Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Nederland in de picture

JoeyK
Geplaatst op: 04 Dec 2008, 22:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Goedenavond,

Ik zit een beetje nieuws te lezen etc. Gisteren hoorde ik ook al op de radio rare dingen maar nu lees ik het volgende:



(Novum) - Het is geen nieuws dat de terreurdreiging tegen Nederland hoog is. Minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) heeft al eerder gemeld dat terroristen Nederland 'in the picture' hebben, zei hij donderdag op BNR Nieuwsradio.
'Hoge terreurdreiging is geen nieuws'

De Tweede Kamer heeft Hirsch Ballin gevraagd om uitleg over uitlatingen van Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) Tjibbe Joustra. Die zei in een interview met de Volkskrant dat de terreurdreiging nu 'groter is dan ooit'. "Dat is eigenlijk geen nieuws", reageerde Hirsch Ballin.

De NCTb hanteert verschillende stadia van het dreigingsniveau. Sinds in maart de film van PVV-leider Geert Wilders 'Fitna' verscheen is die 'substantieel', net als drie jaar geleden toen Samir A. werd opgepakt voor het voorbereiden van een terroristische aanslag. Joustra omschrijft de dreiging nu als 'substantieel met een plusje'. 'Fitna' van heeft volgens Joustra kwaad bloed gezet onder moslimfundamentalisten. Hij wil niet zeggen waaruit de dreiging concreet bestaat.

Eerder deze maand bleek uit een rapportage van de NCTb dat Nederlanders steeds minder bezorgd zijn over de mogelijkheid van een terroristische aanslag.

Ik denk dat Nederland 10x harde mag gaan nadenken over alles voordat Schiphol straks in vuur en vlam staat.

Geef je mening.

DJVG

Geplaatst op: 04 Dec 2008, 23:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Laat maar lekker fikken? Je kan alleen mar leren van fouten, en niet alles kan je van te voren zien aankomen, we zien wel wat er gebeurd...

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 04 Dec 2008, 23:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mwah ik lig er niet zo van wakker.. gaat natuurlijk weer nergens over wat in fitna voor kwam was 100% gelijk en is al 10x op tv geweest en erger Dus snap die hele terroristishe aanval niet.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 05 Dec 2008, 00:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

1 woord:

AIVD

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 05 Dec 2008, 07:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

*Zat aluhoedje op*

Rian
Geplaatst op: 05 Dec 2008, 08:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ben je gek? Ik ga me never nooit niet overgeven aan die domme terroristjes.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 05 Dec 2008, 09:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

*Zat aluhoedje op*

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 05 Dec 2008, 14:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als je er niks aan kunt veranderen heeft het ook geen zin om erover na te denken.

Paul
Geplaatst op: 05 Dec 2008, 14:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik maak me er niet druk om, de meeste terroristen weten niet eens waar Nederland ligt.
Nee, serieus. Daar zijn de meeste wannaB terroristjes te dom voor. En de echte slimme terroristen die snappen ook wel dat het dom is om Nederland aan te vallen.. Krijg je meteen heel de EU achter je aan. Amerika is dan een veiligere keuze.

[Laatst bewerkt door Paul op zaterdag 6 december 2008, om 15:58]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 05 Dec 2008, 15:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

Ben je gek? Ik ga me never nooit niet overgeven aan die domme terroristjes.

durf dat maar is te zeggen met n mes op je keel.

Maar goed als ik hier gewoon over straat loop heb ik nou niet echt het idee dat er ook maar enige terreurdreiging is eigenlijk .

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 05 Dec 2008, 16:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Er zullen wel eens aanslagen gepleegd gaan worden. Waar waar ben je deze dagen nog veilig? Voor zover ik weet is overal terreurdreiging op de hele wereld. Misschien ergens in een boeddhistisch klooster niet, maar dan krijg je de chinezen weer achter je aan

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 05 Dec 2008, 17:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

W00T111!!! De 321237126e terreurdreging, die had ik nog niet gehoord!

Melvin
Geplaatst op: 05 Dec 2008, 17:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Terreurdreiging groter.
Nou misschien 1% ofzo maar ik geloof er niks van

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 05 Dec 2008, 18:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Van mij mogen ze hun uiterste best doen.

Ziet NL eindelijk eens (en met name het kk bestuur van tegenwoordig) hoe slecht het is gesteld met dit tering land.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 05 Dec 2008, 19:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

Goedenavond,

Ik zit een beetje nieuws te lezen etc. Gisteren hoorde ik ook al op de radio rare dingen maar nu lees ik het volgende:

[...]

Ik denk dat Nederland 10x harde mag gaan nadenken over alles voordat Schiphol straks in vuur en vlam staat.

Geef je mening.

Offtopic:
Hoe kan jij zo veel tijd over hebben? Je zit toch flink wat uren met je miljoenen company Solutions?

Oud nieuws, ik kijk journaal 's ochtends
En geert ftw, dus /care

-edit-

Nee, jij beschermt azix natuurlijk met je leven

[Laatst bewerkt door Bart op vrijdag 5 december 2008, om 19:54]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 05 Dec 2008, 19:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

En geert ftw

/agree

JoeyK
Geplaatst op: 05 Dec 2008, 21:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Geert Wilders ownd

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login