste en tweede seizoen werd ingezongen door Kaye Styles voor de Belgische televisie. De originele titelsong is gecomponeerd door Ramin Djawadi. Deze titelsong werd genomineerd voor een Primetime Emmy Award in 2006. Op 21 november 2006 kwam in de VS het eerste nummer van Prison Break-magazine uit. De titelsong van het derde en vierde seizoen nam de Belgische zangeres Leki voor haar rekening, met het nummer: "Over the rainbow".

[Laatst bewerkt door JoeyN op dinsdag 2 december 2008, om 22:25]
Wouter
D O double G
Geplaatst op: 02 Dec 2008, 22:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat is het?

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 02 Dec 2008, 22:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lol noob. Ik heb het net gekeken. En ik haat je nogsteeds hoor joey ondanks dat je het nieuws hier verspreid

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 02 Dec 2008, 22:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Uit je quote, snap ik nog steeds niet wat het is..

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 02 Dec 2008, 22:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Care, ik kijk nog PrisonBreak op tv.. download ftw? Loop je nog is voor ook

Inuyasha
Wie anders? ^^
Geplaatst op: 03 Dec 2008, 07:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik kijk gelijk niet meer, thx.

Inuyasha
Wie anders? ^^
Geplaatst op: 03 Dec 2008, 07:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Riciboy schreef:

Care, ik kijk nog PrisonBreak op tv.. download ftw? Loop je nog is voor ook

Voordeel is dat je kan kijken wanneer je wilt.
Altijd nieuwste releases.
En natuurlijk HD kwaliteit (720p).

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 03 Dec 2008, 07:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heb het nog nooit gezien. Natuurlijk weet ik wel wat het is en hoe vet het is, maar ik heb gewoon nooit zin om ' s avonds te gaan kijken. Ik hoor dat het verhaal ondertussen ook wel wat flauw begint te worden (bak in, bak uit, bak in, bak uit)

JoeyK
Geplaatst op: 03 Dec 2008, 08:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Heb het nog nooit gezien. Natuurlijk weet ik wel wat het is en hoe vet het is, maar ik heb gewoon nooit zin om ' s avonds te gaan kijken. Ik hoor dat het verhaal ondertussen ook wel wat flauw begint te worden (bak in, bak uit, bak in, bak uit)

Nu zijn ze weer ontsnapt en moeten met de politie samenwerken voor vrijheid

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 03 Dec 2008, 08:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik volg het op TV. Al vond ik de aflevering van gister wel vaag (hoe hij begon en hoe hij eindigde, ik dacht dat het nog doorging zat ik naar CSI te kijken )

Saven
admin
Geplaatst op: 03 Dec 2008, 11:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sinds seizoen 2 volg ik het niet meer op TV Seizoen 1 in een keer gekeken omdat ik die via via op dvd had gekregen
Maar gister dus ff S04E13 gedownload straks ff kijken. zo vet

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 03 Dec 2008, 12:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

[...]
Nu zijn ze weer ontsnapt en moeten met de politie samenwerken voor vrijheid


Aha. Dus er zitten toch ook nog wel verrassingen in. . Ik zal het toch maar een keer een kans geven, want ik hoor van heel veel mensen hoe vetjes het is. Ben nu bezig met the Sopranos wat trouwens ook echt zoooo masterlijk is.

Santi
Geplaatst op: 03 Dec 2008, 14:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

snapte er geen ene fuck meer van gister

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 03 Dec 2008, 14:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

[...]
Nu zijn ze weer ontsnapt en moeten met de politie samenwerken voor vrijheid

Weet je het zeker Die vrijheid k rijgen ze niet eens ze worden hard genaait door die agent.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 03 Dec 2008, 14:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 03 Dec 2008, 14:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

Ik volg het op TV. Al vond ik de aflevering van gister wel vaag (hoe hij begon en hoe hij eindigde, ik dacht dat het nog doorging zat ik naar CSI te kijken )

Had ik ook ja

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 03 Dec 2008, 20:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:



Wow. Die is echt oldschool . Geniaal! This is an overval

[Laatst bewerkt door BorisSoad op woensdag 3 december 2008, om 20:34]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login